Team Сралло robí všetko naopak. Kto má dnes biznis v Starom meste, tak zúfalo hľadá nejaké parkovacie miesto, lebo zaviedli parkovné 32 eur na deň.
Pripomínam, že vo Viedni sú časovo dostupné garáže za 4,10 eur na deň. V Bratislave, treba hľadať individuálne prenájmy miesta za 120 - 150 eur mesiac.
Team Сралло naopak zrušil parkovacie miesta na ešte aj pod Starým mostom a na Filiálke.
Toto vnímam ako pokračujúcu snahu o ekonomickú likvidáciu Starého mesta.
Prečo nespravia linku z technickéjo skla (veľká lúka) na dubravsku hlavicu? Končiť by to mohlo pri dom dôchodcov alebo pri psom cintoríne, miesto na otocenie aj cesta tam predsa je
Aby si to mal aj vizualne - mas tieto hlavne tahy vychod-zapad v Bratislave. Ked odfajcis nabrezie a potom odfajcis Sancovu, lebo jasne ze sa to spravi, tak ti ostane co? Ostane ti skolabovana Einsteinka a ostane ti D4 na Juh kde sposobis vyrazne vyssie emisie a naklady ludom pre MENSINU ludi.
A este nedajboze sa nieco stane na Pristavnom (alebo padne, lebo je brutalne pretazovany uz teraz), tak rovno mozes volat J&T a prenajat si helikopteru.
FYI: vodicov je v Bratislave viac ako 50% - co sa pre nich spravilo naposledy?
Aj ten milovany Amsterdam, co novodobi "porucitelia ludu pre ich vlastne dobro" davaju ako priklad mega-super cyklo mesta MA normalne dialnicne obchadzkove trasy. Bratislava ma co? Pezinsku Babu?
EDIT: Inak mesto sa balo reakcie ako cert kriza, preto k tomu neprebehla ziadna diskusia pokial viem. Iba si to nariadili a "nasrac"
akych inych foriem dopravy ? zacnu sa vo velkom predavat a pouzivat kufrikove vrtulniky ? alebo ake ine sci-fi predpokladas (kedze mesto serie aj na nejake zlepsovanie dopravnej obsluznosti verejnou dopravou) ?
Aké dva? Ten status bol o nábreží. To sa dá ľahko obísť. Navyše opakujem, dopyt je do veľkej miery indukovaný nafúknutými cestami a po reorganizácii proste zmizne napr. do iných foriem dopravy.
Šancová nemá šancu na toto usporiadanie. Neexistuje k nej alternatíva a to Severná tangenta. A keďže súčasné vedenie robí mŕtveho chrobáka a ignoruje čo i len snahu pracovať na príprave projektu, tak vlastne samé mesto atakuje možnosť prekresliť Šancovú. Lebo toto im nikto nikdy neschváli pokiaľ nebude možné presunúť trasovanie ciest II/572 a II/502 do Severnej tangenty.
Tak mi prosim povedz kolko hlavnych vychodo-zapadnych spojeni mame v Bratislave - lebo 2 chcu uplne zabit bez nahrady. Alebo mam snad potom jazdit cez centrum mesta? Mytnu, Kriznu, Zahradnicku?
Vďaka za upozornenie, nepozrel som sa poriadne na orientáciu cyklistov. Stále je ale na debatu, či si očakávaná intenzita cyklistickej dopravy vyžaduje štyri pruhy alebo radšej urobiť obojsmerný dvojpruhový pás iba na jednej strane (aj v tom prípade bude možné predbiehanie a čelných zrážok sa asi nemusíme veľmi obávať)
Ike