V príspevku na FB sa písalo o linke 212, takže pravdepodobne po trase Červený most - Záhorácka/Patrónka - Kramáre - Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión.
Ja som len reagoval na "neviem si predstaviť prenos impulzov".
Vo Viedni to aj tak asi nastavovali ručne, lebo vzhľadom na tarifu "jednu cestu" nepotrebovali asi presný čas
Prestupnú tarifu mali dokonca aj predtým, ale lístok sa musel ohnúť a označiť v každom spoji. Neviem presne ako to fungovalo, ale predpokladám, že v označovači vo vozidle bol v každom spoji iný kód. U nás sme sa zmohli len na diery do lístka, s ktorými vo Viedni skončili v roku 1961.
+ doplnenie z Československa, o ktorom som doteraz nevedel (lebo socialistický priemysel k tomu nič v praxi použiteľné nevyrobil ). https://home.zcu.cz/~poupa/oma50.html
S499.1023