IIRC pôvodne tvrdili, že tými zmenami prídu o 55 miliónov euro? Je to teda hoax? O koľko príjmy poklesli/poklesnú?
A keď sa tu z toho MIBu stáva evergreen, že ten zhubný vplyv na rozpočet (a nepriamo dopravu) sledujete, koľko sú tie náklady na tých 20 architektov a koľko sa minulo v rámci tej rámcovky? (A nie je rámcovka preto rámcovka, lebo sa služby z nej môžu a nemusia objednať podľa toho, koľko peňazí je k dispozícii?)
"legislatívnych zmien presadených vládou počas minulého roka'
Toto nie je trocha hoax? Nie som fanúšik helikopterovych peňazí a už vôbec nie ako protiinflačného riešenia (lebo je to presný opak) vlády, ktorá to sposobila, ale viac peňazí sa rozdá ľuďom, väčšie tržby majú obchodníci a teda aj celkový výnos z daní, ktoré tvoria rozpočty samospráv.
Navyše pripomínam, že na MIBe majú 20 architektov a v rámci ramcovky si objednali ďalších 7 firiem, ktoré zastrešujú ďalších architektov.
Tiež nám behajú vo vybraných časoch odpisane vozidla a vozidla, ktorých opdisy bežia, stoja v garáži (narážam na víkendovu premávku elin a nocaky). Že či by nebolo dobré trocha si upratať doma.
Je to prázdna fráza, lebo aj ten súčasný "rozsah" a "kvalita" je už okresaný - okrem tichého rozriedenia intervalov od konca zimy nám predsa už dlhšiu dubu nefunguje ani slávne #castejsieakometro...
"Zvýšenie cestovného je opatrením ku ktorému nepristupujeme radi, to asi všetci chápeme, ale vzhľadom na výpadky v príjmoch mesta kvôli prijatým populistickým zákonom a inflácii je to nevyhnutný krok na zachovane súčasného rozsahu a najmä kvality dopravných služieb v hlavnom meste."
Takže súčasný rozsah a kvalita dopravných služieb ostáva? Nebudú sa robiť zmeny, o ktorých som počul a čátal?
Dobrý deň, mám otázku, som fanúšikom MHD. Nemá náhodou niekto fotky autobusu linky 98 ako SOR NS 12 Diesel a SOR NS 12 Electric pohľad spredu zľava. V Galérii to neni. Ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
patrikkh123