Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #29595:
No-a-čo, že som len piatak 😛
Tak idem si sem vyliať srdce a parta zavýslých magorov ma ukamenujú.To je oničom .
galiyosha : A koho to ma trápiť? Prečo? Keď si taký "inteligent" tak by ti to asi došlo ty truhlík. Hej sú prvotriedne, napr. taká stránka kostola v Dúbravke. ?
Reply on: y@ #29590:
My nemýslíme, ale myslíme a nie sme zaujímavý, ale zaujímaví ?
Reply on: y@ #29592:
Chaba vyhovorka. Navyse sa mylis, drvivej vacsine prispievatelov chodia prispievky e-mailom, a ver tomu, ze ich druhotriedne vylevy napriklad tebe podobnych individui nezaujimaju. Okrem toho, ked je tato stranka taka druhotriedna, preco si ju navstivil(a)? A mohla/mohol by si sa pochvalit vlastnymi strankami, ktore urcite budu prvotriedne.
re tr3mp, safarikova krizovatka: velmi pekny nazov 🙂 a ani nie tak pekny, ako vystizny. ale ak sa neurazis, dovolim si ho pozmenit: safarikova krizovatka s kacickovou fontankou m.r.stefanika. vsak aspon nieco v tom duchu hlasa databaza zastavok optickeho infosystemu dpb... a ze to nie je az tak celkom pravda? nevadi, vsak ked nejde mohamed k hore, pojde hora k mohamedovi, z coho dedukujem, ze ked dpb nie je schopny zmenit zle zadany nazov, tak v kodrete stefanov objedname nove tabulky s nazvom krizovatky (pardon: namestia) a zaplatime vhodnu firmu, aby ich vymenila... a vsetky strany su spokojne...
galiyosha:Aspoň nekempim na druhotriednej stránke na ktorej vysíte celé dni a opravujete ľudí, ktorí sem zavítajú raz za pol roka ?
Reply on: y@ #29590:
A ty si myslis, ze zaujimavy/zaujimava si, ked si ani nevies precitat, ze toto nie su stranky DPB?

d3k0: Myslim, ze ovela ucinnejsie by bolo, keby si to tlacidlo z okna Pridaj prispevok odstranil, a len na koniec toho textu napisal, ze pre pridanie prispevku nech si uzivatel zaskrolluje na koniec stranky. Ti, co by vedeli, ze to musia spravit, by rovno stlacili End, a ten zvysok nech si pekne cita.
2:tr3mp,qwix:
A mýslíte si, že ste zaujímavý?
d3k0: asi by sa zišiel napísať skript, ktorý by každý 20. prispevok napisal, ze toto nie su stranky DPB. (thx to y@ a podobnym inteligentom)
Reply on: y@ #29587:
Prečo nekúpiš nové autobusy Ty? Prečo neznížiš cestovné? Prečo nepredĺžiš platnosť lístkov?

Ja mám robotu od domu 2km, celosieťovú električenku a do roboty chodím pešo.
Máte drahé cestovné.Kvalita nízka.Kúpte aspon nové autobusy.Zmente lístky.
Električenky sú tiež nepremslené.Mám na mysli pásma.Keď niekto býva pri napr. pri Riviere /za botanickou záhradou/a chodí do roboty o 500 metrov ďalej, musí si kúpiť drahú električenku len kôli tým pár metrom.
-Spravte jedno pásmo, lacnejšie celosieťové električenky/o par desiatok Sk drahšie ako jednopásmové/.
-Prédľžte platnosť cestovných lístkov
-Kúpte konečne nové autobusy !
Ďakujem
Re bigmac, Beus:

Porušovanie zákazu vjazdu a dopravných predpisov vôbec. Áno je to problém, vždy to bude problém ale dovolím si tvrdiť, že sa predsa len trochu v budúcnosti priblížime Západu a palčivosť situácie sa zmierni. V tomto som optimista. Ojedinelé výnimky sa samozrejme vyskytnú vždy. Ale nemôže uvažovať, že teraz je to tak a inak to nikdy nebude. To by sme sa nikam nedostali.

