Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #246835:
"až keď je priecestie zatvorené"

Záleží od typu SZZ, TZZ a PZZ.

Väčšina návestidiel nemá závislosť s PZZ a priecestie do výstražného stavu uvádza zamestnanec podľa prevádzkového poriadku.
Reply on: ceres #246823:
Asi preto, že vlaku sa dá postaviť na voľno až keď je priecestie zatvorené. Podobnú situáciu mám priamo pod oknom - modré gumy zatvárajú priecestie s už aj tak extrémne dlhou predzváňačkou aj päť minút pred odchodom vlaku, čo tam po gumokolistoch.
Reply on: 3pa3ck3 #246821:
1) Tak je možné, že pre vonkajšiu podobnosť som si DE spojil s AT.
2) Zákon je mantra?
3) V prvom rade mi šlo o to, že vodiči ten zákon tak či tak nedodržiavajú a ja som to chcel spraviť menej ohrozujúcim.
Reply on: 3pa3ck3 #246820:
Ja som sa vyskytoval v Prahe pravidelne už od detstva. V osemdesiatych rokoch bolo obdobie, keď Praha v bežnom prevádzkovom nasadení sóla nepoznala. Aj na nočákoch boli len súpravy. A uzol Lazarská zvládal. Halt sa trocha predĺžili dochádzkové vzdialenosti.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Ike #246829:
Po zhliadnutí videá si nie som istý, aj keď ja som mal na mysli prieceste na ceste B9, medzi Wolfsthalom a Hainburgom.
Reply on: FFF13 #246805:
odlozili sa, povodne sa malo od 1.7. redukovat, ale potom sa zistilo, ze sa zdrazuju listky
Reply on: Vladimír #246777:
Mňa dnes už vlastne také veci neprekvapujú... 😂
Reply on: upravovač fotiek #246828:
Si si istý?
https://www.youtube.com/watch?v=Phy_dZoJHGs

V Rakúsku to funguje ako u nás.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #246818:
Môžem potvrdiť, občas som stál za Wolfsthalom smer Wien a čakal na prejazd S7. Závory íšli hore splu so zrušením červeného blikania. Považujem to za oveľa lepší systém ako je u nás.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: ceres #246823:
Odpovede od zamestnancov dráh sú najväčším zdrojom dezinforámcií, tak ich tu nebudem šíriť. Možno rýchliková laminátka vie viacej, venoval sa tomu, snáď napíše.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: david11 #246825:
A miesto vandalov vozy budú trpieť vodičmi. Ako asi pred dvadsiatimi rokmi, kedy sa za zastávkou "Borská" našlapla jazda, výbehom pri cca. 65 km/h sa prešlo cez sekciu v "esíčku", následne plná jazda. Istá nemenovaná zrýchľovačová súprava T3SUCS. Dolu Karloveskou sme predbehli odťahovaciu Aviu (ktorá si to valila dolu Karloveskou čo to dá), ktorej vodič neveriacky otočil hlavu k tramvaji, takmer mu vypadla cigareta z huby. Ručička rýchlomeru sa dávno oprela na hodnote 80 km/h a súprava ďalej zrýchľovala. Zvuk prevodoviek ktorý som nikdy predtým ani potom nepočul. GPS v mobile vtedy nebolo, ale môj osobný odhad je, že sme to rozbehli na 110 km/h. Asi 50 metrov pred zastávkou Nad Lúčkami bol pustený pedál jazdy. Hodilo nás to o predné okno, prúd prípravy 350A. Očakával som, že pangorgraf pred nás spadne do koľajiska. Našťastie tam bola ešte reťazovka. Prešľapnutie jazdy = príprava vynulovaná, do dvoch sekúnd vyletela znovu na 350A. Nasledovala plná EDB = 360A. Do oblúku sme vleteli asi 70 km/h. V zastávke Jurigovo nám. sa vo vozidle začal šíriť smrad. V oblúku na Molecovej sme zastavili, otvorili všetky dvere a nechali voz vyvetrať a zrýchľovač vyfúkať. Odporové články zrýchľovaču museli pri prejazde zastávkou Nad Lúčkami svietiť ako žiarovka.

Toľko k jazdám "na prázdno".
Reply on: ceres #246824:
Áno a pekne naprázdno z Dúbravky ako kedysi 🙃🙃
Reply on: 810zssk #246822:
Presne, dojazdy zrušiť, aby to cestujúci nezneužívali !1!!
Reply on: upravovač fotiek #246794:
Je to off-topic, ale vie mi niekto veci znalý vysvetliť, prečo je taká nekonečná červená na priecestiach v Petržalke na Kopčianskej? Tam sa signalizácia spustí hneď ako je postavená cesta na Kittsee, aj keď regionalexprescúg nach vín ešte spokojne kvasí s pár minútami do pravidelného odchodu na nástupišti alebo ako?
Reply on: S499.1023 #246819:
...kým na dennej linke zaťahujúcej o jednej ráno vandali nezničia nič 🙂
Reply on: S499.1023 #246818:
Čo som si teraz pozrel videá na Youtube, tak v Rakúsku vždy zhasla červená až po zdvihnutí závor. Z toho, čo je z Európy na YT dostupné, zhasínajú/prestávajú blikať červené svetlá ešte pred tým len v Nemecku, Švajčiarsku a Bulharsku.

Ale keď sme pri tom, našu situáciu by to úplne neriešilo, keďže v zákone máme výslovne zakázané vchádzať na priecestie počas zdvíhania závor.
Reply on: S499.1023 #246819:
Nie je dôvodom aj kapacita uzla Lazarská?
Reply on: Mhr1 #246811:
V Prahe sú samozrejme na nočáky potrebné súpravy (alebo KT8 či 15T), minimálne na prvé rozjazdy a pi/so a so/ne celonočne. Jediným dôvodom nasadzovania sól je Šotošurovský a jeho mantra, že by druhé vozy alebo zadnú časť dlhých vozov ničili vandali.
Reply on: 3pa3ck3 #246810:
Áno, aby sa závory zdvíhali až po doblikaní svetelnej signalizácie. je to tak v DE, AT etc.. Tam môžeš vojsť pod zdvíhajúce sa závory.
Reply on: Petto #246815:
Ako meskaju? Sak musia byt do konca roka hotove.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.