Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #27158:

1. Naozaj si to myslim.
2. Stale tam su a nevidim dovod, preco by ich niekto vykopol, lebo stale sa navzajom nahradzaju mladsimi, ale rovnako blbymi.
3. Bratislave pocet obyvatelov klesa, ako aj cele mesto starne, takze ze by rastla sa povedat neda.
Papyr:1)Nie Zwickau,Zittau:).2)Liberec zatial ziadne papieriky z EU nedostal,iba si mysli,ze dostane.Chyba im jedna podstatna vec-ta polovica,ktoru si na kazdy EU projekt musis dat zo svojho:).
Reply on: Papyr #27157:
Suhlasim s tym, ze vysoke nastupiste je do bezprostredneho centra mesta n(i)e(-prilis-)vhodne.
Reply on: fobust #27143:
Vychadzas z troch chybnych premis:

- Bratislava bude nasledujucich 30 rokov chudobna ako je dnes,
- v Bratislave budu nasledujucich 30 rokov o doprave rozhodovat taki isti ko...legovia ako dnes,
- Bratislava ani ziadne ine sidlo v okoli sa za nasledujucich 30 rokov nerozrastie a nebude potrebovat kolajovu dopravu tramvlakoveho typu.
Reply on: fobust #27143:
Liberec uz rychlo bude. Tam vymysleli projekt Regiotram Nisa - tramway "skrizena" s vlakom, obsluhujuca mesta Zwickau, Hradek n.N., Liberec, Jablonec n.N., Harrachov a este par dalsich, teoreticky aj Jeleniu Goru a Karpacz, a na tento pekny trojhranicny projekt dostali z Ojrounie vela papierikov s fiktivnymi mostami.

Napada ma, ze aj v BA mate trojhranicie, neurobite si nejaky pekny projekt za papieriky z Ojrounie? Napriklad Regiotram Dunaj? 🙂

Inak vysoke nastupistia su pekny napad, napriklad cele sovietske zeleznice na nich ficia (z peronu do vagonu ides vacsinou bez schodu), ale ako by si to riesil napriklad na takej Obchodnej ulici? Vyvysene nastupiste, znizena trat alebo pomocne schodiky na vozidle (ako tie budapestianske mrchy z nemeckeho secondhandu, furt zabudam ako sa to vola, jazdi to na linke 3 a 62...)?

Vyvysene nastupistia by som uvital prave skor na zeleznici alebo nejakej primestskej drahe typu HEV, ale nie v meste.
Reply on: dusoft #27154:
Presne preto sa mi to pozdava do buducnosti uplne najlepsie riesiene pre BA. Kapacita, rozchod...

Vivat EU! ?
Reply on: SDF #27147:

V Nemecku su taketo hybridy bezne, v meste to jazdi ako elektricka a mimo mesta to ide na kolajach (ako su napr.v Karlovke) dost rychlo.

Treba vyzdvihnut, ze su to klbove elektricky a nizkopodlazne, takze su dost dlhe a zaroven sa da rychlo nastupovat.
BTW, našla som na istej http z cudziny vystrihovačku našich imhd...je tam predpokladám URČITE nedopatrením! ?
Mimochodom,terazky som v Germanistane a okolo mna jazdia same 15 m plynove MANy...
fobust:Celkom schizofrenicke prispevky.Na jednej strane boj proti plytvaniu,na druhej fantazmagorie o okamzitej prestavbe vsetkeho,likvidacii vsetkych T3 a pod.Plny suhlas s Martinom F.Petrzlenku okamzite stavat na 1435.Mimochodom,ako byvaly zastanca stuttgartskeho modelu s VP vozidlami a vysokymi nastupistami som uz dnes jednoznacne proti-vznikaju nechutne technokraticke betonove koridory,vyzera to zle.Nie.NP vozidla na 1435.Howgh.
Reply on: Z #27149:
Tie historické sú úžasné - link druhý!

?
Pre nás - nostalgických Ikarusofilov - hádam to bude fungovať

http://www.republika.pl/puhdys/autobus.html

http://autobusy.predseda.com/

?
Reply on: fobust #27143:
He, ta krabica je ako Vektra ?
Mozno o clanok viac a to by bolo... ?
Reply on: fobust #27143:
? Keby to raz zacalo chodit po petrzke bolo bi to super ? ale pravdu povediac, neviem si to dost dobre predstavit. Taketo stroje podla mna v Blave asi niky nebudu ?
Reply on: fobust #27143:
Preco by nemohlo byt v Petrzalke nieco taketo?

http://app.uhisoft.hu/sin/49ec3a4d.jpg

A ked sa po dalsich 30 rokoch odbornici konecne dohadaju ako by mal nosny system vyzerat, nie je vobec problem tie kolajnice o kusok posunut. Mostova bola na fest zabetonovana s rozchodom 1000 mm, takze so ziadnou zmenou sa nerata. A mam vazne obavy z toho, ze ked sa prvy krat spomenula zmena rozchodu, tak to bolo v suvistlosti s napojenim tramvaje na zeleznicu. Ak sa napojenie tychto systemov neplanuje, tak nema zmysel menit rozchod. A nema zmysel napajat tramvaj na zeleznicu, lebo je to zbytocne drahe. Ale zasa tu pisem curaciny, ze? Tak dobre, rozbime si mesto na dva rozchody a budeme 30 rokov prestavavat iba rozchod. Ani Liberec este nie je dokonceny, kolko rokov to tam robia? A aka velka siet tam je?
Reply on: Martin Fundárek #27141:

Ake vyhadzovanie penazi? Povolit dve skruky a presunut to kolajnicu o kusok? Nech s tym radsej ani nezacnu, lebo to nikdy nedokoncia a nikdy sa toho nepostavi tolko, kolko by bolo treba. Tie peniaze si chces nakreslit? Vsak sa kukni ako vyzera nasa MHD. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.