Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: ivanbuto #247943:
Teší ma tvoja odpoveď, Ivan. Stále čakám na mail aby sme spravili dobré zábery. Rád by som na jútjúb nahral videá, za ktoré sa nebudeme musieť hanbiť. Určite ich však nenatočíme na zmienených miestach.

A to Kollárko - súčasné vedenie mesta nezaujíma MHD a už vôbec nie nejaká plynulosť trolejbusov. Jediné, čo súčasné vedenie mesta zaujíáma, sú cyklobuzny. A MIB je o čom? Dlaždice, dizajnmanuál. OK, beriem, aj to sú užitočné veci. Ale do prdele sú oveľa pálčivejšie problémy, obmedzovania MHD, ktoré ináč, ako VYHÁŇANIE ĽUDÍ Z MHD nazvať nemôžem! Nech ide súčasné vedenie meta tam, kam sa ani lúče slnka nedostanú, len muchy sa tam derú (lebo im to voní)! Pre cyklobuzny všetko, aj na úkor MHD a IAD. Obmedzovanie IAD mi nevadí, ale to, čo mesto robí, má také dosahy na MHD, ktoré považujem za absolútne neakceptovateľné!!!! Koľko ľudí sa vozí MHD a koľko cyklobuzien je? Však to nie je normálne!!!

KU&DP4, dočkáme sa niekedy vedenia mesta, ktoré aspoň na pár rokov bude preferovať MHD?!?!?!?! Lebo vidím iba extrémy - Autoslava a Cyklobuznov (Wilsonov). A samozrejme nekonečné obmedzovania MHD kvôli kadejakým KkT1n8(D5)m typu rôzne náhodné behy alebo plesne v opere.
Reply on: upravovač fotiek #247918:
Solider to dobre zhrnul.
Doplním info:

https://www.google.com/maps/@48.1495065,17.1545926,3a,37.1y,230.06h,105.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1stHG8poqHRZ3VPNZP-am2Qw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Áno, presne tak, a je tam teraz 20-ka (pričom aj pri mechanickom kríži na takú nízku rýchlosť nie je dôvod).

https://www.google.com/maps/@48.1696345,17.158381,3a,44y,44.86h,101.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-oeGR-SVCG1NEBezju8b_w!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Áno, bohužiaľ, k tomu asi niet čo dodať.

K Patrónke:
Tá by sa mala upraviť v súvislosti s novou traťou cez Mlynskú dolinu, aj blízka križovatka Limbová - Pri Suchom mlyne.
Teraz je tam 20-ka aj na trase z Mlynskej doliny na Patrónku, aj z Limbovej do Mlynskej doliny...

Ad. Kollárko:
Áno, ale tam by sa mala prerobiť celá križovatka na výjazde z Jánskej, aby tam boli plynulé oblúky a aby trakčné vedenie bolo lepšie v súlade s jazdnými pruhmi.
Uvidíme, aká bude celkovo budúcnosť Kollárka.

Reply on: 810zssk #247941:
Fact check: false

Je tam igk pruh, bus pruh, a červený cyklopruh z Dostojevskeho
Reply on: zakaznik #247940:
Mňa pobavila tvoja dramatizácia.

Šafko je samozrejme vyriešené zle, ale z úplne iného dôvodu. Vozidlá zo Štúrovej dávajú prednosť vozidlám z Dostojevského, toto vôbec nie je problém. Problémom je že autá z Dostojevského vchádzajú do križovatky v dvoch pruhoch ale za ňou je už len jeden, čo samozrejme nefunguje a upcháva križovatku.
Reply on: 810zssk #247939:
V smere k Mostu SNP sa podarilo сраллоvcom vytvoriť situáciu, že ak nevojdú vodiči do križovatky napriek stojacim vozidlám, tak vďaka prúdu vozidiel zo Štúrovej sa nedostanú ďalej vôbec.

To isté platí aj pre vodičov autobusov. Ak by chceli na magoriáte sabotovať MHD, tak by robili presne to isté, čo robia.
Reply on: zakaznik #247938:
"zúfalí vodiči osobných áut"
LOL 😂😂😂
Reply on: TeBeCe #247935:
V Bratislave sme už ďalej, než v Berlíne. Tu sa robia cyklocesty na úkor nosnej električkovej dopravy.

Situácia na Šafku vyzerá aj naďalej tak, že vďaka tej vallovine na nábreží zúfalí vodiči osobných áut prekážajú aj električkám a chodcom.
Reply on: 3pa3ck3 #247936:
To sme sa to dožili, keď na webe o hromadnej doprave sú ľudia presvedčení, že odstaviť auto na verejnej ploche je pomaly ľudské právo...
Reply on: TeBeCe #247935:
V prvom rade je za miesto na parkovanie zodpovedný majiteľ vozidla, nie mesto. "Vlastníctvo zaväzuje." (čl. 20, ods. 3, prvá veta Ústavy SR)
https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/683546-sok-berlin-obmedzuje-cyklocesty-treba-vraj-viac-chranit-prava-vodicov/

Zeby novy trend zo Zapadu dorazil aj do Bratislavy? Na Vazovovej nakreslili cyklo+bus pruh a uz ho aj stihli zapatlat
Dnes údajne budú von naposledy T3G, čo je na tom pravdy?
Reply on: Trolley #247927:
Určite áno, zas až také úzke to nie je, len by musel čakať, kým budú mať autá od NBS červenú, alebo ho niekto pustí. A aj keby s tým bol problém, stále by mohla 39 odbočiť z Legionárskej priamo na Radlinského a zastávku Račianske mýto by obslúžila pri ZUŠ (to by aj trochu zrýchlilo trasu).
Reply on: Klepeto #247930:
To bude preto že 30.11 má oficiálne končiť výluka na Jantárovej
Mňa na tomto obmedzení zaujala ešte jedna vec. Tie cestovné poriadky s obmedzenou premávkou majú ohraničenú platnosť do 30.11. To ako po tomto termíne prídu do DPB desiatky nových vodičov? A opäť sa vrátime do stavu spred 5.10.?
Reply on: samkoh #247928:
Žiadna informácia z DPB / na iMHD -> žiadny článok v novinách -> žiadne verejné sťažnosti. Takto sa to robí, do psej matere 😛
Je aj nejaká oficiálna info k tej 94 a 95? OK, trasa sa nemení, ale ak má neznalý cestujúci čakať 4 hodiny pri Blumentáli na spoj ku Auparku, lebo však to už dlho tak chodí, to tiež nie je ktoviečo.
Reply on: Urbanway 2423 #247926:
Ale otočil by sa teraz klbák z Mýtnej na Vazovovu, keď tam spravili ten nezmysel ala oddychová zóna so stoličkami uprostred križovatky a ešte tam zrušili aj BUS pruh?
Reply on: Trolley #247925:
Keď už chceli zrušiť 94 v sedle a večer, tak mali aspoň presmerovať 39 cez Blumentál, aby bol v úseku Blumentál - Zochova 10-minútový interval v sedle, čo by poskytlo aspoň akú-takú náhradu za 94 za cenu minimálnych nákladov.
Reply on: Urbanway 2423 #247924:
To je tá progresívna politika. Takto ľudí do MHD neprilákajú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.