Reply on: Zlatka3 #246778:
A ešte jedna poznámka - viď moju predchádzajúcu reakciu. Z nej vyplýva, že konkrétne za tieto meškania DPB nemôže. A stránka imhd je, čo sa týka sťažností, niečo ako lampáreň, môžeš si tu vyliať srdce so sťažnosťami, ale efekt = 0, keďže toto nie sú stránky Dopravného podniku Bratislava...
Joyki
Potom my sme pribrzdili na nacestnej zastávke smer železničná stanica, ale cestujúca neprejavila za 1 sekundu - v momente pohľadu vodiča na ňu záujem nastúpiť (keďže čakala na ktorúkoľvek linku idúcu na stanicu v tom čase, a je ich niekoľko, nemá favorita a klikala si app lístok v mobile), tak išiel ďalej. Darmo utekala za nami.
Už 10 rokov a nami IDS BK, a akoby sa nič nezmenilo v premávke.