Reply on: fobust #29966:
To asi radšej zmeniť počítanie kilometrov ako kvôli administratívnym nezmyslom kupovať iné tramvaje, nie?Re #29967 S499.1023: Veď aj ja si to predstavujem pod elektrickou trakciou. Ideálne električka, v núdzovom alebo aspoň dočasnom variante trolejbus.
Re #29968 Marko: Kto sa tam nevydrape? Električka? Nežartuj už!
Spectre
Hovorila si nieco o 90%tach. Ja ich pouzijem este raz s tym, ze hovorim, ze na 90% moze za stav vozoveho parku ZLA UDRZBA.
A udrzba nie je len o peniazoch...
Btw. Konstatovanie skutocnosti. K tomu si neodpustim jednu vec:
Aj ked KPMHaRD este zacinal, bola vacsina clenov nadsena z milych reci istych ludi (Ing. Spak a spol.). Lenze zivot nie je len o peknych reciach a najlepsie sa vlastna neschopnost a ludska blbost zakryje vyhovaranim sa na ine veci. V reali to vsak nie je vzdy take ruzove...
Zly stav sposobuje neschopnost vedenia cokolvek podnikat, pretoze obycajneho robotnika dokopes k solidnej praci iba tym, ze nad nim budes stat a buzerovat ho (CEST VYNIMKAM). Lenze zodpovednych riadiacich zamestnancov ako keby sa to ani netykalo.... No jednoducho hnus.
To iste, ako s udrzbou plati aj v cisteni vozov (interiery). Pokial nie su schopni to normalne umyt, tak by som tu firmu vykopal prec.. za co beru peniaze preboha?