Reply on: ufo #30444:
Myslim si, ze podobne bombasticke dovody su len zastierky a urban legends. IMHO islo len a len o projekt GovNet a prostu skutocnost, ze firma KISS, ktora ho mala realizovat (a za to byt patricne vdacna SDKU), nedostala bezpecnostnu previerku. Nehovoriac o tom, ze o odbornej kompetentnosti firmy KISS na podobnu zakazku by som mal tiez svoje pochybnosti, ale to uz je ina pesnicka.Prirovnal by som to k tomu, keby na GO a plynofikaciu kratkych Karos bola treba previerka a NBU by ju firme Starko neudelil, tak by si Zachar alebo niekto iny, kto ma na tom, aby GO robil prave Starko eminentny zaujem, vynutil odvolanie riaditela NBU, a ten by v zapati firme Starko previerku udelil. O tom, ako (ne)kvalitne samotne GO su, tu vieme vsetci svoje...
Vladimír
Pri posudzovaní tých, ktorým sa chce a ktorým sa nechce robiť by si mal brať do úvahy aj reálne podmienky pri ponúkaných zamestnaniach. Realita je taká, že v absolútnej väčšine výkonná pracovná sila je ohodnotená bez pardónu minimálnou mzdou (alebo niečo mále navyše) za absolútne neprimerané požadované pracovné nasadenie. Ak si požičiam údaje z našej domácnosti (trojizbový byt v obyčajnom socialistickom paneláku na okraji mesta - nájom 5300 Sk, inkaso 1500 Sk + to si ešte nič nejedol, ešte nemáš oblečenie a obuv, ešte si nezaplatil za dopravu), častokrát skutočne ľudsky viem pochopiť ľudí, ktorí pracujú na čierno, prípadne ďalších, ktorí utekajú za hranice.
Pre mňa, osobitne ako dopraváka, je doslova strašidelná realita, kedy čoraz viac ľudí sa v Prešove presúva po meste peši (ráno napríklad 30-40 min. pešej chôdze do zamestnania), a to nie preto, lebo v spojoch je plno, nie preto, že autá sú lacné, nie preto, že športujú, ale preto, že jednoducho nie sú ochotní dať 10 Sk za lístok alebo 410 Sk za mesačník.