Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Cancer #246267:
"A aj tak sme to dlhé roky od zavedenia všetkých zastávok na znamenie pre nočáky vyhlasovali po každej jednej zastávke."

ďakujem že si to napísal aj sám od seba a dokonca skôr ako som stihol svoj predošlý príspevok odoslať, dúfam že aj ty si uvedomuješ, aké je to absurdné 😉
Reply on: Cancer #246266:
to nemyslíš vážne 😂😂 kvôli konečným zastávkam na ktorých sa aj tak zastavuje aj zastavovať bude, musíme v celej sieti A/T trpieť pri každej zastávke dvakrát znelku "na znamenie"? (a samozrejme aj po anglicky, lebo bez toho nemôže MHD v tomto meste fungovať!)

už v nočnej doprave bol extrém vyhlasovať "na znamenie" niekolko rokov .. každý bol dávno naučený že na nočáku treba zvoniť vždy a všade... ale teraz jak sa vyhlasuje na znamenie komplet všade vo dne v noci ustavične nonstop okrem E, toto nemôže nikto príčetný považovať za efektívne ...

už minule som písal že ma enormne fascinuje že na Slovensku furt musí niekto objavovať teplú vodu a hladať problémy tam kde nie sú a následne ich riešiť ... kde inde vo svete možno stretnúť v MHD tolkoto nezmyselného akustického smogu jak to 810zssk trefne nazval? podla mňa nikde ... ale chudáci cestujúci zrovna v Bratislave sú asi nesvojprávni a nezvládnu cestu MHD keď ich nepovedieme za ručičky vkusnými znelkami a hláseniami!
Reply on: 810zssk #246263:
Že som si inak nevšimol, že by si protestoval proti vyhlasovaniu že je zastávka na znamenie pri nočákoch a hovoril niečo o zbytočnom akustickom smogu.

Tam by sme rovnako mohli povedať ešte pred tým ako sa rovnaký režim zaviedol aj na denných linkách, že tam „delenie zastávok už neexistuje“ lebo cestujúci predsa vedia že všetky zastávky nočákov sú na znamenie.

A aj tak sme to dlhé roky od zavedenia všetkých zastávok na znamenie pre nočáky vyhlasovali po každej jednej zastávke.
Reply on: Ecomat #246265:
Konečné zastávky pre autobusy a trolejbusy a všetky pre električky?
Reply on: Cancer #246264:
ktoré? kde?
Reply on: 810zssk #246263:
Ako že delenie zastávok už neexistuje? Stále sú aj zastávky ktoré niesu na znamenie.
Reply on: brzda #246262:
Lebo je otravné to počúvať po každej zastávke, neinformuje to o ničom, keďže delenie zastávok už neexistuje, a navyše zapĺňanie priestoru zbytočným akustickým smogom spôsobuje že ľudia hlásenia menej vnímajú a potom im trebárs ujde keď im budeme chcieť povedať niečo dôležité 🙂
Reply on: 810zssk #246261:
Prečo by to mali vypnúť? Vypli sa už dlhé informačné hlásenia o zavedení.. Stále má veľa ľudí problém stlačiť to tlačidlo a potom sa čudujú, že čo sa deje. Takto majú ešte aspoň poslednú šancu stlačiť dopyt alebo stopku keď to počujú... teda pokiaľ nie je vozidlo rýchlejšie ako hlásenie 😁
Dokedy nás DPB plánuje týrať hláseniami "na znamenie" po každej zastávke na trase? Už sú to dva mesiace čo sa zastávky nedelia na stále a na znamenie, snáď to je dostatočná doba na vypnutie toho hlásenia.
Reply on: Ike #246258:
Ono ked sa pozries na fotky v tom clanku, cely ten shitstorm sa spustil kvoli konecnej, kde autobus stoji 5-10 metrov od okien cinziaku. V BA su take napriklad Lamac alebo Tbiliska, kde je vrcanie na volnobeh zakazane uz roky, az na par vynimiek sa dodrziava a nevsimol som si, ze by sa kvoli tomu zrutil svet.
(A samozrejme su tam vykurovane odpocivarne).
Reply on: Ecomat #246255:
Ja by som dal garantovany prestup na Botanickej pre N29,N33,N34
Reply on: Tom_BB #246256:
Motor nič, ale to trpenie kvôli jednotlivcom - v skutočnosti by mal exitovať balans. Vyvlastňovanie som dal ako príklad.

