S499.1023: Plne prechádzajúce mechanizmy (zemina či betón) od stavby vjazdu do garáži, chodili na Štúrovú a tak by chodili okolo vyhĺbenej jamy pri výmene štrku. Tu by mohli spôsobiť zosuv, následné popraskanie vozovky či vzhľadom na blízkosť základov iných budov ohroziť statiku.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel
bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel
bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
S499.1023
K rozjazdovej výhybke na štúrovej - opakujem ešte raz, je úplne jedno, či idú električky na Kam. nám. alebo na Jesenského, STÁLE PRECHÁDZAJÚ ZMIENENÚ VÝHYBKU. Takže táto výhybka obmedzuje rýchlosť na 15 km/h v obcoh smeroch. Nehovoril som o radoch, ktoré sa tvoria. Hovoril som o tom, že keby električka prešla križovatku rýchlosťou 15 km/h, trvalo by to pri plynulej jazde asi 11 sekúnd (ak počítam dĺžku súpravy 30 m a kolízny úsek 15 m, pri rýchlosti 30 km/h by to bola polovica. O ten rozdiel by mohlo napríklad byť dlhšie voľno v inom smere.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek.
Ešte niečo?