Reply on: Andy #29552:
Co je ale lepsie, tie Wien automaten su s dotykovym displejom na kazdej stanicu U-bahnu! Pravda, na Tram zastavkach si nepamatam ze by som daky videl ale vo vozoch su skoro vzdy ak nie uplne vzdy a za rovnaku cenu (myslim).
tr3mp
Postup by mal byť asi taký (zatiaľ len ideový, projekt ešte nie je, pokiaľ viem), že sa most odstaví, konštrukcia rozpíli pozdĺž osi (teraz neviem, či cestná alebo železničná časť), odtiahnu od seba a dorobí sa stred. Celé sa to ešte nadstaví na stredných pilieroch, aby sa zväčšila vzdialenosť od hladiny. Čiže most pôjde do kopca a zase z kopca Na mestskej strane sa dokonca môže znížiť jeho vyústenie až o 2,1 m, čím by sa odstránil stupák zo Šafka. Na moste by mala zostať len električková trať a lávka pre chodcov a cyklistov.
Pri takejto konštrukcii by sa mi pozdávalo aj vybudovanie cestného podjazdu Vajanského nábrežie - Dostojevského rad a zmena Štúrovej na pešiu zónu s premávkou električiek. Tým by sa odstránilo kolízne miesto na električkovej rýchlodráhe na Šafku.