Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Re 31539 andy: bohužiaľchodím na architektúru a viem o čom hovorím.. V zimnom semestri som dokonca dostal také blbé zadanie ako zastavka MHD a vkuse som len počúval prečo to tak musí byť a prečo nemože to byť tak ako som to ja chcel.. A je tam kopec idiotských rozmerov, ktoré musíš dodržať..
Reply on: S499.1023 #31536:
Však hádam lepšie by bolo zaviesť doplnkový predaj u vodiča ako automat na každú zastávku. A ak automat na každú zastávku, tak jedine taký, ktorý berie aspoň bankovky. Mince v peňaženke už málokomu stačia na dva lístky, keďže ceny sú niekoľkonásobne vyššie ako v minulosti a mince sú stále rovnaké.
Reply on: PV #31538:
Tak v úplne celej Európe sa takýto prístrešok nepoužíva. Stačí zájsť napríklad tu kúsok do Linzu, kde sú aj predné steny hneď na prvom prístrešku MHD na stanici prekryté sklom. Rýchlosť nastupovania to ovplyvní minimálne, však kým sa vytrepeš aj z nášho prístrešku, tak musíš často zdolať niekolľko pred tebou stojacich ľudí, čo je podobné tomu prednému preskleniu. A s tými bezdomovcami je to úplná blbosť, keďže u nás spia bezdomovci v prístreškoch aj keď tam predné sklo nie je a napríklad v tom Linzi nespia ani keď tam sklo je. 🙂 Dĺžka lavičky to isté, však aj na týchto krátkych spia bezdomovci. Čo sa týka reklamy, tak to robia naschvál asi práve preto, aby tú reklamu niekto videl, keďže ľudia sa pozerajú zväčša iba na jednu stranu. A že na prístrešky je norma? Jeden Ing. z DPB povedal, že je norma aj na to, že na digitálnych transparentoch nemá byť mestská časť... To bola dokonca tuším Euronorma. 🙂
Re Andy 31533 - v celej európe sa používa takýto typ prístreška.. Nikde sa nepoužíva typ ked by boli aj predné steny prekryté sklom.. A to z dôvodov aby ľudia mohli rychlo nastúpiť do vozidla a aby tam nemohli spávať bezdomovci.. Aj tá lavička je naschvál taká krátka aby tam nemohol nikto ležať.. To že za komunistov sa na dedinách používal stánok na zeleninu ako zastávka to svedčí o dobe.. Proste na prístrešky je určená norma a z toho musíš vychádzať, rozmery môžeš trochu zmeniť ale veľmi inakšie tá zastávka vyzerať nebude.. Prístrešky v Ba sú náhodou dobré, len niekedy nechápem ako môžu dať reklamu na tú stranu odkiaľ dojde autobus.. A prečo vymenili prístrešok pred OD Ružinovom a teraz cez reklamu nevidím či mi ide autobus.. A pritom tomu prístrešku nič nebolo..
Reply on: Vladimír #31364:
Za mna mozem povedat len tolko, ze nic oficialne som nikdy nedostal. Len to, ze "ja za to nemozem, ja nic nemozem spravit"... 😉 Ked som sa pytal, ze kto za to moze, a kto moze nieco spravit, odpoved na mail som uz nedostal 😉 Staci? 🙂
m@rtin:Aktuálně jich je 50,nejvyšší pořadí na Metrópotló M2 jsem viděl 48.Interval 1 minuta je jen na M2,kromě toho tam jezdí hromada ďalších linek a v centru další speciální linka. Andy:Automat by mal byť na KAŽDEJ zastávke,hlavne keď DPB nepozná niečo také ako je doplnkový predaj CL u vodiča lebo "to sa nedá" a "cestujúci by to zneužívali".A tá búdka je naschvál spravená tak aby si z nej bezdomovci nespravili bivak...
Reply on: Andy #31534:
Dík za opravu, neviem ako som to čítal, keď hneď na úvode je uvedené, že Volvo Buses podpísalo objednávku na 150 autobusov pre BKV.
Reply on: Sarko #31528:
Trošku ťa opravím, píšu tam, že na prelome roka ďalších 100, takže celkovo ich bude 150.
Reply on: TeBeCe #31530:
Možno by nebolo od veci, keby sa už aj v Bratislave začali stavať určité prvky v meste aj šité na mieru k miestu, kde sa nachádzajú. Totiž to je totálna zvrhlosť, že prístrešku je jeden typ a ten sa proste dá tam, kde sa to dá a inde sa radšej prístrešok nedá žiaden. A tie prístrešky JCDecaux, ktoré tu máme sú hrozne debilné(aj keď vždy lepšie ako tie komunistické obludy). Napríklad nechápem, aký idiot tie prístrešky navrhol, aký ďalší idiot ich vyrobil, aký tretí idiot tie prístrešky pre Bratislavu vyberal a aký štvrtý idiot ich schválil. Sú hrozne malé a bočné steny sú krátke, a napríklad neviem prečo nie je sklo aj na prednej strane. Napríklad keď fúka smerom do prístrešku, tak ten prístrešok neslúži na nič.
Reply on: Jonny #31529:
Čo tu stále píšu všetci o tom jednom automate? Na 1000 iných zastávkach tiež žiaden automat nie je a nikto sa nesťažoval. Však keď niekto vie, že na zastávke nie je automat, tak si hádam lístok zaobstará inde. Navyše tie automaty sú len na mince a ceny lístkov sa zvyšujú. Začínajú byť nepoužiteľné.
Reply on: fobust #31526:
Lenže tie spoje sú väčšinu dňa takmer prázdne, takže by bolo určite užitočnejšie, keby nechodili nalepeni na sebe, ale 91 by isla takých 7 minút po 191.
Reply on: Jonny #31529:
hmm, a ako by si tam tie pristresky chcel napchat? ?
Na zastávke Dvory automat na lístky stále chýba (uz asi mesiac a v oboch smeroch, to by nebolo to najhoršie, ale najbližší je asi 1km, inak neviete či na tejto zastávke nebudu sklenené pristresky JCDecaux ??? a ak nie prečo ? (vsade na okolí su uz aspon dva roky.........)
Reply on: m@rtin #31522:
K máju 2004 by ich mali mať 50 a na prelome roka až 100.

http://www.volvo.com/bus/global/en-gb/newsmedia/pressreleases/buses_budapest.htm
Reply on: fobust #31524:
jj
Reply on: fizo #31525:

Jazdi kvoli navsetvnikom jazier v Rusovciach, ktory by inac uplne zahatali linku 91. To, ze 191 ide tesne po 91 je blbost, prave naopak to ma zmysel.
Naco zase jazdi 191 v sobotu - nedelu? Nema to napisane ani v cestovnom poriadku ?
91 ma 20minutove intervali a ide so 191 naraz. Jednu zastavku ma 191 odlisnu to by zvladla aj 91 okruznou cestou.
Je zabava ked sa predbiehaju navzajom.
Robme veci blbsie - blbsi vyhrava... ?
Reply on: BM #31523:

Kolko pekny T3Pciek... ?
http://citybus.cz/fotografie/gallery.php?akce=ukaz&media_id=2918&PHPSESSID=a3f4100
66122202ec112f25c27da9629

NO neviem ci by si s tym poradili nasi oblastny na konecnej i ked je to len jedna linka :))
S499:
Nevíš kolik těch Volv mají?

P.S. O povodních jezdilo mezi šestou a sedmou hodinou ranní ve směru Holešovice-Pražského povstání 137 spojů autobusové linky X-C v jednom směru jako náhrada za linku metra C. Výsledný interval byl tedy okolo 25 sekund.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.