Na tej novej trati na Radlinskeho sa jazdi dost dobre, isiel som s T6 7904+03 ale asi iba 5km/h, fakt dost dobre, mozno keby som tade isiel rychlejsie tak by to bolo ine, ale zatial je super.
Na florianskom nam. sa o 7.35 na 5/? smer Raca pokazila SASica 7843+4(4/2?), vylozila cestujucix a odisla do Krasnan. A v tom case opravari kontrolovali a nieco robili s vyhybkou na tej novej trati smer Raca/Ruzinov. Neviem co sa stalo. No a 7063 bola v poslednych dnoch zalozakom v Krasnanox a aj ja som ju videl na niekolkych linkax vratane 5.
Martine:
pozdávať sa=zdát se sympatickým
hrdzavieť=rezivět
Okrem toho, nezdá sa mi, že by sa CB nejak veľmi menili. Majú rôzne farby a rozmiestnenie sedadiel - ale ináč nič, čoho by si normálny používateľ všimol...
d3k0, co znamená pozdavaju a hrdzavější? Díky!
Měl jsi smůlu, že si chytnul ten nejstarší Citybus,
kdyby jsi se býval ozval vzal bych tě do garáží, kde
by jsi si mohl prohlédnout všechny typy vozů. I sednout si třeba za volant. Ale kdyby jsi viděl,
ty nejnovější Renaulty z letoška, tak by si se divil
jak se změnily oproti tomu z roku 1996. Jsou fakt
parádní!
Vladimir:Samozrejme ze GO je v ramci udrzby fakt ze by som GO opovrhoval je len Vas subjektivny pocit.Ja GO uznavam ved sa pozrite na ZSR IC/EC vagony to su cca.20 rocne vagony po GO v ZOS Vrutky.
d3k0:Ja chapem ze pre DPB a.s. su taketo historky bezvyznamne ale ludska spolocnost coraz viac ocenuje sluzby jedneho vynalezu a to automobilu.Takze pockajte si povedzme 70-100 rokov a uvidite ze DPB a.s. sa dostane do vaznych problemov (financneho charakteru) ak sa samozrejme nezmeni jeho politika voci cesujucej verejnosti.
A este nieco som velmi rad ze aj Vy ste mali moznost ocenit MHD v Prahe.
Frank: Aj ja by som sa rad podakoval za zrusenie trojky. Vcera som o 23.10 vystupil na Detvianskej a s hrozou som zistil, ze posledna elina mi uz davno zdrhla. Na Racko som sa takto dostal az pred 01.00. To by bol asi velky problem, keby bola v poslednom trojkovom odchode vypravena este jedna jedenastka, vsak? Aby som len nekritizoval, musim DPB pochvalit, ze konecne po roku a pol transparenty v nocakoch ukazuju aj ine udaje ako "Pasmo: 0" - takze sa uz konecne cestujuci dozvie, ktora zastavka nasleduje.
Doktor: Rozpravanie podobnych zazitkov je pre DPB nepodstatne.
No a co som postrehol v Prahe: Doprava je tam fakt na uplne inej urovni, hlasenie zastavok funguje vsade, vozidla nie su az tak narvane, plno nizkopodlazakov, no proste krasa. Nove vozne metra su velmo pekne, skoda len, ze boli prilis narvane. Sranda bola aj to, ze hlasenie zastavok v jednej suprave blblo, pretoze to hlasilo nie nasledujucu, ale 2 zastavky dopredu. CityBusy sa mi viac pozdavaju ako Ik412, avsak oproti Ikarusom viac hrdzaveju (isiel som vozom 3009 z roku 1996 a ten je oproti nasim Ikarusom z toho isteho roku ovela viac hrdzavejsi). Interier rovnako priestrannejsi a lepsie vyrieseny oproti Ik412. Co sa tyka Karosy B941, nadobudol som dojem, ze keby Karosa dodala nove celo a zadok, tak by reko z 741 na 941 zvladli snad aj nase ustredne dielne. Proste nijako velmi ma to neuputalo. Uz sa tesim, ked budu v Prahe jazdit klbove CityBusy, to bude super - nie ako 941ky.
Doktor: A generalne oprava nie je udrzbou? Pisete to totiz tak opovrhujuco, ako keby vykonanie GO na autobuse bola nejaka zbabelost a neschopnost ho udrziavat. To by som chcel vidiet autobusy bez GO, ktore by bez chybicky a ujmy na krase jazdili vecne.
Ako uz pisal Papyr, 319 po GO je, 311 po GO nie je.
Roman V. fotil fotky v Kosiciach bud v roku 1998 alebo 1997, presne to neviem.
na autosalone NITRA pravdepodobne bude k zhliadnutiu SOR X7.5, o ktorom som nedavno pisal - biely, klima, displaye. Zaujimave je, ze skoro celu pravu stranu tvoria dvere...
no ja byt na mieste tych robotnikov a narazim nahodou na neaky kabel, ak ho nemam zakresleny v plane (kazdy kabel ktory niekde vedie ma byt nakresleny, druha vec je ako sa to dodrziava..) tak ho tiez s kludnym svedomim urvem, sak dnes sa uz v zemi nachadza tolko odpadu (starych kablov nevynimajuc) ze ak by som to mal vsetko obchadzat... a okrem toho, ked niekde ryjes abgrom tak to ani nevidis...
Karosa 319 je po GO, 311 je perfektne udrziavana od jej dodania v r.1990. Ona totiz ta 311 ma plosinu pre invalidov. A okrem toho mala ako prva digitalne displeje (uz ich zase nema), ako prva mala elektronicke oznacovace listkov a aj zvukove hlasenie zastavok. A kedze sa pomerne casto vyuzivala na rozne vozickarske aj medzimestske podujatia, ma aj zaclonky (!) a rozne podobne prijemne drobnosti.
si