Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek #24987:
a od kedy prosim ta devina nejazdi do ruzinova???
Nechapem,preco neaktualizujete linku 9.Ta elektricka do Ruzinova vobec nechodi a to uz pekne dlho.A este je tam datum aktualizacie 7.1.2004.Ta dnesna doba...
Reply on: galiyosha #24982:
Ja si myslím, že dokument bol pripravený pre každého diváka a jeho cieľom nebola podrobná technická dokumentácia ČHŽ. Skôr šlo o také priblíženie, čo na Slovensku máme. A prečo socialisticko-budovateľské dedičstvo? Ak môžeme byť na niečo hrdí, prečo to nepovedať?
Preco je v novinke napisane, ze 213 premava podla potreby, ked ma normalne grafikony a teda premava podla nich, nie?
Reply on: Sarko #24979:
No z Tvojho príspevku vyplynulo, že bez okienka sa nedá:-).
I.
Reply on: galiyosha #24982:
Aha ano... Inak velmi konkurencieschopni v tej Autoskole (aspon cenami) nie su...
Reply on: COLOR #24977:
Ja som na webe nasiel sumu 23 tisic. To je uz celkom slusna palka.

Co sa tyka toho dokumentu o CHZ tak neviem, mozno som prilis narocny, ale podla mna nestal zavela. Celkovo bol pomerne prazdny, niektore pasaze boli takmer uplne nepozeratelne -- natocene v plnom sulade so socialisticko-budovatelskym dokumentaristickym dedicstvom: pateticka hudba, nepocuvatelne opisy malebnosti okolitej krajiny, prazdne zabery na santacie sa deti na kolajisku... Navyse bol este z roku 1995.
Reply on: galiyosha #24978:
Je to jeden zo zakladnych krokov DPB, ktore by mal urobit ako prve na zvysenie "atraktivnosti" ale hlavne ZISKU!! Takisto ako dojazdy, doplnkovy predaj CL a podobne.
Reply on: galiyosha #24975:
No veď nič, hlavne keď si teraz rozumieme 🙂 Jedná sa o povinnosť, nie možnosť.

Re #24976 S499.1023: Má tu komentár vôbec význam? --> Súhlasím 😃
Reply on: S499.1023 #24962:

Ako neviem, či si zmýlil nejaký príspevok alebo s niekým iným, ale v uvedenom príspevku, na ktorý si reagoval, som nikde nepísal, že by sa niečo nedalo. Práve naoopak som hovoril o niečom, čo je (hádam aj na bratislavské pomery), potrebné.
Co vlastne DPB brani prijat aspon patnasobny pocet revizorov, nez teraz? Nedostatok uchadzacov? Cestujem MHD dennodenne, ale niekedy sa mi stane, ze za celu platnost PCL nestretnem revizora ani raz... Mozno by stalo za zvazenie zorganizovat peticiu platiacich cestujucich za zvysenie poctu revizorov. 😛
Reply on: J #24947:
Len skoda ze to nebude tak nablyskane ako na obrazku 🙂 Ale myslim ze asi stiahnem vsetky 🙂 🙂 🙂

Re #24963 Vladimir: Minule som zapol telku 5 minut po tom co to skoncilo skoro som sa zabil, ked som to zbadal na teletxte... 😞 Bohuzial som v skole vzdy...

Re #24964 boris: Informuj sa na 5950-1111, to je operatorka a vypytaj si personalne oddelenie. Ale ano, kurzy sa robia vodicak stoji okolo 10-15 tisic.

Re #24965 si: Viem ze ty by si videl DPB ako informatizovanu spolocnost ale s tymi PDAckami si ma rozosmial 🙂
Reply on: Vladimír #24974:
No veď ja tiež, ako obvykle s Tebou plne súhlasím:-). Nástup prednými dverami je, (ako som definoval inú záležitosť u železnice, ale na toto sa to úplne presne hodí tiež) "Riešenie neschopnosti a lenivosti vlastných zamestnancov (v tomoto prípade revízorov) na úkor zákazníkov, čiže cestujúcich".
I.
Reply on: Vladimír #24974:
Pardon, potom som to zle pochopil. Vetu "vodici si kupuju cestovne listky od podniku" som pochopil ako moznost, nie ako povinnost.
Reply on: galiyosha #24968:
To hádam nemyslíš vážne. Ja som milovníku stavu vodičského, ale v živote by som sa o takej somarine ako nadriadený s vodičom nebavil - nieto ho ešte presviedčal, aby si kupoval lístky. Krátky proces a jedno nariadenie.
V Prešove to takto funguje - vodič si z výplaty je povinný kupovať lístky pre doplnkový predaj od DP. Keď ich predáva, peniaze si necháva. Lístky predáva za viac ako ich kupuje, za každý predaný lístok má tuším 1,50 Sk alebo tak nejak. Ak by lístok cestujúcemu nevydal alebo ho jednoducho nemal, považuje sa to za hrubé porušenie pracovnej disciplíny. A málokto chce pre takúto blbosť prísť o pomerne stále zamestnanie.

Re #24971 S499.1023: Ja viem, že je to problém DP. Práve preto si myslím, že by mal zostať nástup všetkými dverami.
Reply on: galiyosha #24968:
Aha, ešte k tomu, či budú vodiči ochotní si lístky kupovať - tak sa i mprostredníctvom ich odborárskych darmožráčov oznámi, že pokiaľ si ich nebudú ochotní kupovať. tak ich budú fasovať na podpis a budú z nich odovzdávať celú tržbu. Čo si vyberú?
I.
Reply on: si #24965:

Ad Re #24954 Vladimír: Že na nejakú linku nepáchne revízor ako je rok dlhý, je problém DP a nie cestujúceho.
Ad Re #24962 S499.1023: Sorry, ale v tramvaji môžeš dávať aké chceš trafá na zákazku, tie ti z jednosmerného napätia nič nestranformujú. A pulzné meniče sú aj v poxxxných autorádiách, ako si inak myslíš, že by si z 12V do 4Ohm dostal trebárs 50W?

Re #24968 galiyosha: Isteže pestujú pevné svorky. A možno aj viac ako ing. Pertinax.
I.
Reply on: galiyosha #24968:
Podla toho clanku v NC sa dockame v najblizsom case vid - rokoch , ze MHD nebude take plne, takze tak hrozne to nebude s automatmi , ktore by boli eventualne vo voze 🙂 Oznacovac ak by nebol listok priamo oznaceny automatom , by sa mohol umiestnit hned vedla automatu 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.