Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #248091:
V čase písania môjho príspevku tento článok ešte zverejnený nebol (teda minimálne som ho nevidel na úvodnej stránke), ale ďakujem za info
Tukes Električka - Bus na Blumentali.
Stoji sa vo všetkých smeroch..
Oznam o výluke na S70: https://www.zssk.sk/aktuality/vystavba-terminalu-integrovanej-osobnej-prepravy-vo-vrakuni-obmedzi-zeleznicnu-dopravu-z-komarna-do-bratislavy/

Zaujímalo by ma, na ktorom nástupišti zastávky Klientske centrum bude zastavovať NAD smer Vrakuňa. Alebo bude jazdiť po Tomášikovej a Ružinovskej?
Reply on: upravovač fotiek #248079:
Tam ale pokiaľ viem nejde o to že by nemali presný čas, ale že skrátka majú "pečiatky" len na násobky 5 minút.
Reply on: upravovač fotiek #248079:
Tak to je ten zvuk čo občas vydávajú, keď sa veziem v električke a len tak v tom niečo začne šramotiť. 🙂
Vie niekto prečo sa zmenil font číslic na regionálnych autobusoch len na crosswayoch a na soroch zostal pôvodný?
Reply on: 810zssk #248084:
Už opäť? Tak uvidíme, či sa podarilo tých poctivých Holanďanov prevychovať 😃.
Reply on: SimonMHD #248083:
V príspevku na FB sa písalo o linke 212, takže pravdepodobne po trase Červený most - Záhorácka/Patrónka - Kramáre - Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión.
Reply on: S499.1023 #248081:
Už postupne z niektorých liniek miznú 🙂
Viete niekto na akých linkách by mali byť 15Tr počas tej rozlúčky?
Reply on: Valec #248080:
To na tom webe o cestovných lístkoch nepíšu. Ani nevidím nejaký zjavný súvis s tarifou. Možno im odborári nedovolili prepúšťať. 😁
Reply on: Valec #248080:
A v Holandsku (Amsterdam) po krátkom intermezze dodnes.
Reply on: zakaznik #248078:
Ak to tam tak dokonale fungovalo, na čo potrebovali až do roku 1996 sprievodcov v električkách?
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: zakaznik #248078:
Vo Viedni majú dodnes toleranciu 5 minút. Označovače "listujú" mechnicky pár krát za hodinu, tlačia iba približný čas.
Reply on: S499.1023 #248076:
Ja som len reagoval na "neviem si predstaviť prenos impulzov".

Vo Viedni to aj tak asi nastavovali ručne, lebo vzhľadom na tarifu "jednu cestu" nepotrebovali asi presný čas

Prestupnú tarifu mali dokonca aj predtým, ale lístok sa musel ohnúť a označiť v každom spoji. Neviem presne ako to fungovalo, ale predpokladám, že v označovači vo vozidle bol v každom spoji iný kód. U nás sme sa zmohli len na diery do lístka, s ktorými vo Viedni skončili v roku 1961.
Reply on: zakaznik #248075:
V Amatérkom rádiu bol návod na výrobu digitrónových hodín, riadených OMA.
Reply on: zakaznik #248074:
A videl si niekedy socialistické DCF-77 hodiny? V ČSSR sme mali OMA.
Reply on: zakaznik #248074:
+ doplnenie z Československa, o ktorom som doteraz nevedel (lebo socialistický priemysel k tomu nič v praxi použiteľné nevyrobil 😁 ).
https://home.zcu.cz/~poupa/oma50.html
Reply on: S499.1023 #248073:
Frankfurtský časový signál funguje od roku 1970.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.