Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #29150:
Na to krizenie uz doplatilo niekolko zberacov, a to sa zistuje lahsie ako odidene tlmice ci ako sa tomu u kachien nadava...
Reply on: d3k0 #29152:
To hadam nie. Celkovo mam pocit, ze to miesto realizacie je tam popisane velmi vagne. Skoda, ze na webe sa tradicne nachadza len oznam -- asi mi neostane nic ine, nez sa ist do toho front officu pozriet.
Reply on: galiyosha #29151:
"Miestom realizácie zámeru je pozemok ohraničený zo severu železničnou traťou, zo západnej strany bytovou zástavbou na Pražskej ulici" - hadam len nechcu zburat Muzeum dopravy?...
Zeby sa konecne aj nasa vidiecka hlavna stanica zacala menit na nieco aspon vzdialene pripominajuce civilizaciu?
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=72133
Reply on: Peace #29149:
Bude o tom aj anketa, mozes potom zahlasovat 🙂

Re #29148 COLOR: Tam skor mohli vymenit kolajnice...
Civilkari spojme sa proti MHD. Aby sme mohli cestovat zadarmo ako do 1.5 2004. Alebo nech nam stat prispieva na cestovanie. Dostanem 700Sk, osatne 400Sk, 300Sk vreckove.
Ale elektricenka 600 Sk na mesiac.
Okrem ineho je aj nove trolejove krizovanie Sancova - Racianska. Robili to tak dva tyzdne dozadu, nepamatam si presne, ale isiel som neskoro v noci domov a z prejazdu na Kominarskej som videl dva vrbust vozy vedla seba ako to robili. De facto som si to ale vsimol az dnes.
Zajtra 13,05,2004 mame opat vyluku ZST Nove Mesto - Podunajske Biskupice od 10,30 - 13,30 hod.Vlaky budu nahradene klbakom DPB.Ide o vlaky 4323, 4326, 4344.
tu je nieco o tom vypadku elektriny v meste.. http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1492009
Reply on: Sarko #29137:
No... rocny poplatok je v tomto pripade 14x vyssi ako normalny rocny poplatok... Esteze po dalsie roky to bude uz len normalne... 🙂
Ad:Karosa-konštrukcia

Mám niekoľko príručiek na B741-nakuknem, overím, zajtra písnem. ?
Ad:Kami

Sľúbené info Ti už spracúvam na domácom PC - mám už po niekoľkých mesiacoch konečne monitor! ? Zakončím to možno už tento týždeň, takže v pondelok Ti to môžem dať na mail. Za pozhovenie ďakujem. ? Z.
Reply on: fobust #29093:
dakujem za Vasu odpoved.
Reply on: Spokojný mládenec #29122:

Ad:Nádherný web - plný a vďačný súhlas! ? Zlaté ruky webmajstraaaa... ? ?

Ad:ostatné
Prívlastok k ikarusom sa mi zdá priveľmi nadsadený...domnievam sa, že všetko, čo má spaľovací motor, v samej podstate tiež smrdí. A primŕzanie...ja si sadám pravidelne..hmm..ešte sa mi takáto ujma nestala...

Poslednej vete, či skôr jej významu v kontexte spomínaných súvislostí celkom nerozumiem. O Vašom výzore - tým, že asi nemáte držadlo a spomínaný tvar - vôbec nepochybujem...len obsahovo mi to neladilo s prívlastkom SPOKOJNÝ vo Vašom nick-u.

-------------------------------------------------------------

Je veľa vecí, ktoré ešte nie sú - i napriek snahám veľa ľudí v DPB, a.s. celkom ovplyvniteľné. Podotýkam však, že uvádzam iba môj vlastný subjektívny názor, podložený iba dlhoročným osobným pôsobením pri oblasti bratislavskej mestskej hromadnej dopravy. Želám veľa trpezlivosti a spokojnosti aspoň so zmenami, ktoré sa v prospech svojich zákazníkov DPB podarilo urobiť, či vybojovať.
?
Reply on: Vladimír #29139:
To je jasne.. Ale podla mojho technickeho mienenia je konstrukcia karosy dost netransparentna. Z pohladu elektrotechnika to vnimam tak, ako keby som mal debilne navrhnuty obvod a furt by som menil tranzistory, ktore mi to odpraskne len kvoli tomu, ze som sa nezamyslel nad zvrhlostou konstrukcie. V novej verzii obvodu by som potom daval silnejsie a silnejsie suciastky, aby to vydrzalo, ale svojim sposobom by to bolo zvrhle, pokial by sa rovnaka vec dala spravit aj normalnejsie (avsak za cenu komplet novej koncepcie)
Reply on: Spectre #29135:
Viem, že prvé Karosy B731 trpeli všelijakými neduhmi a kruto na to aj doplatili. Prvé "béčka" sa vo všeobecnosti vyraďovali už 6-8 rokov po zakúpení ako totálne vraky. Samotnému stavu vtedy napomáhali ešte nekvalitné GO, ktoré často dostali voz do horšieho stavu ako bol predtým. Odvtedy však doba pokročila a Karosa B73x sa dožíva štandardného veku v uspokojivom technickom stave. Keď nastúpim do 14 ročnej Karosy, ako cestujúci s o obyčajnými nárokmi nemám pripomienky - odviedzol som sa rýchlo, ticho, bezpečne...
A už vôbec nemá zmysel rozoberať Karosy B950. Tie prekonali obrovský skok dopredu len oproti sériám B900. S prvými Karosami z roku 1982 to vôbec nie možné porovnávať.

Ale ani ja nie som technik, takže podrobnosti nech podáva človek v tomto fundovaný.
Reply on: Sarko #29137:
no, bola to vseobecne znama "firma", ktora nam to vyfukla....
Reply on: d3k0 #29128:

No vyfúknuť som použil preto, že o doménu som sa zaujímal aj ja, ale nakoniec som sa toho vzdal. A že draho? Firma, na ktorú to bolo zaregistrované za to niečo chcela? Ja som predpokladal len ročný poplatok za používanie domény. Ak to nie je tajné, mohol by si uviesť nejaké bližšie info. Dík.
Reply on: Sarko #29079:
Vieš, ono ľudia vidia nápis MHD a hneď začnú nadávať a ani sa nepozrú, či sú ich sťažnosti adresované na správne miesto. ?
Reply on: m@rtin #29124:
Ten tvoj rošt na originálnych VRAKOSÁCH rady 7xx mohol od výroby praskať a priamo sa odporúča ho navarovať a pravidelne kontrolovať.

Píše sa to v servisnej príručke ku starým Karosám.

A čo sa týka zvrhlosti, tak za zvrhlosť považujem to, že takého konštrukčné kixy sa snažia riešiť vylepšovaním technológie. Koncepcia Karosy priamo vychádza z rady 7xx.

Nechcem sa o tom ale hádať s tebou, nakoľko ani ja, ani ty sa do strojáriny až tak nevyznáme. Hlbšiu diskusiu na túto tému by som prenechal Igorkovi a Fobustovi 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.