Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #29518:

Nespoliehal by som sa velmi na to ze by preslo, lebo vies "co ak by voz neprehodil alebo podhodil, to by musel vodic aj tak vystupit a v tom momente by mu mohol voz odist".
Reply on: fobust #29517:
To vies - tam sa to kompenzuje - v smere z Kapucinskej ma zase pre zmenu vyhybka az prilis dobry prestavnik, ked tolko podhadzuje... A tak sa tam jazdi 5 km/h 😃 Ale vystihol si to - najvacsi problem je ten neexistujuci prestavnik, inak by mozno take riesenie preslo...
Reply on: d3k0 #29516:

Suhlasim. Ale vies, to sa neda, lebo vyhybka na Hurbanovom namesti nema elektircky prestavnik a vodici by to nemohli rucne hadzat, lebo sa to nikdy tak nerobilo, to sa neda. Lebo co ak by mal voz zle brzdy a odcuval by namestim SNP kym by bol vodic vonku a prehadzoval vyhybku, vies. Lebo nasi vodici su tupy a nevedia zabrdit voz... Proste blablabla, milion vyhovoriek... ?
Reply on: J #29457:
Mne osobne by sa Kapucinska pacila viac takto:
L1 smer Dubravka cez Jesenskeho, smer Hlavna stanica cez tunel
L12 Dubravka - Safko - Nam. SNP - tunel - Dubravka
A je obsluzene vsetko a este ma aj Safko spoj do Dubravky.
Reply on: fobust #29513:
Vsak dobre, vieme ze 21Tr je lepsia. Ale aj 24Tr ma vyhody, vraj je napriklad tichsia (21Tr je co sa tyka hlucnosti na tom dost zle.. tie vseljake piskoty, sykoty, hukoty, drkoty, skripoty, vrzgoty, hrkoty, hrmoty a buchoty)
Reply on: S499.1023 #29512:

S pohladu vlka je ovela lepsie 21Tr. Aspon sa tam da normalne sediet, substrat rychlo nastupi/vystupi, tie siroke dvere nemaju chybu!
Reply on: Andy #29511:

Dobre, ale ten humusny interier ala shithnis, dvere uzsie ako na 21Tr, po posrane "kino" vzadu. No nehnevaj sa, je to oprpti 21Tr humus. 24 Tr sa mi nepaci, nie som sam a je mi jedno ako dobre to budu ospevovat, je to nezmysel, radsej Trollino. Netvrdim ze 21 Tr bola uplne genialna, ale urcite sa mi pacila viac, ma super interier s pohladu vlka. #vomit_24Tr# ?
Reply on: fobust #29507:
No, raz sa v Plzni viezli s 24Tr... Hej, nadával som na 24Tr, aj na Angoru nadávam. Ale nie iracionálne. 24Tr je živá, mám imoriadne pohodlné stanovište vodiča, tak neviem, čo sa im na nej nepáčilo. Keby sa to nepáčilo vlkovi, to by som ešte dokázal pochopiť...
Reply on: fobust #29507:
Ten co mal moznost si vyskusat 24Tr hovoril akurat o tom, ze to ma malu kabinu a nema priestor na odkladanie veci. Ako vsak pozname DPB, urcite budu pozadovat velku kabinu, takze to by malo byt po probleme.
Reply on: Andy #29503:
V Mlynskej doline bude okrem diaľnice (6 pruhov = 2 * 2 pre každý smer + dva odstavné ešte aj štvorprúdová "normálna" cesta, takže v prevádzke ľubovoľnej MHD cez MD problém nebude. Ja by som tam tiež najradšej videl trolejbusy. Predsa len je to priechodnejšie riešenie, ako eliny na DD a vždy lepšie trolejbusy namiesto busov ako nič (teda eliny).
Reply on: Andy #29498:

Samozrejme ze trolejbus na DD nedava velky zmysle, lebo ostrovna prevadzka je hovadina a ako si spravne poznamenal, aj tak by bolo kazde tretie vozidlo autobus... K tomu ostava nutny prestup. Neviem ake by boli naklady na hybrydobusy, ich udrzba, etc (pri nasich niektorych pracovnikoch). Podla mna ziaden Smradotrolejbus na DD nebude, je to sice schvalene, ale schvalene bolo aj metro a ine veci. Na DD podla mna v najblizsich rokoch ostane stale smradobus a ked sa nam rozpadnu vsetky tambusy, tak tam budu vypravovane Karosy CNG a ked skoncia tie, tak potom SORy, nakoniec sa tam MDH zrusi.
Reply on: S499.1023 #29499:

?
Reply on: S499.1023 #29497:

Vypraval som sa s vodicmi, ktory v Bratislave jazdia na 21Tr a niektori mali uz moznost vyskusat si aj 24Tr. A vobec je nechvalili, skor na to nadavali, ze 21Tr je ovela lepsia. Navyse si tu sam nadaval na 24Trku, ze to bude najtazsi NP trolejbus, postaveny na zaklade najtazsieho NP autobusu, pokial sa dobre pamatam. ?
Reply on: b #29469:
Ty si to zrejme nepochopil, preto no comment... 😉
Reply on: Je toho málo #29504:
To uz bolo v plane davnejsie...
Na Zlatých pieskoch bude najväčšie nákupné centrum
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1500279
Reply on: tr3mp #29500:
Pockaj, a to bude tak, ze ked budu Duobusy, ktore budu premavat 30 km/h, tak tie na dialnici pri vyjazdoch nebudu nikomu vadit? A normalne trolejbusy, ktore zvladnu aj 80 km/h tie budu prekazat viac? A navyse vraj tam bude pri dialnici nejaka ina cesta, kde sa bude dat jazdit..
Reply on: tr3mp #29500:
ked sa uz preraba cela mlynska dolina, tak pri tej prilezitosti sa mohla ta trolejbusova trat spravit....ved mhd nebude jazdit po dialnici...
Reply on: fobust #29489:
Vsak pokial ho este Ing. De B. nedal zosrotovat, tak by sme ho tam niekde mohli pohladat, resp. niekto kto ma do vozovne pristup, kedze s nami "nemaju dobre skusenosti"... 🙂
Reply on: Andy #29498:
Tu je ešte drobný problém, že celá trať sa podľa môjho názoru nestavia najmä kvôli výstavbe diaľnice v Mlynskej doline a kvôli tomu, že platí stará koncepcia a trolejbus je napájač z neexistujúceho metra ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.