Ja som dnes šiel EC 252. V piatok sme kvôli vypadnutým "zábradliam" v Kuttenbergu išli odklonom po nevýlukovej trase cez Českú Třebovú. Dnes sme už išli cez Vysočinu (cez HavlBrod). Na túto trať naši rušňovodiči nadávajú, aká je strašne rozbitá. Ale oproti tomu Slovensku je to koridor.
ja som šiel dneska EC 277 a teda cez DNV to bolo pomalé strašne. Hádam len 10 kmh to mohlo byť. Aj som sa hanbil pred tými zahraničnými turistami čo šli z Prahy do BA alebo Budapešti
Ja teda nie som strojár, ale keď už idem modernizovať vozidlo, tak čo bráni dorobiť extra vystuženie strechy a bočných stien v mieste pod klimatizáciou... Teda okrem šotonárekov, že ide o kriminálny zásah do dizajnu vozidla.
Včera som cestoval vlakom do BA. Začalo to teda už v Prahe, kde EC281 vylosovali v priebehu piatich minút postupne +5, +10 a +45 minút. Ale to prekročenie hranice z českého koridoru na slovenské oranisko bolo fakt výživné. Niekde okolo Zohora to na nejakom zdravom kúsku vybičoval aj na 140, asi aby nám ukázal, že nemá Vetroňa pokazeného ale inak som mal pocit, že ideme celú cestu max. 80 s pocitom, že už-už vyskočíme do štrku, o rôznych PJ cez srdcovky ani nehovoriac.
Dnes som cestoval Trencsénbe és visszajön a to bola jazda celkom pekná.
Nedá sa porovnať sila rámu pôvodných PCC električiek s rámom T6. Veď viete, že ťažšie havárie T6 vyžadovali rovnanie rámu, často externe - PARS či Krnov, presne si nepamätám. Praha sa s tým ani neondiela a vyraďovala T6 po haváriách, ktoré sa pri T3 opravovali.
Dávnejšie tu niekde (neviem či v tomto fóre alebo inde) bola diskusia o klimatizácii pre vozne T6A5. Že či by to strecha uniesla. Zabudol som vtedy na El Paso, kde jazdia pôvodné staré PCC, ktoré boli modernizované (nová el. výzbroj, klimatizácia a polpantograf):
Arrivaderci