Tak som sa viezol s oboma supravami T3P a som rad, ze Bratislava si konecne zacina robit civilizovane rekonstrukcie vo vlastnej rezii a neplati tak v cene rekonstrukcii vsimne nejakym PRASakom...
Je medzi tymi dvoma supravami nejaky rozdiel? Ja som si vsimol len rozdielne dopytove tlacidla (7785-86 ma uz protivandalsku upravu).
Subjektivne negativa: Osobne sa mi vobec nepacila tmavomodra v interieri, ktora ho cela tvori taky stiesneny. Urcite by to posobilo omnoho vzdusnejsie (a viac ladilo s potahom na sedackach), keby boli dane casti natrete podobne decentnou sedou, aka je pouzita na vonkajsom natere A vadil mi aj ten zly pokus o imitaciu mramoru na oblozeni po vzore Prahy. Jednofarebne oblozenie bez vzoru by sa mi pacilo viac. A viem, ze pre skutocne hromadnu prepravu sa to nehodi, ale usporiadanie 2+1 by ma potesilo neporovnatelne viac.
To su ale moje cisto subjektivne nazory, navyse su pomerne nepodstatne. Vonkajsi nater T3P sa mi paci uplne najviac zo vsetkych bratislavskych elektriciek. Ta seda je nadherna.
Informacny system bol, samozrejme, nastaveny presne podla koncepcie (dez)informovania cestujucich v bratislavskej MHD. "Nasleduje: zastavka" bolo skutocne (tragi)komicke, bavila sa na tom cela elektricka. Po zopar zastavkach, ktore vzajomne nasledovali, mi to uz ale zacalo liezt riadne na nervy. Na druhu stranu musim ocenit, ze je to asi prve vozidlo, v ktorom je hlasitost hlasenia tak akurat.
Samozrejme sa nikto nenamahal s upravou tras v palubaku, a tak 7783-84 z Dubravky odchadzala s cielom 12 SAFARIKOVO NAMESTIE, cez ktore vobec ani len neprechadzala. Vodic po Parku kultury aspon duchaplne zablokoval vnutorny displej, na ktorom sa az po Namestie L. Stura zobrazovala len konecna (hoc cez nu elektricka nesla ). Inak by pasazierov vystupujucich na Kapucinskej displej urcite informoval, ze sa nachadzaju pod Novym mostom... V kabine B vozov som inak nebol schopny najst palubak. To je bezna prax, ze palubak je len v prednom voze? Ako sa ovladaju displeje, ked sa predny voz pokazi a Bcko jazdi ako solo? Palubak sa premontuje z predneho vozu?
Inak je fajn, ze tie vozy dostali rucne radice. Aj ked... je vobec mozne na polovodicovej vyzbroji jazdit "digitalnym" stylom jazdy priskokom vpred, ako to niektori bratislavski vodici tak velmi oblubuju? Je rucny radic prilis drahy spas, ked Praha od neho, ak sa nemylim, pri svojich T3R.P upustila?
A dotkla sa modernizacia nejako aj motorov? Nejako sa generalkovali alebo su uplne nove? A nevie niekto, preco tie vozdy nedostali polpantografy? (Viem, ze to vela ludi povazuje za svatokradez, ale mne sa T3ka s displejmi a polpantografmi velmi paci. )
Inak ako to bude s tymi tromi skrinami VarCB3, co maju do Bratislavy prist? Nepojde do aspon jednej z tychto rekonstrukcii Europulse a asynchronne motory? Hoci by si ten asynchron na nasich skvelych tratiach asi velmi svizne nezajazdil, z cisto fanusikovskeho hladiska by ma to potesilo. (Z praktickeho hladiska by to samozrejme bolo neskutocne mrhanie penazi.)
Ospravedlnujem sa za priserne dlhy prispevok.
Je medzi tymi dvoma supravami nejaky rozdiel? Ja som si vsimol len rozdielne dopytove tlacidla (7785-86 ma uz protivandalsku upravu).
Subjektivne negativa: Osobne sa mi vobec nepacila tmavomodra v interieri, ktora ho cela tvori taky stiesneny. Urcite by to posobilo omnoho vzdusnejsie (a viac ladilo s potahom na sedackach), keby boli dane casti natrete podobne decentnou sedou, aka je pouzita na vonkajsom natere A vadil mi aj ten zly pokus o imitaciu mramoru na oblozeni po vzore Prahy. Jednofarebne oblozenie bez vzoru by sa mi pacilo viac. A viem, ze pre skutocne hromadnu prepravu sa to nehodi, ale usporiadanie 2+1 by ma potesilo neporovnatelne viac.
To su ale moje cisto subjektivne nazory, navyse su pomerne nepodstatne. Vonkajsi nater T3P sa mi paci uplne najviac zo vsetkych bratislavskych elektriciek. Ta seda je nadherna.
Informacny system bol, samozrejme, nastaveny presne podla koncepcie (dez)informovania cestujucich v bratislavskej MHD. "Nasleduje: zastavka" bolo skutocne (tragi)komicke, bavila sa na tom cela elektricka. Po zopar zastavkach, ktore vzajomne nasledovali, mi to uz ale zacalo liezt riadne na nervy. Na druhu stranu musim ocenit, ze je to asi prve vozidlo, v ktorom je hlasitost hlasenia tak akurat.
Samozrejme sa nikto nenamahal s upravou tras v palubaku, a tak 7783-84 z Dubravky odchadzala s cielom 12 SAFARIKOVO NAMESTIE, cez ktore vobec ani len neprechadzala. Vodic po Parku kultury aspon duchaplne zablokoval vnutorny displej, na ktorom sa az po Namestie L. Stura zobrazovala len konecna (hoc cez nu elektricka nesla ). Inak by pasazierov vystupujucich na Kapucinskej displej urcite informoval, ze sa nachadzaju pod Novym mostom... V kabine B vozov som inak nebol schopny najst palubak. To je bezna prax, ze palubak je len v prednom voze? Ako sa ovladaju displeje, ked sa predny voz pokazi a Bcko jazdi ako solo? Palubak sa premontuje z predneho vozu?
Inak je fajn, ze tie vozy dostali rucne radice. Aj ked... je vobec mozne na polovodicovej vyzbroji jazdit "digitalnym" stylom jazdy priskokom vpred, ako to niektori bratislavski vodici tak velmi oblubuju? Je rucny radic prilis drahy spas, ked Praha od neho, ak sa nemylim, pri svojich T3R.P upustila?
A dotkla sa modernizacia nejako aj motorov? Nejako sa generalkovali alebo su uplne nove? A nevie niekto, preco tie vozdy nedostali polpantografy? (Viem, ze to vela ludi povazuje za svatokradez, ale mne sa T3ka s displejmi a polpantografmi velmi paci. )
Inak ako to bude s tymi tromi skrinami VarCB3, co maju do Bratislavy prist? Nepojde do aspon jednej z tychto rekonstrukcii Europulse a asynchronne motory? Hoci by si ten asynchron na nasich skvelych tratiach asi velmi svizne nezajazdil, z cisto fanusikovskeho hladiska by ma to potesilo. (Z praktickeho hladiska by to samozrejme bolo neskutocne mrhanie penazi.)
Ospravedlnujem sa za priserne dlhy prispevok.
galiyosha
Ak budete niekto rano dane supravy vidiet, pripadne informacie velmi to ocenim aj s dalsimi odchodmi danych poradi. Vopred dakujem.