Vsak preve ze sa musim vraciat. Od TPD to pesi nie je kusisko, ale proste ako tam mam prejst? Ta Petrzalka je uplne idiotska, nedostanes sa normalne na nabrezie.
Hej, zhodou okolností som to tam pred chvíľkou študoval. Inak zastávam názor, že 14/15Tr s delným čelným sklom vyzerá omnoho lepšie a mali to tak nechať.
Ozaj a obrovský paradox je, že tie praskvé 14Tr0 v nejakom tom Bulharsku stále jazdia...asi majú lepších zváračov ? .
Sranda je, ze 14Tr bola v tom case uz 10-rocna konstrukcia. ☺ Ano, ta dopadla tak ako Combino teraz, nastastie vsak v overovacej serii. Na K-reporte som o tom napisal.
Vtedy ešte neboli metódy výpočtu pomocou konečného počtu prvkov či ako sa to kua volá, takže sa konštruovalo s rezervou. Okrem toho boli dlllllhé skúšobné prevádzky, takže sa to väčšinou vychytalo oešte pred sériou. U T o obdobných problémoch neviem ale 14Tr si s týmto svoje užili.
O praskaní rámov podvozkov u T neviem, iba o uvoľňovaní torzných vzpier ale tomu sa pri BA zvršku nemôže nikto čudovať...
Dobre si to napisal, navyse treba zabezpecit prapravne vztahy Petrzalka - petrzalske nabrezie. Napr. ked chcem ja ist od TPD na nabrezie, tak idem hocicim na Safko a pesi prejdem Stary most. ?
A koho napadlo robiť voľakedy metro do Petržalky, keď tam nič nestálo? V zóne medzi Starým mostom a mostom Košická má byť nová výstavba a naviac máš blízko Aupark, Átrium , Sad Janka Kráľa, ďalšie objekty sú vo výstavbe. Navyše, po Starom moste nebude pravdepodobne premávka iných druhov MHD, takže prestup na nadväznú dopravu z električky je viac než vhodný. Alebo si obsluhu tohto územia predstavuješ inak? Ako? Pešo zo zastávky Jungmannova alebo Šafárikovo nám?
Ja len doplním ďalšie, tiež neoficiálne info:
v prípade rekonštrukcie mosta by sa mohlo znížiť staromestské vyústenie mosta až o 2,1 m (čiže mostovka by netvorila priamku ale oblúk), tým by sa znížilo stúpanie zo Šafárikovho nám. na most. Zastávky by mali byť zhruba v nasledujúcich polohách a vzdialenostiach:
Šafárikovo nám.
Aupark (pracovný názov, podľa mňa trochu nepresný), na násype medzi Viedenskou a Einsteinovou
Jungmanova (v polohe na križovatkou pri TPD)
Nám. hraničiarov (za križovatkou Rusovská - Jantárová - Nám. hraničiarov)
Markova
Topoľčianska
Draždiak
Juh (teda úplne na konci koridoru vedúceho Petržalkou, medzi Vyšehradskou a Jasovskou, či ako sa ten koniec sveta volá )
Trať by mala byť až po Bosákovu (z Petržalskej strany) plne segregovaná, ako je to so Šafkom neviem.
S elinami do Petrzalky to vyzera zatial takto:
Sturova ulica bude od Medenej neprejazdna pre automobilovu dopravu vzhladom na dvojkolajnu trat a umiestnenie zastavok. V mieste najazdu na Stary most zo Safarikovho nam. je min. polomer obluka 110 m, max. sklon 5,12%. Okrem Sturovej bude trat oddelena zvysenym obrudnikom. Zastavky budu na Sturovej, krizovatke s Viedenskou a Bosakovou ulicou.
Pokial ide o most, zohladnuju sa dve moznosti, jedna kolaj po cestnom moste, druha po zeleznicnom alebo reko zeleznicneho mostu pre dvojkolajnu trat so zrusenim cestneho mosta. Postavenie noveho mostu (na povodnej spodnej stavbe) sa pre vysoku financnu narocnost asi nechysta.
ufo:Ja myslim,ze BA by mala kupit prave nieco ceskeho.Jenkiho 30 m tramvaj bude tiez ciastocne NP a s otocnymi podvozkami.Combino a Cityrunner su drahe a BA nema ani na poriadny rozsah MHD s dnesnymi vozidlami.Myslim,ze radsej 50% NP a zvysok do prevadzkovej dotacie,nocna doprava a ciste udrziavane vozy ako Cityrunnery a sucasna podoba MHD...Bratislava sa vzdy utapala vo velkych planoch a v skutocnosti to bol plazivy upadok...
S499.1023:
Ty mas uz nejaku prax, tak by som sa ta rad spytal, ci boli podobne problemy aj pri zaciatkoch rady T u CKD (T1/T2/T3). Bigmac spominal, ze T3 lubia praskat ramy pri podvozkoch, ale neviem ci je to pravda. Mozes k tomu nieco dodat?
Smozrejme, že máš právo reagovať, no u mňa si reagoval nejakým mne divným spôsobom, na ktorý som neni u teba zvyknutý a hlavne na vec, ktorú som písal len ako príklad na dokreslenie situácie. Reagoval si aj na veci, ktoré som nepísal, ale to nič.
Re #28833 ufo: Myslím si, že Bratislava kúpi práve české električky, lebo budú lacnejšie.
Inak je to veľmo pekný pohľad na MHD, keď všetky vozy sú skutočne pekne čisté. Teda zvonku.
Co si myslite, ze zvitazi v tendri na elektricky pre BA? Combino si tymto znizilo sance, ja by som uvital Cityrunner-tie su celkom dobre, vyrabaju sa tu kusok vo Viedni. Vektra a Trio, nechcem len preto, ze to ma schody v niektorych castiach.
Z isteho uhlu pohladu som rad, lebo konstrukcnhe nedostatky sa ukazali este skor, ako sa vypisal tender, nebodaj skoncil. Takze dovtedy maju cas napravit to. Aj ked som dost prekvapeny, lebo Combino je uz 8 rocna koncepcia. ?
Martin Fundarek:Veru su a nie hociake.Praskaju ramy.Skoro vsetky Combina su schovane v Prahe na Zlicine,je na ne prisne informacne embargo,vsetci zamestnanci Siemensa musia "nic nevediet" a tvrdit,ze tam ziadne nie su:-).Akesi nemecke mesto,teraz neviem,tusim Gera,si stiahlo z vlaku uz nalozene KT4,predane do RO,aby vobec mali s cim jazdit.Siemensaci skumaju,ako a kde zosilnit ramy,par mesiacov to vraj potrva...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
Re #28833 ufo: Myslím si, že Bratislava kúpi práve české električky, lebo budú lacnejšie.
Inak je to veľmo pekný pohľad na MHD, keď všetky vozy sú skutočne pekne čisté. Teda zvonku.