Reply on: Beus #30124:
Presne tak, myslím si, že práve Petržalka bude potrebovať ako výťah k eline 15m vozy. Možno aj 12m. Veď uvidíme ak uvidíme. Ale ja verím, že uvidíme.Áno máte pravdu 25 minútový interval je zvrhlosť nad zvrhlosť. Berte prosím do úvahy čas, v ktorý som to písal. Hádam len to ma môže ospravedlniť.
Asi ste ma presvedčili, že 15m vozy do tohto mesta nie.. Zrejme to bude, tým, že v tomto meste sa nejaké zlepšenie vzkm nechytá. Keď niekde pridajú, musia niekde ukradnúť. Takže 15m vozy na L50, na L32 a L33 nie bo tam bude kĺbový trolejbus, aspoň dúfam. Ale možno ešte na L90. Ja sa tým vozím pravideľne a chodil som ním aj do školy. Ak prišiel ráno kraťas boli sardinky, ak prišiel kĺbak, bolo to akurát. A preto zmeniť začiatok vyučovania na gym. Eisteinova na 8:30, čo je 2/5 voza. Tým aj ráno bude 15m voz na L90 stačiť bez nároku na zvýšenie vzkm.
Ešte trol na 208 15m.
Ale inak je podľa mňa 15m voz dobrý výmyseľ. Už len preto, aby si mohol mať intervaly delitele 60. Čím lepší výber v kapacite vozidiel (9, 12, 15, 18 metrov) tým ľahšie napasuješ vozidlá, aby to bolo kúltrúrne a efektívne.
Vladimír
Re #30115 b: Áááá... Môj obľúbený Kraków. Musím povedať, že s tými Konstalmi sa bardzo dobrze cestovalo Asi je to nejaká úchylka, ale ja skrátka milujem, ktoré pri zatváraní dverí tými dverami poriadne buchne. T3-ka sa nechytá
Aj ten Bombardier je dobré vozítko, ale nemá to až takú atmosféru. Nepáčilo sa mi príliš decentné zvonenie... A tiež ma sklamalo, že hlásenie zastávok je len vizuálne (ale to je už otázka na MPK a nie na elinu).
Re #30119 J: 25 min. interval... No fuj! Ak chceš vylepšiť 30minútovku, najbližší vhodný interval je 20 min.!
Re #30135 BM: Ale ruku na srdce - načo 15m bus na Lopenícku? Boli sme tam tuším spolu a spomínam si, že SOR bohato stačil
Re #30137 Beus: Bola aj Tavarikova, Mierová kolónia však ešte stále je... Nowy swiat je možno budúca priama linka do Banskej Bystrice na tamojšiu otočku Nový svet