Vies, prisiel som na zaujimavu vec, ale nejak som sa ju neodvazil doteraz nikam napisat, lebo zavana politickou nekorektnostou:
Strasne vela robi to, ake je v danom meste obyvatelstvo. (MHD v meste X je lepsia od MHD v meste Y aj preto, ze ludia z X su vseobecne slusnejsi, ako ludia z mesta Y.)
Akurat to nemozem napisat naplno, lebo kazdy je z nejakeho mesta a to by som uz urazal obyvatelov niektorych miest... preto si za X a Y doplnujte podla lubovole to, co uznate za vhodne...
dokonca ani len dobry pocit za to nemam, ze som tou strankou niekomu pomohol, lebo kazdy len nadava a uraza....
na obranu SAD Nitra musim poznamenat:
- poskytuju mi pravidelne informacie o zmenach
- na letakoch o zmenach je uvedeny aj odkaz na iMHD Nitra (neziadal som o to)
- ochota diskutovat vo fore (bohuzial to pada na debilite navstevnikov)
- poskytli aktualny vozovy park
J:
1) V podmienkach Bratislavy mi pride 15m vozidlo ako vhodna nahrada SOLO autobusov na niektorych linkach (linka 50? mozno nejake trolejbusy?), ale urcite nie ako nahrada klbovych vozidiel. O ano, bolo by krasne nahradit klbaky 15m vozmi a skratit interval, ale skratenie intervalu => vacsia vyprava => viac platenych vodicov + vacsi prebeh vozokilometrov => v BA nikdy. 15m vozy pre Bratislavu sa mi teda zdaju vhodne LEN ako nahrada pretazenych solo liniek pri zachovani sucasneho intervalu.
2) Interval 25' je strasna zhovadilost, ale STRASNA zhovadilost. Jedine akceptovatelne intervaly, ktore nie su delitelom cisla 60, su intervaly 7' a 8'.
Ty by si bol ochotny namiesto klboveho vozu s cestovnym poriadkom typu "00 30 kazdu hodinu" nasadit 15m bus s takymto CP?
10: 00 25 50
11: 15 40
12: 05 30 55
13: 20 45
14: 10 35
15: 00 25 50
Mne sa to teda zda ako trojnasobne zhorsenie:
a) nezapamatatelny interval
b) mensia kapacita nasadeneho vozu a tazsia vymena cestujucich
c) vacsie naklady na vodicov a viac vzkm. Co si tym dosiahol, pytam sa?
d3ko:No však menšia podpora by už ani teoreticky nebola možná... Ja neviem aká je podpora iMHD zo strany VišňovýSAD Nitra ale úroveň ich MHD je príšerná.Neviem či je vina viac na strane SAD,magorstrátu alebo samosprávneho kraja ale mám taký nejasný pocit že tam bol županom alebo primátorom ten zakomplexovaný slovenský nacionalista českého pôvodu a od toho sa nič dobrého očakávať nedá...
Zaujimave, ze pises do bratislavskeho fora a este zaujimavejsie, ze si nenapisal svoje ctene meno... Uz chapem TeBeCeho, preco zrusil WAPovu diskusiu na nr.imhd.sk... A mimochodom, ked si taky mudry, mozes tie cestovne poriadky opisovat ty. Je smutne, ze tvojmu slavnemu mestu musi cestovne poriadky robit Bratislavcan...
Re #30132 S499.1023: Hehe, k tej SADke len tolko, ze z ich strany mame 100x vacsiu podporu ako zo strany dopravcu v tomto nasom meste
K tomu stacionarnemu transparentu R&G Mielec - teraz som si vsimol, ze su tam, rovnako ako na nasej hladnej stanici, linky 1, 2, 3 a 8, len tie ciele im doplietli ? A inac, v starej Dubravke kedysi existovalo nieco, co sa volalo Tavarikova kolonia, a chodila tam L30 A tym Nowym swiatom mozno mysleli Novy zahon ?
Ja viem ze maju vybornu manevrovatelnost, ja len vravim o tom, ze keby sa chcel otocit tam kde sa v sucasnosti L29 toci (na tej rozsirenej prijazdovici), tak ked sa tam natiahne krizom cez tu cestu, tak sa tam takmer ani nezmesti (ak si to tam dobre pamatam, ale mozno sa pletiem) A dalej, na parkovisku, by sa sice otocit vedel, len by sa najprv museli odtial vykopnut gumokoly, ktore tam zavadzaju ?
Papyr,Vladimír,Andy a ďalší:však v BA sú označovače Mielec aj tá stacionárna tabuľa na Hauptbahnhofe je tuším Mielecotron a BA má veľký nákupný potenciál tak čo by sa nepchali do riti (môj ekvivalent k Vladimírovmu "dvorili")?.
Pete:Šuhajko bež do riti a to urýchlene.Títo ľudia tu to robia zadarmo a bez akejkoľvek podpory vašej dementnej SAD.Nauč sa najprv čítať aby si si mohol prečítať to čo sa Ti zobrazí keď sem ideš písať príspevok,potom si zopakuj základy gramatiky aby sme tu nemuseli zvracať pri pohľade na tvoje i/y a potom sa zamysli sám nad sebou a choď onanovať niekam na neverejné miesto.
Pre adminov:Som zvedavy ktori ***** slepi maju nastarosti nitriansku imhd?Ked uz volaco robia nex to robia poriadne.Chlapci musite byt poriadne ******* ked uz nedokazete ani spravne opisat cestovy poriadok. Chote laskavo opravit 32ku! Ste primitivy,keby bolo pomojom nedostali by ste ani prt za tieto stranky. Naucte sa asp opisovat spravne alebo tahnite k certu aj s vasou strankou.
A stav sa ze sa otoci. Niektore 15metrove busy maju vybornu manevrovatelnost a ked prides do Kosic tak ti to ukazem na vlastne oci. a povies to tvoj klasicke "Coooo????". Inac dalej suhlasim, ze 15 metrovy voz by sa nemal nasadzovat za klbovy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
1) V podmienkach Bratislavy mi pride 15m vozidlo ako vhodna nahrada SOLO autobusov na niektorych linkach (linka 50? mozno nejake trolejbusy?), ale urcite nie ako nahrada klbovych vozidiel. O ano, bolo by krasne nahradit klbaky 15m vozmi a skratit interval, ale skratenie intervalu => vacsia vyprava => viac platenych vodicov + vacsi prebeh vozokilometrov => v BA nikdy. 15m vozy pre Bratislavu sa mi teda zdaju vhodne LEN ako nahrada pretazenych solo liniek pri zachovani sucasneho intervalu.
2) Interval 25' je strasna zhovadilost, ale STRASNA zhovadilost. Jedine akceptovatelne intervaly, ktore nie su delitelom cisla 60, su intervaly 7' a 8'.
Ty by si bol ochotny namiesto klboveho vozu s cestovnym poriadkom typu "00 30 kazdu hodinu" nasadit 15m bus s takymto CP?
10: 00 25 50
11: 15 40
12: 05 30 55
13: 20 45
14: 10 35
15: 00 25 50
Mne sa to teda zda ako trojnasobne zhorsenie:
a) nezapamatatelny interval
b) mensia kapacita nasadeneho vozu a tazsia vymena cestujucich
c) vacsie naklady na vodicov a viac vzkm.
Co si tym dosiahol, pytam sa?