Najdôležitejšie aj tak je, že v tvojom jednoduchom svete je automaticky toto riešenie vhodné a schválené na použitie na vykurovacích zariadeniach. A zabudol si dodať, že za to môže Vallo!
Chcel by som upozorniť ostatných o označenom mieste na fotke že ak si na toto miesto pôjdete sadnúť davajte si pozor, dva krát som si tam silno udrel nohu a bolo to dosť bolestivé na to že som bol v autobuse a o chvíľu som mal vystupovať, neviem či sa to stalo niekomu inému tiež ale iba vás upozornujem, ak by sa tam poranil niekto starší s obmedzeným chodením mohlo by to byť dost nebezpečné
Dnešné zdržanie od Nám. slobody po vyústenie Vazovovej do Radlinského smer Račianske mýto bolo cca 10 minút. Obávam sa, že cez Blumentál to aj napriek električkám bude stále kratšie, pretože budeš na hlavnej. Preto to tam vyzerá ako vyzerá.
Na Vazovovej je znížený počet pruhov len v hornom úseku medzi Mýtnou a Slovanskou, ale zapchatá je celá ulica až po Radlinského (resp. ďalej Radlinského až po Račianske mýto).
Vozidlá idúce po Mýtnej od Račianskeho mýta, ktorých sa to zúženie dotýka asi najviac, sa naďalej 'zipsujú' takmer ihneď, lebo ich je výrazne menej ako tých od Nám. Slobody.
Takže to krátke zúženie na dopravnej situácii na Vazovovej nehrá žiadnu rolu.
Úprimne tomu nerozumiem. Na Vazovovej zmenšili križovatku, tak to obídem cez asi najkonfliktnejšie miesto bratislavských ciest? To danému vodičovi ako pomohlo?
zatial som tuto lokalitu nepotreboval v poslednom tyzdni-dvoch navstivit, ale z toho co som pocul to bude asi suvisiet so zmenou jazdnych pruhov na vazovovej v ramci tej super politiky mesta ze ludia sa asi maju naucit lietat.....
Myslím si že keby nahradili Mercedesu Otokarmi tak tieto linky neutrpia až tak ako keď dajú sorku takže by som bol kľudne za, keby je tam viac otokarov
Dôvod je iný, pre 84/6 a 84/7 už nie je predpísaná výprava Mercedesov, keďže tieto poradia robí Trnávka, resp. JD. Preto sa vo výprave nezvýrazňujú červenou farbou. Ani včerajšia 2249 na 84/6 nie je červenou.
Edit: pridal som to súčasne s príspevkom podo mnou, v ktorom sa píše v podstate to isté.
Na 84/6,7 neukazuje oslabenú kapacitu pretože na tieto poradia sa nasadzujú Otokary a Sorky štandartne. (Od začiatku septembra tieto poradia nevypravuje Petržalka)
Oceňujem na presunutie zastávke Kramáre lavičky... prístrešok by bol asi na príliš dlhú dobu ale minimálne takéto lavičky by mali byť na každej presunutej zastávke
Z reakcií to vyzerá, že taktika posledných dvadsiatich rokov sa pasívne ocitla v štvrtej polohe "dajme im to zdarma, aspoň máme pocit, že sem niekto chce prísť". Aj to je prístup, ale nijako nerieši užívateľský konflikt medzi turistami, MHD a IAD, ktorý sa tiahne roky rokúce nielen pri Danube, ale aj na Hurbanovom a v menšej miere na Hrade. Nie včera začal boom incomingu, nie včera zaniklo parkovisko pri tuneli. Tradične všetci strčili hlavu do piesku, ale možno aktuálne radikálne NEriešenie siutuácie konečne spustí zmenu. Osloví niekto tých pár najpravidelnejších dopravcov na rokovanie? Využije sa pravý pruh v podmostí SNP (well... popri stavenisku Vydrice)? Rezervuje sa busom Banskobystrická (za kvikotu autíčkarov)? Postrčíme turistov v duchu tvojich téz ku konzumácii napríklad v chill zóne na Tyršáku za cenu zníženia záchytnej kapacity tohto najlukratívnejšieho parkoviska s výhľadom na Dunaj? Je možné, že sa nestane nič z toho a situácia spontánne vyhnije. Ale náreky o sabotovaní turizmu čo odzneli kvôli tomu, že sa zrušilo jedno dlhodobo nefunkčné, nebezpečné a vo väčšine využívanej kapacity aj nelegálne nakladacie miesto, sú prehnané a ako ilustruješ, dokladajú tunajšiu neschopnosť si predstaviť a nebodaj aj zrealizovať akýkoľvek manažment turizmu (a to sa ukazuje nielen v Bratislave, ale prakticky v každom navštevovanom kúte Slovenska). Good idea Slovakia, čo iné dodať
Necháp ma zle, ja nie som za nejaké samoúčelné obmedzenie takéhoto turizmu, ani si nemyslím že Bratislave ubližuje. Zároveň som ale presvedčený že z neho ani nijak zásadne neprofitujeme. Čiže úplne kľudne to tolerujme, v rámci pravidiel a v rámci možností, ale teraz z toho nerobme prioritu na úkor napr. kvality verejného priestoru.
Jednodňová turistika je problém mnohých miest. Riešenia sú tri a môžu sa kombinovať:
- ponuka služieb pre jednodňových turistov, aby si chceli niečo zakúpiť
- spoplatnenie
- obmedzovanie
Z tej poslednej nebude nič mať mesto ani jeho obyvatelia. Takže treba pracovať na prvých dvoch.
Nikde sa nepíše, že zastavenie musí byť zdarma. Ak sa na vhodnom nástupnom/výstupnom mieste bude účtovať napr. 10 Eur za každých začatých 10 minút a turisti tam budú mať možnosť ísť na spoplatnenú toaletu a minúť nejaké peniaze na suveníry a zároveň bude vytvorené dôstojné a môže byť tiež spoplatnené zázemie na viachodinové parkovanir mimo centra, mohlo by to fungovať.
Okrem toho, že sabotujú turizmus, tak podobne sabotujú aj taxi dopravu.
Vo Viedni sú pri kormidle socani a bohvieakí zelení, ale pri rekonštrukciách sú tam vytvorené normálne stanovištia taxi a prekvapivo nesabotujú ani turistické autobusy. Ešte aj parkovanie je z hlavných miest strednej Európy najdrahšie v Bratislave.
Vallovi extrémisti sú najväčší extrémisti široko-ďaleko a táto ohavnosť na nábreží by mala byť pre občanov budíček.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
https://www.e-safetyshop.sk/p/penova-ochrana-rohu