Ano, ale nasledne to oficialnou cestou dementovali a ziadali aj o upresnenie, kedy si uskutocnil hovor, zrejme aby mohli prislusneho technika poriadne zdrbat ze si dovolil povedat pravdu hoci to mal zakazane (moj dojem). Neviem preco inak by sa pytali na ten hovor...
Uz treti den rano som cestou do prace stretol v 67 dvoch spiacich bezdomivcov ?.Zaujimalo by ma ci mali cvaknute listky. ☺ /p.s: tyto boli este celkom v pohode ale niektory smrdia jak tchory a otom je v tom buse uplne peklo! >grcajuci smajlik
hmmm tak to sa mi nezda, mozno raz som tam videl podozrivo vyzerajuce ksichty, vsetci ostatni boli normalni ludia... (chodim tam tak raz za dva tyzdne)
Ale prosim ta... Akych cakajucich? Odkedy sa tam nasackovali fetaci, tak sedia blizko toho miesta kde je ta sprcha, takze ked cakas, tak cakas mimo zastavky. Neplati to akurat pre vikendy...
fobust: Nič neboj sa ? len pochvalu za tie tri pozitívne zmeny. On ma pozná a zrejme myslel tie maily predtým.
Juro, Miki: Tak to by bolo super, ale pochybujem, že by pre SR vyrábali busy lacnejšie ako pre iné krajiny. A tiež si nemyslím, že by hneď začali mestá upredňostňovať tohoto výrobcu, keďže tu bude chýbať národovský aspekt ako v ČR u Karosy, Volva či Scanie vo Švedsku, Renaultu vo Fr,...
Možno pôjde o Švédskeho výrobcu, nepamätám si ktorého, ale nedávno bola info o tom, že chce presunúť výrobu do Polska. Možno prehodnotil podmienky v Polsku so SR a rozhodol sa ísť sem.
Teda tieto vozy by mohli byť lacnejšie keďže aj ich výroba bude lacnejšia.
Keby chcel niekto zatlačiť na národovskú strunu, tak by musel prísť s niečim ako Solaris, ktorý má v Polsku 40% trhu, no trh Slovenský je na to príliš malý.
ŠDT podpísala kontrakt za 10 mil.USD na metro pre Kazaň
PLZEŇ 9. marca (SITA, ČIA) - Škoda dopravní technika (ŠDT), dcérska spoločnosť Škoda Holdingu (ŠH), podpísala kontrakt na dodávky pre desať štvorvozňových súprav metra pre ruské mesto Kazaň za 10 mil. USD. ŠDT dodá súpravy spoločne s ruským výrobcom Vagonmaš Sankt Peterburg. Česká spoločnosť sa na dodávkach bude podieľať dizajnom a výrobou elektrickej, pneumatickej a doplňujúcej výbavy vrátane technickej pomoci pri uvádzaní vozidiel do prevádzky. Projekt sa financuje zo štátneho rozpočtu Ruskej federácie. Informoval o tom v utorok tlačový hovorca ŠH Karel Samec.
ŠDT začne expedovať dodávky do Kazane ešte v tomto roku. "Prvý komplet by sa mal dodať v druhom polroku, posledný v roku 2005," doplnil Milan Šulák, manažér predaja ŠDT. Dodávky sú určené pre novovznikajúci systém kazaňského metra, ktorý začne svoju prevádzku v budúcom roku. "Radi by sme pri tejto príležitosti prezentovali svoju koncepciu metra pre ďalších záujemcov na tomto trhu," uviedol Šulák.
ŠDT dosiahla podľa predbežných výsledkov v minulom roku tržby na úrovni takmer 2 mld. CZK, čo bola najvyššia úroveň od roku 1989. Čistý zisk presahuje v posledných rokoch 100 mil. CZK. Na konci minulého roka firma zamestnávala 660 ľudí. Vlastník ŠH, skupina Appian Group, definovala Dopravní techniku ako základný odbor ďalšieho rozvoja holdingu.
ŠDT podpísala kontrakt za 10 mil.USD na metro pre Kazaň
PLZEŇ 9. marca (SITA, ČIA) - Škoda dopravní technika (ŠDT), dcérska spoločnosť Škoda Holdingu (ŠH), podpísala kontrakt na dodávky pre desať štvorvozňových súprav metra pre ruské mesto Kazaň za 10 mil. USD. ŠDT dodá súpravy spoločne s ruským výrobcom Vagonmaš Sankt Peterburg. Česká spoločnosť sa na dodávkach bude podieľať dizajnom a výrobou elektrickej, pneumatickej a doplňujúcej vej výbavy vrátane technickej pomoci pri uvádzaní vozidiel do prevádzky. Projekt sa financuje zo štátneho rozpočtu Ruskej federácie. Informoval o tom v utorok tlačový hovorca ŠH Karel Samec.
ŠDT začne expedovať dodávky do Kazane ešte v tomto roku. "Prvý komplet by sa mal dodať v druhom polroku, posledný v roku 2005," doplnil Milan Šulák, manažér predaja ŠDT. Dodávky sú určené pre novovznikajúci systém kazaňského metra, ktorý začne svoju prevádzku v budúcom roku. "Radi by sme pri tejto príležitosti prezentovali svoju koncepciu metra pre ďalších záujemcov na tomto trhu," uviedol Šulák.
ŠDT dosiahla podľa predbežných výsledkov v minulom roku tržby na úrovni takmer 2 mld. CZK, čo bola najvyššia úroveň od roku 1989. Čistý zisk presahuje v posledných rokoch 100 mil. CZK. Na konci minulého roka firma zamestnávala 660 ľudí. Vlastník ŠH, skupina Appian Group, definovala Dopravní techniku ako základný odbor ďalšieho rozvoja holdingu.
Ak mi predas nieco, cim to dokazem chytit, tak ti za to pekne zaplatim (max. do vysky 4000, pripadne ak by sa zlozilo viac ludi, tak viac) - ale nemam ani najmensie tusenie co moze taka sranda stat. Tipujem, ze snad nie dvakrat viac ako obycajne radio (???) ?.
Trochu sa zaoberám rádiotechnikou a preto som sa pýtal na rádiostanice, išlo mi hlavne o značku. Vysielanie DPB totiž môžem sledovať na svojom prijímači, lenže DPB používa viacero pásiem a teda aj viacero značiek vysielačiek. Viem, že dispečery používajú systém Motorola, ale medzi vozidlom a "základňou" používajú nejaký iný systém (pásmo 469 MHz a 169 MHz). Vysielanie je klasicky analógové. Zaujímam sa o to skôr z technického hľadiska, ako z hľadiska obsahu hovorov.
podobne nebezpecna budka je aj na hranicnej v smere na hlavnu stanicu, sprchu sa mi tam raz nejakym zazrakom podarilo zachytit dazdnikom. teraz ked tam cakam, tak neznalych spolucakajucich radsej upozornim na nebezpecenstvo nechcenej sprchy ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR