na Jojke v spravach, reportaz z poziaru ubytovne v Brne, bol zaber na autobus (nejaka Karosa), ktory tam pristavili ako docasny pristresok pre tych ludi co vyhoreli... A na transparentoch mal nahodene "EVAKUACIA" (inverzny napis...)
zaujimave, ake vsetky ciele tam bratia cesi nenajdu...
Ano, to je pravda. Mne ide len o to, ze Andy prezentuje 24Tr/25Tr ako absolutnu neznamu, pricom vyhody a nevyhody konstrukcie Agora su uz dlhsie zname. Detto Solaris.
Hm, takuto demagogiu by som od teba necakal. K-Report sledujes aj ty, skusenosti s Agorackou skrinou sa tam uz vo fore 24Tr prepierali. Usporiadanie interieru pozname vsetci. Elektricku cast nehodnotim.
To je asi otázka na mňa. Schéma je robená špeciálne na zobraznie na webe, nemôžem teda hovoriť o mierke. Mierka bude závislá od toho, aké rozlíšenie, či už pre tlač alebo monitor si zvolíš. Jedine, ak si na monitore zmeriaš koľko je napr. vzdialenosť Šafárikovo nám. - Dúbravka a porovnáš to so skutočnou vzdialenosťou
Vsak mozme rovno kupit ZIU 9, ze? Ten vydrzi aj udrzbu krompacom aj rozbite cesty...
Re #26536 Spectre: Ja som vtedy to svetlo sundal pri 1. dverach, spadlo na zem, a vystupil som tvariac sa, ze sa nic nestalo. Vodic zavrel dvere a odisiel. Ktovie aky bol dalsi osud svetla.
Re #26543 Spectre: Tam je dost krive vedenie hlavne preto, ze pravidelne tam prejde nejaky kamion, ktory je prilis vysoky a strhne to. Vrcharom sa to potom asi nechce nejako do detailu narovnavat, tak to iba zavesia a urobia do priblizne rovnej formy.
Pretože vyššie prítlaky zase ničia vedenei a armatúry. On chce byť pán súdruh inžinier Pertinax súčasne moderný (ťahové armatúry, diódové deliče) ale tak, aby nič nemusel robiť (dvadsiatky cez výhybky, pevné alebo mechanické kríže, pevné svorky).
I.
Andy