Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Color: Neviem, napíš im, ale nemá už jeden smer Creteprint či ako sa tomu nadáva?
Reply on: J #27686:
Hej, lenze ktory smer? :-S
Reply on: Romi #27680:
Jednoducho kvoli spravaniu sa navstevnikov toho fora prichadzajucich cez WAP...
Reply on: Romi #27680:
Lebo tam krepani pisali blbosti... 😕
qwix: ja som len vedel ze to pochadza z madarska ale viac som nepatral 🙂
mozno off-topic ale vedeli ste odkial pochadza skratka BKV?

je to podla madarskeho DP - Budapesti kęzlekedési vállalat, kde zacali tento sposob stavby pouzivat ako prvi... haluz! myslel som ze to je skratka nejakej technologie, ci co...
Neviete preco na Nr imhd nefunguje forum?
Reply on: Papyr #27671:
No veď hej, keĎ vlaky sú zvačša slizké osobáky a autobusy idúce bez zastávky KE-PO. Súmestie Košice - Prešov je dosť významné na to, aby bolo prepojené aspoň Zr vlakmi. Tak často ako autobus Ti to chodiť nebude nikdy, to je proste doména autobusov s malou kapacitou. Ale keby to chodilo v pravom takte, tak nemože byť problém prísť na stanicu k vlaku, keĎ presne vieš, že Ti ide vždy o XX:23 osobák a párnaXX:05 zrýchlenka.
I.
re pali, sanosy: mechanicka cast v juhoslavii fas skoplje, elektricka vyzbroj a kompletizacia vozov pre cssr skoda ostrov nad ohri
Reply on: pali #27676:
To su tie, s muzikantami namiesto motora? ☺ ☺ ☺
Panove! Prezradte mi prosim kde sa vyrabali trolejbusy SANOS... ☺
Keď už tu boli uverejnené linky na fotografie histórie diaľníc, bolo by dobré hodiť aj link na pokec okolo toho:
http://www.ceskedalnice.cz/historie.htm
Jo, takze dnes idem do Prahy. Uz sa tesim. S499.1023, hadam na to vyjde. Kupim si tam dajaku kartu do debilu a ozvem sa. Uz sa na Prahu tesim, hadam sa mi podari vidiet aj 6002. ?
Severny ci juzny variant dialnice, o com sa to stale hovori, ked uz pre 70 rokmi to podla pana Batu malo ist vrchom ...?
? http://www.ceskedalnice.cz/doplnky/h01b.jpg
Reply on: Papyr #27671:
Keď sa vezieš v R alebo Zr, tak je jazdná doba kratšia ako bus.
Reply on: tr3mp #27670:
Ved preto som ako priklad trolejbusu na dialnici uvadzal prazsku linku 100, kde trolejbusom je mestska linka a dialnicou sestprudovy obchvat mesta. Trolejbus Praha-Brno-Bratislava je evidentna momotina, to je jasne.

Mimochodom, az jedneho dna budu vlaky medzi Presovom a Kosicami jazdit tak casto a tak rychlo, ako dnes autobusy po dialnici, budem len rad. Zatial ma vlak na tych blbych 33 km vzdy asi o 15 minut vacsiu jazdnu dobu.
Reply on: Papyr #27669:
Okrem "nikdy sa to tak nerobilo" je tu ešte jeden faktor a to, že diaľnice sa stavajú v smeroch s najväčšími prúdmi a v týchto smeroch väčšinou vedie železnica ako hlavný dopravný prostriedok. Čiže stavba ďalšieho nosného systému dopravy na väčšie vzdialenosti by bola konkurenciou železnici, pri nižších počtoch cestujúcich a následne a aj spojov by zase bolo zbytočné stavať trolejové vedenie.
Súhlasím, že by to bolo technicky možné, ale praktický význam takéhoto riešenia by bol mizivý.
Reply on: tr3mp #27658:
Vieme. Dnes nie je technologickym problemom postavit trolejbus na Vmax 100-110 km/h. Akurat je tu problem legislativny a ten, ze "sa to nikdy nerobilo". Ale na kratsie vzdialenosti si viem predstavit trolejbus na dialnici. Napriklad prazska linka 100. Cim nechcem naznacit, ze by tam ten trolejbus mal jazdit, ale len to, ze sa to da.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.