Navrhujem dat sem nejaky velky, vyrazny a blikajuci napis "TOTO NIE SU STRANKY DOPRAVNEHO PODNIKU BRATISLAVA, AK VAM NEVYHOVUJE, AKO JAZDIA AUTOBUSY, ALEBO VAM NEVYHOVUJU CESTOVNE PORIADKY, NEPISTE TO SEM, MY S TYM NEMOZEME NIC UROBIT!"
Inak tu budu furt pisat taketo pomylene individua...
Musim pochvalit (zrejme) dispecerov, ktori aj na zastavku Vazovova smer Raca vylepili oxeroxovany oznam o vcerjasej hokejovej vyluke. Konkretne na lampu kde ho prehliadlo 90% ludi ale aspon nieco
uz si laskavo vsetci uvedomte, ze my cestovne poriadky nemame k dispozicii hned ako sa zmenia. my ich tiez musime odniekial ziskat, t.j. opisat zo zastavok, kedze nam ich uz nikto nedodava. a nie je v nasich moznostiach pobehat vsetky zastavky 9.5. maja vecer, aby uz 10.5. boli na webe. a ani nam za to nikto nezaplati, robime to vo volnom case. takze vsetky staznosti ohladne CP smerujte inam ( -> DPB).
Cestovný poriadok sa menil k 1.5. z dôvodu zmeny názvu zastávky pri ŽST Petržalka. Inak sa v ňom nič nezmenilo. Opravte ma ak sa mýlim, lebo ja som takým letmým pohľadom nič nenašiel.
Naco zase menili cestovny poriadok, ked ho menili v aprili?
Novy tu este neni, rad by som si ho vytlacil. Este dva krat a bude ten bus chodit raz za dve hodiny.
My ich nezamestnavame, to iba pre informaciu. DPB si vsak v prapravnom poriadku vymyslel aj frazu, ktora jasne hovori, ze cestujuci ma byt v case odchodu na zastavke, pripraveny nastupit a ze dobiehajuci cestujuci sa za toto nepovazuje. Ono je to skor o vodicovi, ci je chrapun alebo clovek. Tazko povedat kto tam prave sedel, niektory sa vyzivaju v tom, ze nechaju dobiehajuceho cestujuceho bezat a pred nosom mu zavru dvere, co je uz vrchol. ?
Je pozoruhodné, že na mieste vodičov stále zamestnávate nevidiacich. Je až neuveriteľné, že takto handicapovaní vaši profesionálni zamestnanci dokážu neustále zvládať riadenie vozidiel MHD. Preto sa ani nemôžeme čudovať, že nevidia ľudí, ktorí sa snažia využívať vaše „služby“ a ktorí vás „živia“. Preto sa ani nedivíme, keď nevidiaci vodič(ka) nevidí dobiehajúcich potenciálnych pasažierov (predplatiteľov časových lístkov na vaše „služby“) a z hľadiska profesionálneho výkonu svojho povolania za účelom dodržania pravdepodobne presne seundového grafikónu odíde aj so „svojím“ dopravným prostriedkom zo zastávky MHD. Nemôže ich totiž vidieť, ak bežia rovno oproti električke. Električke č.11 stojacej dňa 8.5.2004 na zastávke Mariánska cca o 22.40 hod. (číslo vozidla som si bohužiaľ nevšimol). Je to veľmi príjemné, keď vám niekto takto umožní spoznávanie nočnej Bratislavy, nakoľko ďalší spoj ide o 20 min. a spoj č. 5 cez víkendy už o takom čase dávno nechodí (geniálne vymyslené). Je to od vás neuveriteľne milé, ak sa takto staráte o vašich pasažierov a klientov. Možno nám v blízkej budúcnosti ponúknete ďalšie milé prekvapenia v podobe nezastavovania na zastávkach vôbec, prípadne môžete nás napr. začať zrážať. A možno by problém vyriešilo ďalšie tak „prepotrebné a odôvodniteľné“ zvýšenie cestovného a tak odradenie ďalšej cestujúcej verejnosti (vrátane mňa).
Beriem, že sú vaši vodiči (a v mnohých prípadoch i vaši revízori) handicapovaní. Ale ten handicap je pravdepodobne v inej oblasti a polohe. V rovine šedej kôry mozgovej a obyčajných normálnych medziľudských vzťahov, v hodnotách ako sú úcta a pokora. Ale to už je pre nich asi z ríše slovníka cudzích slov.
COLOR
Ikea uvažuje o nedeľnom autobuse pre Rakúšanov