A ešte jedna poznámka - viď moju predchádzajúcu reakciu. Z nej vyplýva, že konkrétne za tieto meškania DPB nemôže. A stránka imhd je, čo sa týka sťažností, niečo ako lampáreň, môžeš si tu vyliať srdce so sťažnosťami, ale efekt = 0, keďže toto nie sú stránky Dopravného podniku Bratislava...
Pomôže. Všetko sa pred BA odkloní na prázdnu D4. Samozrejme, že pre smer CZ by bol tunel omnoho lepší a chyba, že ho nerobia. Premávka cez Sitinu a most Lanfranconi sa dosť zahusťuje.
Vzdialenosť križovatiek D1xR7 a D2xD4 je po R7 a D4 väčšia len o pár stoviek metrov (podľa Google Maps je to pre smer Maďarsko 600 m a smer Rakúsko 300 m). Takže samotnému Prístavnému mostu križovatka D1xD4 nejako výrazne nepomôže (iba úseku D1 Zlaté Piesky - Nivy), keďže už teraz sa dá obísť (tranzit Trnava - Malacky neuvažujem, tam pomôže jedine Tunel Karpaty)
Ranný zážitok v Senci s Arrivou: jeden vodič nahnevano nadáva na AS druhému, nech uhne z nástupišťa. Totiž pristavená 539 má odchod v 34. minúte, ale stojaca 645 v 37., a majú spoločné nástupište (dimenzovane pre jeden autobus). Stačilo trochu vycúvať a ísť preč inou cestou.
Potom my sme pribrzdili na nacestnej zastávke smer železničná stanica, ale cestujúca neprejavila za 1 sekundu - v momente pohľadu vodiča na ňu záujem nastúpiť (keďže čakala na ktorúkoľvek linku idúcu na stanicu v tom čase, a je ich niekoľko, nemá favorita a klikala si app lístok v mobile), tak išiel ďalej. Darmo utekala za nami.
Už 10 rokov a nami IDS BK, a akoby sa nič nezmenilo v premávke.
❗️ Čiastočne zmeny liniek 720, 730 a 740 od 4.9.2023 ❗️
Podrobný popis zmien:
1. zavádza sa linka 710 s intervalom 30 minút v špičke (60 minút počas školských prázdnin) a 120 minút v sedle a vo voľné dni s trasou Astronomická - Šípová - Píniová - Ráztočná - Most pri Bratislave - Malinovo - Tomášov - Vlky
2. linka 720 bude premávať po nezmenenej trase z AS Nivy s intervalom 20 minút v rannej špičke a 30 minút v poobednej špičke, rušia sa dva sedlové spoje s minimálnou obsadenosťou
3. linka 730 bude premávať s nezmeneným intervalom a s upravenou trasou Astronomická - Šípová - Píniová - Ráztočná - Most pri Bratislave - Štvrtok na Ostrove - Čakany - Zlaté Klasy
4. linka 740 bude premávať po nezmenenej trase z AS Nivy s intervalom 20 minút v rannej špičke, 30 minút v poobednej špičke a 60 minút v sedle a počas voľných dní
Zhrnutie:
1. pre obyvateľov pozdĺž Ráztočnej ul. sa vytvorí nové priame spojenie na konečnú električkovej linky 9 (Astronomická) v intervale 20 minút v špičke (30 minút počas školských prázdnin) a 60 minút v sedle a počas voľných dní - preklad liniek 710 a 730
2. pre obyvateľov pozdĺž Podunajskej ul. sa upraví interval spojov na 10 minút v rannej špičke, 15 minút v poobednej špičke a 60 minút v sedle a počas voľných dní s nezmenenou trasou po Svornosti, Gagarinovej a Prievozskej na AS Nivy
Mne sa raz stalo, že závory sa dvihli, ale červené svetlo ešte blikalo. Vodič oproti už vyštartoval, za mnou už bol nervózny (ale netrúbil). Ja som čakal kým červené blikanie dobliká. Miesto toho sa znovu začali spúšťať závory. Oproti prešli tri autá (viac ich tam nebolo, neviem či by ďalší boli rovnako tupí a išli na červenú). Bolo to na trojkoľajnom priecestí a vlak prišiel z opačnej strany po inej koľaji. Vodič v aute za mnou netrúbil a po tom, čo závory znovu klesli, sa viditeľne ukľudnil.
Ak by sa aj objednávali kratšie vozidlá, bude to na báze tých škodoviek a nie ČKD. Takže máš najvyšší čas začať uvažovať nad zmenou zamestnávateľa - buď Liberec alebo ex-ZSSR.
Ja v ČR žijem a riziku trúbenia sa vystavujem, ba si rád s trúbiacim podiskutujem na tému jeho znalosti predpisov o cestnej premávke.
To je v princípe to isté, ako na železničnom priecestí - vlak prešiel, šranky sa práve začínajú otvárať, červené ešte blikajú a on už trúbi. Tak vypnem motor, odpútam sa, vystúpim, zamknem auto a idem sa ho spýtať, či niečo potrebuje.
Mhr1