Andy: neplac! Podla mna zase za vsetko moze nasa uzasna udrzba typu "kym to jazdi, radsej sa do toho nemontujme, aby sme to nepokazili". Ako je mozne, ze v inych mestach jazdia busy z roku 1984 a vyzeraju pritom pomaly lepsie ako nase Ik 435 z roku 1996?
Spectre
Tie typové označenia: Je paradox, že TrM z rokov 97 a 99 majú tabuľku "15Tr" a nové TrM už "15TrM".
Keď už Papyr takto začal, pripájam aj môj rebríček. Nemám čislovanie podľa obľúbenosti, lebo každý voz je svojim zmyslom jedinečný:
kategória "TOP AUTOBUSY":
TAMBUS 272A180M
TAMBUS 260A180M
TAMBUS 232A180M
IKARUS 280
IKARUS 283
kategória "ŠROT AUTOBUSY":
KAROSA B941E
KAROSA B941
KAROSA B741
KAROSA B732
kategória "TOP TROLEJBUSY":
21Tr
200Tr (nikdy nič neprekoná ten turbokotol)
15TrM
14Tr1
14Tr0
kategória "ŠROT TROLEJBUSY":
Šrot trolejbusy snáď ani niesú (aspoň som sa takým neviezol). V každom prípade však šrot sú nápravy RÁBA (okrem tých na voze 6311)
Vozy, ako Solaris neuvádzam, pretože aj cez dobrý prvý dojem nikto nevie, ako to bude vyzerať za pár rokov. Taktiež neuvádzam vozy, ktorými som sa viezol len málo, alebo vôbec (napr. B931,B932). Električky neuvádzam zámerne, lebo to by všetky museli ísť do kategórie Šrot (aspoň tie Bratislavské).