V Brne jednak majú o dosť vyššie prítlaky, jednak nerozhoduje tá pevná svorka - celé Taliansko je na pevných svorkách - ale krivosť vedenia medzi tými pevnými svorkami #vomitvomit# .
I.
Preco mas pocit, ze prave Blaguss by tu mal zvysovat prepravny standard a ostatni by ho mali naopak znizovat? Nech sem pride akykolvek prepravca, jeho prvoradou snahou IMHO bude presunut sem vsetky dosluhujuce autobusy z "domovskej" oblasti. A s nakupom novych vozidiel to tiez nebude slavne -- Blaguss-neBlaguss -- preco by mali kupovat drahsie vyrobky, ked mozu kupit Karosy?
Pri fotke http://imhd.sk/ba/fotky/_00005/e7301a42.jpg je nespravny popis (najnovsi update), lebo voz nevchadza do zastavky, ale je uz dobrych 10 metov za nou a ide do Dubravky.
No pevna svorka je proste pevna svorka ? Napriklad sranda v Brne, kde maju takych parovodov s pevnymi svorkami plno a lietaju cez ne. Ale u nas take vynalezy fungovat dobre nebudu, lebo u nas dobre nufunguju ani novsie technologie stavby vrchneho vedenia ?
Asi pod tym podjazdom nechcu riskovat vydrbanie sa na pevnych svorkach. Inak ked si to pozres, tak v tom podjazde su dost oskrete steny (hlavne ta vrchna ?) ... od coho asi ? ?
Aj ja si pamatam ako trofliky turovali po Trnavskej/Roznavskej ? Najma od Tomasikovej po Baumax, ale teraz sa dost vlecu - asi kvoli palubnemu pocitacu-aby moc nepredbiehali cas. Ale ako sa ide pod zeleznicny nadjazd, tak tam je to obzvlast pomale (a predtym to nebolo) vsek tam idu 20-to je nejaky rizikovy usek?
fobust
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Augsburg/au0511_ds068009.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Augsburg/vga8002.jpg
A aj toto, ake pekne vyhybky, cez taku sa da ist aj 30 s odbocky a necitit to.
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Augsburg/Augsburg851-1-030826-NZA-1.jpg
?