Diskusia začala tým, že bezdôvodne naštartovaný motor je priestupok a diskusia sa hneď zvrhla do totalizmu, ako keby nikdy žiadny vodič MHD nemal bezdôvodne naštartovaný motor (pripustime, že vychladenie vozidla pred jazdou a trávenie času vodiča vo vozidle, ktoré sa vykuruje, skutočne bezdôvodne zapnutým motorom NIE JE).

Potom sa začali budovať slamení obri a montovať do toho zriaďovacie stanice a letiská.

Tak som ako obyvateľ pri konečnej podotkol:
- V zime, keď je vonku zima a väčšina ľudí vetrá nárazovo, inak má zatvorené okná a zároveň nikto nechce aby vodič vo vozidle umrzol, je naštartovaný motor ok.
- V lete, keď je vonku horúco a väčšina ľudí má pustenú klimatizáciu a zatvorené okná a zároveň chceme aby bola MHD konkurencieschopná autám, je ok aj má vodič naštartovaný motor a predchladzuje vozidlo,
- Na jar, keď s výnimkou krátkej prestávky nedáva žiadny zmysel aby vodič sedel v zavretom naštartovanom vozidle a obyvatelia pri konečnej by si možno chceli vychutnať jarný vzduch, jednoducho vodič porušuje pravidlá cestnej premávky.

Ergo, sú vodiči, ktorí toto ustanovenie zákona porušujú a nie je dôvod protiargumentovať letiskami, prístavmi, gulovačkami, kozmickými stanicami.
Reply on: Ecomat #246255:
Nastupujem často na N29 na Riviére a z mojej skúsenosti veľmi často N33/N34 prejdú okolo skôr (hoci podľa CP by nemali).
Reply on: Ike #246253:
Nechápem čo má zapnutý motor na konečnej spoločné s vyvlastňovaním a znárodňovaním ale v poriadku.. Čo sa týka zapnutého motora pri 18°C to je nepochopiteľné aj pre mňa (okrem krátkej pár minútovej prestávky keď sa ten motor defacto neoplatí vypínať).
Reply on: Urbanway 2423 #246254:
mne bolo furt čudné prečo N29 chodí tak skoro z konečnej oproti iným nočákom ale či to nebude pre tých čo chcú ísť od Devína do centra aby stihli na Botanickej prestúpiť na N33/N34 ktoré tam prídu po chvilke .. aby nemuseli ísť zbytočne cez stanicu a prestupovať ... takže by som to asi moc neposúval
Reply on: 810zssk #246251:
Vyšla, len by sa musel posunúť odchod o 00:57 z Hradu Devín o cca 4-5 minút dopredu, čo by ale vzhľadom na vyťaženosť N29 (napr. aj vyťaženejšia N80 má jeden odchod posunutý o 4 minúty) nebol žiadny problém a na Hl. st. by mal aj tak ešte 5 minút.
Reply on: Tom_BB #246252:
Čiže vyvlastňovanie a znárodňovanie za socíku vlastne bolo fajn, hej?

Ja hovorím len toľko, že pravda je uprostred. Žijem na jednom mieste už 13. rok a raz tu nebola konečná, potom áno, potom zase nie. A ani som sa nepohol, pričom nehnuteľnosť patrila mojej rodine ešte pred zavedením prevádzky MHD.

A teda viem pochopiť v zime, ak si vodič kúri, že beží motor a nijako mi to nevadí, lebo mám zatvorené okná. Tiež v lete, keď všade naokolo bežia klimatizačné jednotky, tak viem pochopiť, keď vodič púšťa vo vozidle klimatizáciu. Ale, že musí bežať motor non-stop keď je vonku 18°C na jar alebo na jeseň, tak tomu nerozumiem.
Reply on: Ike #246245:
V tomto máš síce pravdu ale stále nevidím dôvod na to aby sa kvôli pár sťažovatelom presúvala konečná alebo musel vodič mrznúť vo vozidle atď. Odjakživa platilo, že sa menšina prispôsobovala väčšine len už dlhšiu dobu mám pocit, ako keby to šlo opačným smerom a väčšina má trpieť kvóli pár jednotlivcom.
Reply on: TomJ #246248:
Nemohol, pretože potom by už tá prestávka nevyšla.
Reply on: Viko #246249:
Teoreticky by mohol brať cestujúcich až do DNV. Možno by sa našiel niekto, kto by takéto spojenie využil (napr. pri ceste z Riviéry do DNV).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.