Ake? Ciste, nerozpadnute, nezvratenej konstrukcie, premavajuce podla moznosti na cas, robiace pripoj niecomu kapacitnemu. A je mi uplne jedno ci su naftove alebo CNG.
Len do mna ***, kludne si posluz. Pre tvoju informaciu: Ja nie som Ikarusofil, na to su tu iny ludia. Autobus vseobecne povazujem ze menejcenny dopravny prostriedok, aspon na drvivej vacsine liniek v Bratislave, ktore chodia uplne nacpate, casto, stoja v zapchach a smrdia. Autobus ma byt doplnok, nie nosny.
Clanky o mhd v novinach - Mesto.sk :: 5.12.1997 Nízkopodlahový autobus nemá na cestách Bratislavy podmienky
mas to hned na uvodnej stranke tusim niekde pod anketou...
To sa ako fyzikálne dá zrealizovať? Otvoril a hneď zase zavrel, či ako? Údaje o vodičovi nie je problém zistiť ale rád by som vedel podrobnejší popis deja.
Aha, prešovská Karosa zvrátenej konštrukcie ? . Neprovokuj fobusta, lebo Ti tu zaraz vysvetlí, že lepší storočný plesnivý Ik280, než fungl nová Karosa ? .
Ja s Tebou odmietam diskutovať práve preto, že slepo veríš číslam zo štatistického úradu, hoci je všeobecne známe, že štatistika je presné počítanie z nepresných vstupov, a neveríš vlastnému mozgu.
Vôbec nemusím mať vždy pravdu, mnohokrát som ustúpil v diskusii s Vladimírom, Papyrom, D3kom, bigmacom, ba aj Sarkom. Len ma musíš presvedčiť a nie ubíjať číslami.
Ohľadom príjmov Tvojeje matky za boľševika mám (žertom mienené) doporučenie podobné Tvojim doporučeniam pre nezamestnaných dnes: Mala si nájsť niečo lepšie ? .
Ale koniec, ja už skutočne nemienim toto riešiť, obraz si spraví každý sám na základe vlastných poznatkov a skúseností.
Najlacnejšie áno, ale ja hľadám kompromis ceny a času. Za ten čas, čo dôjdem do Komárna autobusom, som už dávno v Budapešti vlakom (Rajka - Budapešť cca 360 Sk)...
Isiel som teraz v 14 a vodic na Strkovci pri nemocnici zavrel matke s kocikom dvere pred nosom (nedobehovala, cakala na zastavke). Riadna svina clovek. Neviem, kam sa tak ponahlal. Bola to linka 14 , 1.poradie, voz 7103. ?
COLOR
Nevie inak niekto o tej kanalizacii na Trnavke viac?