Reply on: Esicko #30900:
Do Břeclavi Taurus na cewzhraničnú dohodu može, tam sú KO 275 Hz, tie neruší. Ale za Břeclav přednádraží nesmie.#30910 Matthias, #30894 ufo: Prezentačná jazda je niečo diametrálne odlišného než pravidelná prevádzka. Tam, takisto ako pri jazde rýchlosťou 223 km/h z Břeclavi do Vranovíc, sa ide na mimoriadne rozkazy, depeše, na telefonické zabezpečenie, v medzistaničnom úseku, so strážením priecestí.
Buďte si istí, že ani slovenský, ani český dráhový úrad nepodporujú monopolistov, proste si robia svoju robotu. Mašiny normy neplnia a keď jeden z hlavných konštruktérov Siemensu povie, že s Taurusom, 185 a 189 sa ani nebudú zatiaľ snažiťzískať povolenie k prevádzke, lebo to rušenie nedokážu odstrániť, tak to asi nehovorí s radostným pocitom.
#30903 Matthias: Shuntovanie v zabezpečováckom slova zmysle je zaťaženie KO tak nízkou impedanciou (prakticky skrat), že vyhodnocovacie relé odpadne a indikuje ak prítomnosť vozidla v koľajovom obvode.
#30898 Martin Fundárek, #30901 Esíčko, #30902 Emo: Bobiny do Poľska (mimochodom s úchvatnými úpravami podľa poľských predpisov, ako sú prídavné svetlá, skrátený pluh a jeden zberač s medenou lištou) a do Čopu jazdia nie kvoli rušeniu KO pešingami ale, rovnako ako nejazdia do Maďarska esá, kvoli otmu, že dotyčným súdruhom, zvyknutým na svoju pokrokovú elektroniku, sa naše mašiny 2. generáciu, zdajú byť bars zložité:-). Poľskí súdruhovia sa síce obávajú, že by im to rušilo Samoczynny Hamulec Punktówy, ale žiadne meranie nepodnikli, pretože čo keby sa ukázalo, že neruší ? ?
#30894 ufo: Nejaké meranie na úseku ÚNS-BNM vobec nie je smeroplatné, pretože takéto merania trvajú pár týždňov a nie jednu odpoludňajšiu pauzu a okrem toho, na Slovensku to ani nemajú ako zmerať ? .
Emo
http://fotky.vlakpage.cz/Cyklotram.htm