Tak potom naco tam je semafor? Ak mozes odtial odbocit iba doprava uplne tam postaci Daj prednost a prikazany smer. A mozno maximalne blikajuca oranzova.
Toto nie je otázka na mňa ja som len obyčajný panáčik ale takto sa nedá fungovať dlho,
Však pred covidom sme mali interval celý deň rovnaký a boli 2 špičkové linky a všetko bolo ok, tam nemal nik za potrebu riešiť intervaly pričom minimálne sedlo sa mohlo riešiť a teraz keď už je určite slabší interval na počet vlakov za hodinu v určitých MČ tak sa skrta ešte
Mile, takze z parkoviska oproti Fadruszovej sa bude dat odbocit iba vpravo? Sa naprojektoVallo... este aby to iste spravili na Fadruszovej, lebo vsak preco nie.
Ďalšia várka Tram2000 z Zurichu dorazila do Bratislavy dnes ráno ......pokračujú smer Čierna nad Tisou niekedy dnes večer alebo zajtra vo vhodnom nákladnom vlaku.
Áno mala .. ale tak zase tam bol interval 5minut ráno a 6minut po zvyšok dňa ..
A nech mi nikto netvrdí že tie 2 kritickejšíe hodiny by sa nedali ráno vyjazdit aj s takým počtom vozidiel ako som uviedol... Áno bolo by to troška na hrane keby náhodou je nejaká mimoriadnosť, ale tak zase to ovplyvní prevádzku hocikedy
Som prerátaval teraz že ako by to zasiahlo do výpravy
Na linke 9 je max 17 vozov a celé kolo jedno bez prestávky a tak trvá 72/73minút (CP 35 jazdná doba + manipulacne 2/3m na jazdu v obratisku) takže by asi stačilo pridať 1-2 vozy a mali by sme počas rannej špičky na celé kolo 90resp 95 minút pri intervale 5minut
Na poobednej časti pri intervale 6m to vychádza na 84m miesto 105 teraz, takže 2 vozy isto by trebalo nech sa dostaneme na okruh 96m
Na 4ke je max 21 vozov z toho 11 na trase Dúbravka - ZP a 10 vozov Dúbravka - ZSTNM, pri rannom intervale smer ZP je na okruh 100minut, ZSTNM 86minut, takže pridanie 1-2 vozov
Teoreticky je to vyjazditelne aj bez pridania vozov, ale bol by to ráno chvíľu kolotoč ale zase 2h by to bolo zjavné prezitelne...
Poobede pri intervale 6m miesto 7-8 by to bolo na smer ZP 108m, smer ZSTNM 96m, takže tu by muselo prísť k posilneniu isto o 2 vozy ale tak tie uz rano boli v obehu
Akože ja chápem že treba šetriť ale šetrí sa na nesprávnych miestach bohužiaľ keď už chodia T6 že natrepané, asi je niečo zle, lebo veľa ľudí si počká radšej na škodovku,
Dobrý postreh. Linka 4 v špičke bola o hubu už cez jarné prázdniny. Ako v poob.špičke 15 min.interval zo Zlatých pieskov (ako cez víkend), tak tohle soudruzi z Olejkárskej nedomysleli. A ráno ide 4ka z Dúbravky po 6min.až po 6:50, to je tiež dobrý fail.
Prázdninový grafikon električiek
Dúfam že prehodnotia aspoň intervaly v rannej aj poobednej špičke.
Dnes som šiel vo všetkých možných časoch a teda ráno by na 4ke a aj 9ke
7,5/5/7,5/6/7,5/10
5 od 7:00-9:00 z konečných, 6 od 14:00-19:00, lebo fakt je to o hubu toto cestovanie
Ja som zas nedávno v Brne pozoroval opačný extrém. Autobus s klimatizáciou, tá ale bola vypnutá, zapnutý bol len strešný vetrák. V salóne na nevydržanie, ale všetky okienka poslušne zatvorené a ľudia sa trpezlivo potili a trochu na mňa zazerali, keď som začal aspoň tie vo svojom okolí systematicky otvárať, aby som tam spravil prievan a dalo sa tam trochu dýchať...
Ma178rek