Táto veta je zaujímavá:
Výsledok vyhľadávania v evidencii stratených / ukradnutých dokladov:
Modelová prevádzka. Jej zmyslom je oboznámenie verejnosti s existenciou novej služby, pričom prevádzkovateľ neručí za obsah dát.
Na systéme sa pracuje.
Aktualizácia: 25.1.2004
Takže možno bude vytvorená nakoniec aj databáza na wape.
Alebo by si to revízori overovali cez dispečink, či Olejkársku a oni na nete, keby sa im niekto nepozdával. Ale to by bolo asi dosť zdržiavacie, najlepšie telefón s nejakým wap paušálom (ak niečo také je) a máš ich. A vždy nekompromisne volať PZ a šups do basy.
Výsledok vyhľadávania v evidencii stratených / ukradnutých dokladov:
Modelová prevádzka. Jej zmyslom je oboznámenie verejnosti s existenciou novej služby, pričom prevádzkovateľ neručí za obsah dát.
Na systéme sa pracuje.
Aktualizácia: 25.1.2004
Takže možno bude vytvorená nakoniec aj databáza na wape.
Alebo by si to revízori overovali cez dispečink, či Olejkársku a oni na nete, keby sa im niekto nepozdával. Ale to by bolo asi dosť zdržiavacie, najlepšie telefón s nejakým wap paušálom (ak niečo také je) a máš ich. A vždy nekompromisne volať PZ a šups do basy.
J
Asi by najprv bolo treba naučiť Bratislavčanov, že platiť sa oplatí a zvýšiť počet revízorov o takých xxx% na 200 - 250 revízorov tak aby vzniklo 75 - 100 dvoj a troj členných skupín, ktoré by sa pustili do 102 liniek. Na niektorých ako 58, 77 či 79 zaviesť nástup prednými dverami.
V konečnom dôsledku by DPB zaznamenal nárast tržieb alebo úbytok čiernych pasažierov čiže prázdnejšie vozy. V obidvoch prípadoch by to bolo skvelé. Pri 1. by sa dalo čo to zlepšiť a nezdražovať cestovné a pri druhom by sa ľuďom páčilo, že sa tak netlačia a boli by hádam spokojnejší. Takisto 250 ľudí si človek horšie zapamätá ako 36. Dnes Bratislavčania revízorov poznajú a pri ich nástupe húfne vozy opúšťajú.
Dnešných 36 (tuším toľko ich je) revízorov prinesie 25mil.