Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #27202:
Asi mas pravdu fobust.... to co je v BA je skutocne vzdialeny pribuzny elektricky....
Ja velmi dobre viem, ako vyzera elektricka...... okrem toho ju uz nieco vysse 6 rokov pouzivam denno denne vo Viedni.... a viem ako sa s tym cestuje! ?
Ale dakujem za typ!
Pozdravujem
Reply on: quide #27201:

1. Rychlost nezavisi od rozchodu.
2. V Bratislave nie je elektricka, je to nieco, co sa vzdialnene moze prirovnak k matnemu fragmentu akejsi lacnej imitacie elektricky. Ak chces vidiet elektricku, tak odporucam navstivit aj ine mesta. ?
>d3k0 : pozdravujem a opat sa vratim k mojmu prispevku. Ja vobec nezavrhujem nosny system... iste je ze ho BA potrebuje ako sol.
Len som v mojom prispevku mal na mysli klasicku elektricku. A z tej skusat robit nosny system je hlupost.
Chce to rychlostnu elektricku, s klasickym zeleznicnym rozchodom.
Len ma BA troska problem s geo0grafickou polohou. Myslim tym ze jej chyba pravidelny tvar. Mam na mysli vystrcenu DNV, Racu..... pripadne moze byt problem s premosteniami z Patrzalky.
Reply on: bigmac #27197:

Jezis, neprezivaj to. ?
bigmac:V podstate uplny suhlas,akurat by som prestupovymi bodmi hrana riesil aj vztah Straßenbahn Engerau/Straßenbahn Balkan.Prestupne body Stefanikovo nam.:),Uholne sklady alias Kulturne a informacne stredisko NDR,Rooseveltovo nam.,SNM.
Reply on: bigmac #27172:

Keby som chcel byt odporny, tak poviem ze cez ten obluk uz medzimestska zeleznica premavala, samozrejme na 1435 a nebol to trabust obluk. ? ?
re fobust: podje..vas, ked uz ***at nevies? za cosi okolo 20 min. zlikvidovane a bolo to vonku 2ma podvozkami. A a C. A odislo to vlastnou silotu nach krasnanske buzerantovo mit transistorovo. este nejake otazky?
Reply on: bigmac #27195:

Dufam ze si tam poctivo pomahal a hadzal vyhybky. ?
prave teraz obnovene
Reply on: bigmac #27193:

Ako dlho? ?
krabusti v akcii, k2s vyko***ana krizom cez kamenne, 7116, 13/1
Reply on: bigmac #27191:

V podstate suhlasim.
pani, prosim vas: akosi mi zacina unikat podstata tejto ***aty. Riesime tu prepravne vztahy tohto uboheho a tazko skusaneho mesta, alebo budujeme kozmodrom bajkonur? preco nejakeho mackomysiaka od ma, ds, sc, tt a pod? iste myslienka to je pekna, ale bubaky mame? a ak mame, kolko ich mame? nie je lacnejsie postavat tram do dnv a pet. a integrovat ju na zsr, sad vhodnymi prestupovymi bodmi? a hlavne tak, aby bola nadvaznost liniek a rozumne grafikony? vid praha? vlkovi je jedno, co ho povezie, podstatne je pohodlie, cas, cena a kvalita...
Reply on: fobust #27189:
No veď hej. Ale určite sa ich obsah nehybal ?
Reply on: tr3mp #27188:

Tak videl som aj lepsie fotky. ?
Chcete vidieť ULFa? Na stránkach viedenského DP ho nájdete, dokonca v pohybe: http://www.wienerlinien.at/WienerStadtWerke/IMAGE/Banner/wl/banner_f4000_d.gif
Reply on: bigmac #27186:

Vcelku si to vela dobre vysvetlil, ak nieco o trakcnej mechanike a dymanike mas, mozes to kludne pohladat, rad by som si to kukol. ?
re emo: no ja si to dokazem predstavit , dokonca na to existuje vzorec, podla ktoreho sa da presne vypocitat, kedy sa to v tom obluku zasekne. a ked dodas dostatocne velku silu tak to pekne vylezie von v smere odstredivej sily. a never tomu, ze otocny podvozok je otocny ako vrtula lietadla na gumicku. ono to funguje vyborne, ale stale to je obmedzena faktormi ako razvor osi na podvozku, razvor otocnych capov v rame, profil kolesa, rozchod, polomer obluka a jeho prevysenie a rychlost. inak sa sprava dvojkolie pri jazde vybehom, inak pri zadani jazdy, inak pri brzde. je to trosku zlozitejsie ako sa to na prvy pohlad zda. ak chces vediet viac, daj vediet, mam nieco o trakcnej mechanike a dynamike, pohladam, zapoziciam.
re S499.1023: A teraz co chces stavat? Schnellbahn na mostoch, ktore su drahsie ako tunely..? tak to potom radsej metro...
S499.1023:
Mozeme sa hadat donekonecna, vo svete existuje kazdy z popisovanych systemov a dovolim si povedat ze uspesne. Je jedno aky system teraz vezmes, vsetky maju vyhody aj nevyhody a nieco stojia. Vzhladom na akutny nedostatok penazi na hocico si myslim ze uvazovat nad zmenou rozchodu nie je rozumne. Myslienka postavat teraz tramvaj na 1000-ke do Petrzalky s tym, ze trat bude mat definitivne vyskove a smerove pomery je rozumna, lebo nevies kedy ziskas peniaze na prestavbu celej siete s napojenim na zeleznicu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.