m@rtin: No nevšimol som si nejaké závažné nedostatky 21Trky čo sa madiel, líšt,... týka. Práveže som bol veľmi prekvapený aké je to dobre zladené. Ešte aj reklamné panely sa mi veľmi lúbili. A dvere - radosť pozerať. Repreduktory hlásenia zastávok nevidieť,...
Možno naša 21Trka má iný interiér, veď aj ten slávny komín, je už prerobený a tak tam nič nazavadzia. Dokonca som využil priestor zadného okna a keďže ja aj moja babenka sme chudí, tak sme si tam sadli. Myslím si, že by sa to stalo oblúbeným miestom na sedenie pre mladých. ?
No počul som ako sa v Brne v CB válajú šróbiky .-) ?
Ja len dúfam, že 24Tr a 25Tr nebude trpieť horolezeckými výstupmi a bude viac miesta na nohy. Zase nie až tak veľa ako K741. Proste tak akurát.
Práveže keby som bol akcionárom koncernu tak sa snažím predať v prvomrade dcéru, ktorá nezarába. A medzi ne sa Ostrov počíta, no veď uvidíme.
Ostrov zrejme doplatil na kvalitu svojej práce. Veď v BA jazdia v pohode 20 ročné trolejbusy a po VP, či GO ešte ďalších sedem rokov vydržia. Naopak autobusy z Karosy generálkujeme po 12 rokoch, Ikarusy 283 sa začali generálkovať po 8 rokoch a Ik280 sa generálkovať už ani neoplatí. Niektoré TAMy by tiež potrebovali zopár hodín práce celého týmu, aby vyzerali normálne. Možno je to, tým, že udržba trolov je lepšia ako busov, do toho nevydím, no kvalita práce hovorí za všetko.
Inak videli ste ten Ostravský bus, ktorý doriadili tiež fanúšikovia ftubalu z Brna? Hrôza.
Možno naša 21Trka má iný interiér, veď aj ten slávny komín, je už prerobený a tak tam nič nazavadzia. Dokonca som využil priestor zadného okna a keďže ja aj moja babenka sme chudí, tak sme si tam sadli. Myslím si, že by sa to stalo oblúbeným miestom na sedenie pre mladých. ?
No počul som ako sa v Brne v CB válajú šróbiky .-) ?
Ja len dúfam, že 24Tr a 25Tr nebude trpieť horolezeckými výstupmi a bude viac miesta na nohy. Zase nie až tak veľa ako K741. Proste tak akurát.
Práveže keby som bol akcionárom koncernu tak sa snažím predať v prvomrade dcéru, ktorá nezarába. A medzi ne sa Ostrov počíta, no veď uvidíme.
Ostrov zrejme doplatil na kvalitu svojej práce. Veď v BA jazdia v pohode 20 ročné trolejbusy a po VP, či GO ešte ďalších sedem rokov vydržia. Naopak autobusy z Karosy generálkujeme po 12 rokoch, Ikarusy 283 sa začali generálkovať po 8 rokoch a Ik280 sa generálkovať už ani neoplatí. Niektoré TAMy by tiež potrebovali zopár hodín práce celého týmu, aby vyzerali normálne. Možno je to, tým, že udržba trolov je lepšia ako busov, do toho nevydím, no kvalita práce hovorí za všetko.
Inak videli ste ten Ostravský bus, ktorý doriadili tiež fanúšikovia ftubalu z Brna? Hrôza.
Jenki
Trio : v provozu jsou vozy 1251 - 1256. Ve výrobě pak 1257 - 1259, předpoklad zprovoznění 06/07/08/2004.
Trollina :
ST12AC : provoz 3701 - 3703, výroba 3704 - 3705; 3704 už se zkouší.
ST15AC : 3601 zapůjčen v Kaunasu, výroba 3602 - 3603; 3602 už se zkouší.