Voda - áno uvedomujem si blízkosť Dunaja. Preto by bolo vhodné nasledovné:
- spraviť poriadnu hrádzu v oblasti Starého mosta (nech nám na Šafko stále nepreteká voda pri povodniach, čo sa rieši vrecami priesku ...
- s traťou z mosta neísť hneď dole, ani neznižovať vyústenie mosta ale zísť až pri parčíku a tým dosiahnuť menšiu hĺbku podjazdu a nižšie náklady na jeho izoláciu voči vplyvom podzemných vôd (ale to by možno vyzeralo divne - berte to len ako ideu na zamyslenie)
- kúsok vedľa (na pseudoparkovisku pri Umelke) je územná rezerva pre stanicu metra. Keď sa dá postaviť tá, musí byť technicky realizovateľný aj podjazd, voda-nevoda. Jediný problém, či to bude stáť únosné peniaze.

Vjazd a výjaz z centra pri odstavení Štúrovej
Zotrval by som pri pôvodnom návrhu (úplne vylúčenie aút zo Štúrovej). Na samotnej Štúrovej až tak veľa firiem nesídli, parkovacích miest je tak asi tak 30-40. Navyše, atraktívnosť Štúrovej na výjazd z centra sa zníži aj tým, že Starý most nebude prejazdný a na jeho náhradu bude slúžiť najmä most Košická, v menšej miere Nový most. To presunie vozidlá najmä na Dunajskú.

Ulice v oblasti Jesenského - Štúrova - Vajanského nábr. (VN) je možné vyústiť na VN Muzejnou, Kúpeľnou a Mostovou. Predpokladom je umožnený prejazd Palackého - Jesenského - Štúrova - Medená. Vytvoril by sa tým akýsi blok ulíc, ktorý by bol pripojený na VN, podobne ďalší blok východne od Štúrovej. Výhodou by bolo vylúčenie mestského tranzitu z centra (najmä trasa Špitálska - Štúrova je dosť silná).

Magistrát - zo strany M. je deklarovaná vôľa vylúčiť IAD zo Starého mosta, čím je fakticky (a aj slovne podľa vysokopostaveného voleného zástupcu mesta) potvrdené jeho chápanie ako promenádneho (jediná motorická doprava električky). Zo strany M. sa uvažuje najmä o väzbe na (ešte nestojace) pravobrežné centrum. Potom by bolo hlúpe, keby takýto most ústil do Šafárikovej križovatky (lebo tu pojem námestie podľa môjho názoru nie je na mieste). Logickejšie je vytvoriť väzbu na historické centrum zónou s vylúčením IAD (nie pešou zónou 😉 ).

Myslím, že na jeden príspevok som napísal dosť, pokračovanie neskôr ☺
Reply on: Beus #29583:
Protizaplavove opatrenia sa planuju. V tomto ja osobne ziadny rpoblem nevidim, ved historicky najvyssie bola voda ledva po chodnik na krizovatke.
Reply on: bigmac #29578:

