Inak minule sme sa tu bavili o linkovom vedení a tak ma napadla jedna vec.
Prvou by bolo vybudovanie prestupného "terminálu" Blumentál a zrušenie zastávok Vazovova a Floriánske námestie pre električky.
Ďalej zrušenie L3 a L1. uvolnené vozidlá presunúť na L5 a zaviešť 6 minútoví interval. Respektíve 4 minúty potom L12 a potom znovu L5 dva krát za sebou. To isté s L5 a L11 v Rači.
Náhrada v smere z Rače prestup na 2 a 8. Tá istá náhrada aj zo smeru Dúbravka. Prestup na Blumetáli. (L1 ide v súčasnosti vždy hneď za L2, takže cestujúci by musel iba prestúpiť)
Nevýhoda je:
neexistujúci smer Hl. Stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
možnosť malej kapacity K2/K2Siek presunutých z L3 na L5 ale to sa jedná len o asi 6 - 7 vozov. Neviem presne koľko poradí jazdí na L3.
Výhoda:
menej liniek
jednoduchosť prepravy pre cestujúceho, ktorý nečaká presne na tú svoju linku a zvyká si na prestup
lahšie vytvorenie prekladu
Mohlo by sa to doplniť tým, že L11 by bola hodená cez obchodnú a L7 s L6 by chodili cez SNP naopak.
Andy sorry, ale s tými L pred číslami sa to naozaj ľahšie píše.
http://www.slovakrail.sk/zs/ktosme.php
Vraj firemny imidz
vraj:
Firemným posolstvom našej novej, ambicióznej dopravnej spoločnosti je spoľahlivosť, bezpečnosť, ochrana životného prostredia a modernosť.
Ti, ktori to pisali, asi este necestovali v piatok poobede z BA vlakom von...
No napriklad spz.logout.cz je nepochybne skvela stranke, ale pre ludi, ktori sa uz v problematike orientuju -- tj vacsinou su to zaryti dlhorocni fanusikovia alebo studenti dopravnych skol. Ja bohuzial podobny background nemam. To je asi ako keby sa ma niekto spytal, co je to mp3, a ja som ho odkazal na ff123.net alebo hydrogenaudio.org...
Mozno by mi uplne stacili "len" nejake skripta v elektronickej podobe, ak by ich niekto bol schopny/ochotny poskytnut. Alebo tip na nejaku dobru knizku, ktora sa este da zohnat...
Re #25226 m@rtin: Hej len vtedy som si tie okná až tak nevšimol. neviem na Astre, Anitre, Triu to nevyzerá až tak blbo ako na Vektre. Tam to doslova plávalo ako na vlnách. Som skutočne rád, že to Poršetra nemá.
Re #25257 Ike: Myslím si, že Marianum by malo platiť aj za názvy ako cintorín slávičie... a aj OLO pri svojich pracoviskách. Proste pri každom kde existuje nejaká mestská organizácia či firma, ktorá vykazuje zisk. Takto by znížila zisk a tým aj odvádzanie daní. Dokonca by sa mohli ročne dohadovať presné sumy a to také aby znížili zisk na nulu.
Ja si skor predstavujem taku hrcu 10-15 cestakov nalepenych na sebe, co drzia spolu ale uz len ledva drzia na zastavke Vlastna skusenost
Re #25247 galiyosha: http://spz.logout.cz. Dufam ze link je funkcny.
Názov "Vozovňa Cífer" je moj osobný vynález, takže by som si dovolil to osvetliť. Vozovňa Krasňany vtedy vypravovala výhradne vlnitoplechové paródie na električku typu K2, zvané Kačica. No a kačica je hydina a Hydinárske závody sú v Cíferi.
Mal som tu rozpísaných aj veľa ďalších odpovedí ale bohužiaľ mi to padlo a nemám duševných síl to písať znova. Smrť Mrkvosoftu!
I.
ale to potom mozes povedat, ze aj ciel Prokopa Velkeho je reklama na ulicu P.Velkeho...
ved Povodie Dunaja je geograficky udaj pouzivany v lodnej terminologii.
To mozes povedat, ze aj Novy Most je reklama, alebo ze Ruzova Dolina je reklama, alebo Cintorin Ruzinov...
No ale dakujem pekne, ked na linke 76 behaju busy s cielom POVODIE DUNAJA, tak hadam je to dost velka reklama.. To je druha vec, ze ta zastavka je v skutocnosti dost v pazi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.