K Patrónke:
Tá by sa mala upraviť v súvislosti s novou traťou cez Mlynskú dolinu, aj blízka križovatka Limbová - Pri Suchom mlyne.
Teraz je tam 20-ka aj na trase z Mlynskej doliny na Patrónku, aj z Limbovej do Mlynskej doliny...
Ad. Kollárko:
Áno, ale tam by sa mala prerobiť celá križovatka na výjazde z Jánskej, aby tam boli plynulé oblúky a aby trakčné vedenie bolo lepšie v súlade s jazdnými pruhmi.
Uvidíme, aká bude celkovo budúcnosť Kollárka.
Šafko je samozrejme vyriešené zle, ale z úplne iného dôvodu. Vozidlá zo Štúrovej dávajú prednosť vozidlám z Dostojevského, toto vôbec nie je problém. Problémom je že autá z Dostojevského vchádzajú do križovatky v dvoch pruhoch ale za ňou je už len jeden, čo samozrejme nefunguje a upcháva križovatku.
V smere k Mostu SNP sa podarilo сраллоvcom vytvoriť situáciu, že ak nevojdú vodiči do križovatky napriek stojacim vozidlám, tak vďaka prúdu vozidiel zo Štúrovej sa nedostanú ďalej vôbec.
To isté platí aj pre vodičov autobusov. Ak by chceli na magoriáte sabotovať MHD, tak by robili presne to isté, čo robia.
Určite áno, zas až také úzke to nie je, len by musel čakať, kým budú mať autá od NBS červenú, alebo ho niekto pustí. A aj keby s tým bol problém, stále by mohla 39 odbočiť z Legionárskej priamo na Radlinského a zastávku Račianske mýto by obslúžila pri ZUŠ (to by aj trochu zrýchlilo trasu).
Mňa na tomto obmedzení zaujala ešte jedna vec. Tie cestovné poriadky s obmedzenou premávkou majú ohraničenú platnosť do 30.11. To ako po tomto termíne prídu do DPB desiatky nových vodičov? A opäť sa vrátime do stavu spred 5.10.?
Je aj nejaká oficiálna info k tej 94 a 95? OK, trasa sa nemení, ale ak má neznalý cestujúci čakať 4 hodiny pri Blumentáli na spoj ku Auparku, lebo však to už dlho tak chodí, to tiež nie je ktoviečo.
Ale otočil by sa teraz klbák z Mýtnej na Vazovovu, keď tam spravili ten nezmysel ala oddychová zóna so stoličkami uprostred križovatky a ešte tam zrušili aj BUS pruh?
Keď už chceli zrušiť 94 v sedle a večer, tak mali aspoň presmerovať 39 cez Blumentál, aby bol v úseku Blumentál - Zochova 10-minútový interval v sedle, čo by poskytlo aspoň akú-takú náhradu za 94 za cenu minimálnych nákladov.
Veď zrušením premávky v sedle a večer sa ušetrí niekoľko vodičov, keďže z celodenných služieb sa stali delené služby, čo znamená úsporu 1 vodiča na každom celodennom poradí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto
Doplním info:
https://www.google.com/maps/@48.1495065,17.1545926,3a,37.1y,230.06h,105.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1stHG8poqHRZ3VPNZP-am2Qw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Áno, presne tak, a je tam teraz 20-ka (pričom aj pri mechanickom kríži na takú nízku rýchlosť nie je dôvod).
https://www.google.com/maps/@48.1696345,17.158381,3a,44y,44.86h,101.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-oeGR-SVCG1NEBezju8b_w!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Áno, bohužiaľ, k tomu asi niet čo dodať.
K Patrónke:
Tá by sa mala upraviť v súvislosti s novou traťou cez Mlynskú dolinu, aj blízka križovatka Limbová - Pri Suchom mlyne.
Teraz je tam 20-ka aj na trase z Mlynskej doliny na Patrónku, aj z Limbovej do Mlynskej doliny...
Ad. Kollárko:
Áno, ale tam by sa mala prerobiť celá križovatka na výjazde z Jánskej, aby tam boli plynulé oblúky a aby trakčné vedenie bolo lepšie v súlade s jazdnými pruhmi.
Uvidíme, aká bude celkovo budúcnosť Kollárka.