Rýchlosť jazdy v pešej zóne je stanovená na oných 20 km/h už priamo spomínaným zákonom, takže označenie by prichádzalo do úvahy ak by si povolil vyššiu alebo dovolil len nižšiu rýchlosť, nie?
Reply on: tr3mp #29573:
Obavam sa ze mimourovnovku (podjazd) na Safku neurobis z jedneho prozaickeho dovodu - Dunaj. Ked je voda vysoko, to parkovisko na rohu je pod nou, a keby sa voda naliala do toho podjazdu, asi by to nebolo celkom prijemne...a mam pocit ze asi nijako nie je mozne urobit to tam zaplavovzdorne... preto aj vyustenie trate z mosta do Sturovej by podla mna nemalo byt v urovni sucasnej krizovatky, ale tak aspon meter nad nou...inak by v casoch velkej vody (a v poslednom case to nie je az take zriedkave) skolabovala Petrzalka.
tr3mp: ja sa tomu v zasade nebranim. len som ti chcel naznacit, aka by bola odozva zo strany magorstratu. isteze sa da vsetko, ale to sa najprv musi chciet. len mam velmi vazne obavy, ze zo sturovej auta nevyzenies. je tam velmi vela firiem a nie vsetky ulice maju prepojenie na vajanskeho nabrezie, resp. dostojevskeho rad. pozri sa na taku michalsku, obchodnu, pansku...atd. a vsetky menovane su v pesej zone, posledne dve dokonca so strazenym vjazdom a ako to tam vysiera? kazdy mafian a ini k...ti co maju v riti dieru tam spokojne parkuju alebo ohrozuju chodcov. ako myslienka to vsak vobec nie je zle, ak sa chces stat jej realizatorom mozem ti posluzit ako propagator. len pamätaj, ze psi hlas do neba nepride a moj tiez nie.
Reply on: bigmac #29578:
"ale akonahle to raz oznacis ako pesiu zonu, tak tam zo zakona 315/96 zavedies 20km/h" - tak to neoznačím ako pešiu zónu, ale dám tam zákaz vjazdu + cesta pre cyklistov a zvyšok rozšírený chodník ... ostatné veci ako som písal v predchádzajúcom a je po rýchlostnom obmedzení 20 km/h ...
Reply on: S499.1023 #29579:

Áno, 20 Kč mince sú v obehu dokonca vyššom ako bankovky (v obehu je 120,3 mil. mincí a iba 5,6 mil. bankoviek). 50 Kč mince však tvoria len 0,2% celého obeživa a ich počet sa dnes ráta "iba" na 4,1 mil., čo je výrazne najmenej a predposledné miesto majú práve 20 Kč mince, ale až so 120,3 mil. kusov. 50 Kč bankoviek je v obehu 35,9 mil. ks, čo predstavuje 13,3%-ný podiel obeživa (zdroj: ČNB).
J,luboš:Tá časť výhybky,ktorá obsahuje jazyky sa volá výmena.Cez výmenu je predpisom povolená rýchlosť 15 km/h bez ohľadu na to koľko umožňuje konštrukčne a či to tam natriasa alebo nie.Cena by bola vyššia akurát tak o tých 30 m koľajníc. J,Martin Fundárek,Sarko:20 CZK mince nie sú vyraďované z obehu,naopak sú sťahované z obehu 20 CZK bankovky.50 CZK mince nie sú sťahované z obehu len ich je málo a z obehu ich sťahujú zberatelia:).O vypadávaní stredu je klasická fáma bez reálneho základu.Taliani mali dvojdielne mince desiatky rokov bez akýchkoľvek problémov.50 CZK mince sa naďalej nerazia z dvoch dôvodov-ich výrobná cena proti nominálnej hodnote je príliš vysoká a majú s nimi problémy automaty.
re tr3mp, pesia zona sturova: jasne, ze miesta je tam nadostac aj pre tramdrahu, aj cyklodrahu, aj pre pesidrahu, ale akonahle to raz oznacis ako pesiu zonu, tak tam zo zakona 315/96 zavedies 20km/h. to by som az za taky problem nepovazoval, pretoze cestovna rychlost by mohla byt aj vyssia ako je sucasna a to aj pri znizeni tratovej z 30 na 20km/h. predpokladom je vsak fungujuca preferencia. a na viziu o podzemi by som radsej rychlo zabudol, pretoze: nevhodne geologicke podmienky; tekute piesky, peniaze...
re lave odbocenie sturova->jesenskeho: pricina pokracujucej vyluky je rozdielna vyska temena kolajnice. vidno to na vrchole obluka velmi detailne, kto by to mal problem najst, tak poznavacim znamenim je dopravna znacka pre gumokoly prikazany smer obchadzania. pokracovat sa bude po skonceni nato summitu vytrhanim zvysku povodnej konstrukcie, teda az do priestoru zastavky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.