Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #246416:
Veď toto (že sa Petržalka začala stavať od Hájov, ak si dobre pamätám, tak od Romanovej) nikto nerozporoval. Len si myslím, že keďže napr. môj rodný dom na Lúkach bol postavený v r. 81, tak vtedy tu určite veľká doprava ešte nebola.
Reply on: birch #246417:
Požiadavka na semafory zapnuté 24x7, je z dôvodu bezpečnosti, ktorá je plynulosti nadradená. Verím že nepovažujeme za prioritu jazdiť v noci po meste plynule 70+km/h.
Reply on: birch #246417:
Navyše sa to uplatňuje sporne. Napríklad otoč na Segnerovej vypína, ale otoč pri nadchode pri poliklinike ide non-stop. Nerozumiem tej logike.
Reply on: volod #246396:
Tých dvojo semaforov (Rusovská c. x Kopčianska a Kopčianska x Rõntgenova x Vranovská - tu aj s rozšírením križovatky) dostal vybudovať niektorý z developerov v tej oblasti ako vyvolanú investíciu svojho developmentu.

Tiež si myslím, že pokiaľ sa nejako nezvýši objem dopravy v tej oblasti, bude to viac zdržovať ako pomáhať.

To, čo napísal 3pa3ck3 v #246415 je podľa mňa príklad preregulácie. Je veľa miest, kde je premávka zvýšená len v určitých časoch a z hľadiska plynulosti premávky je kontraproduktívne mať tam semafory zapnuté 24x7.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #246412:
Potvrdzujem, Petržalka sa začla stavať od Ekonomickej univerzity smerom na západ. Prvé boli Háje/Ovsište. Neviem kto to mínusuje, je to pravda.
Reply on: shaggy #246410:
Opäť zacitujem z TP 117, tentokrát bod 2.5.4.3:

"Pravidelné vypínanie riadenia cestnej premávky svetelnými signálmi na križovatke sa je pripúšťa len výnimočne, najmä ak technologické vybavenie SSZ neumožňuje inteligentné riadenie v zmysle vyššie uvedených podmienok (líniová koordinácia alebo nočné dynamické riadenie). Podmienkou pravidelného vypínania je posúdenie miestnych podmienok, z ktorých vyplýva, že vypnutie riadenia nemá negatívny vplyv na bezpečnosť cestnej premávky. Pravidelné vypínanie riadenia nie je prípustné na križovatkách, ktoré uvádza tabuľka 1 pod bodmi 1 a 2 a na križovatkách dvoch súvislých cestných ťahov označených v dlhom úseku prostredníctvom Z 302 ako hlavná cesta."
Ja mám takú netradičnú otázka a síce prečo má L59 ráno do Petržalky 20-minútový interval a v opačnom smerd 24-minútový?
Reply on: shaggy #246411:
Kvoli kritickym 30 minutam rano sa kruhace fakt neoplati stavat.
Reply on: jozin #246404:
Nie, nebolo, bolo to normálne obývané sídlisko, Háje už normálne stáli a bývalo sa, stavali sa Lúky.
Reply on: Petto #246398:
Viac, než semafory, by sa v tejto lokalite hodil kruhový objazd pri križovaní Rontgenovej-Vilovej a Kopčianskej. Myslel som, že keď tam pred rokmi tú križovatku rekonštruovali, tak ho tam aj postavia. Ráno, keď rodičia odchádzajú od škôl a škôlok v tej oblasti, tak tam často bývajú zápchy.
Reply on: pressburger #246397:
Ja sa hlavne čudujem, keď sú tie semafory "zapnuté" aj cez sviatky. Bežne sa stáva, že v nedeľu ráno, alebo cez sviatok je mŕtvo (aj na veľkej križovatke ako je Smolenická - Bratská), ale svetlá musia svietiť, aby malo to 0-1 auto z druhého smeru zelenú.
Arriva ani po 10 dňoch nereaguje na mail o vyvalenom označníku, pritom v zmluve to má byť riešené do myslím max. 3 dní. 😀 Na BID už ani nepíšem, lebo tí podľa mňa zas odpisu, že odoslali info dopravcovi.
Reply on: ikarus31 #246405:
To by museli mať prívod EE.

Zatiaľ sú mŕtve.
Reply on: Jaakub #246406:
Porucha CDS. V priebehu zajtrajšieho dňa by mala byť porucha odstránená.
Keď už je reč o semaforoch, je nejaký problém s preferenciou na Farského? Tento týždeň sa mi viackrát stalo, že električka smer centrum dostala signál voľno po celkom dlhom čakaní.
Reply on: volod #246396:
Hlavne že kúsok vedľa na križovatke s Úderníckou kde majú autobusy linky 80 problém dostať sa na hlavnú cestu počas špičiek sú už asi rok semafory ale ani raz neboli funkčné. Tam by boli počas spičiek užitočné ale to by ich museli zapnúť.
Reply on: S499.1023 #246403:
a nebolo to tym, ze Petrzalka bola v tom case iba jedno velke stavenisko ? Nerypem, normalne sa pytam, lebo tu dobu si nepamatam 🙂
Reply on: pressburger #246397:
A keď som v rokoch 1979 - 81 brigádoval na MSK CSS, tak v Petržalke nebolo jediného semaforu.
Reply on: TeBeCe #246400:
Semafor by bodol pre výjazd L90 a L98 zo Žehrianskej na Dolnozemskú cestu.
Reply on: volod #246396:
no asi preto, ze v ramci boja proti klimatickym zmenam je vhodne zabezpecit co najviac rozjazdov a brzdeni vozidiel 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.