Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #246146:
V Sci-fi článku je dlhšia "nahrávka" aj so súvislým textom a je zjavné, že nejde o prirodzenú ľudskú reč
Reply on: N/A #246146:
No tak si porovnaj napríklad Strmé vŕšky, hlavne to ŕ v druhom slove 😁 ale keď zadám slovo vŕšky samostatne, tak mi ho prečíta normálne.
Reply on: mirec240 #246145:
Skúsil som to s Obchodné centrum Einsteinova a je to úplne iné.
Nesedí ani melódia hlasu.

Uvidíme časom.
Reply on: N/A #246144:
Nemám pocit že je to nahovorené, rovnaký hlas je, keď zvolíš vo Worde možnosť imerznej čítačky a vyberieš si mužský hlas.
Reply on: N/A #246143:
Ak je to len kvôli 1. aprílu, tak klobúk dole pred správcami webu...nahovoriť toľko zastávok, zostrihať, vyladiť, upnúť,...
Reply on: N/A #246142:
No, pevne verím, že je to len kvôli prvoaprílovému žartu, ten hlas čo hlásil vlaky na ŽSR bol nezameniteľný, rovnako ako v MHD v Bratislave. Snáď zostane naďalej súčasná pani. 😇
Reply on: Ma178rek #246141:
Skôr ten hlas...otázne je, či niekto načítal všetky zastávky len kvôli prvoaprílovému žartu...
Reply on: N/A #246140:
Ale náhodou tá zvučka je super 🙂 by som prijal do vozidla miesto anglického hlásenia
Reply on: Ma178rek #246139:
Mám takého tušáka, že tetu v MHD nahradí ten ujo. 😲
Odkedy sú tie zvucky pri vyhľadávaní zastávky či to má byť iba prvoaprílový žartík??? 🙂
Reply on: Arrivaderci #246137:
Myslím, že si z toho videa stačí vypočuť poslednú vetu 🙂
môžem sa spýtať, prečo boli do 1206,1209, a 1214 montované kamerové systémy? to sa ešte plánujú využiť (na nočáky v štýle 15TrM?)
Reply on: david11 #246105:
No to sa v praxi tento rok práve nedeje. L9 bez zmeny, L4 a L1 neobslúžia pár zastávok v centre a L1 sa trochu potočí, ale k centru ťa dostane. L3 síce "rozstrihnutá" ale neobslúži asi 800 metrov trasy. Pre dispečerov to bude nočná mora, ale základná obsluha centra ostane bez väčších problémov (Kapitulská, Centrum).
Spomínam si na rok, kedy Starý most nestál, SNP a Apollo smer Petržalka obsadil maratón a vďaka skvelej koordinácii začala oprava na Prístavnom zrovna v ten víkend, tiež smer Petržalka (za to ale organizátori maratónu nemohli).
Keď sa na to človek pozrie bez krvavých očí, obchádzky sú občas popísané dosť komplikovane ale v princípe vždy daný spoj neobslúži pár zastávok a zastane niekde v blízkosti. Toto je najdiétnejšia verzia obmedzení, čo som videl. A je nedeľa doobeda, nie utorňajšia ranná špička...
Bolo by možné opraviť nasledujúcu chybu na imhd? Keď dám v komentároch vyhľadať nejaké slovo alebo slovné spojenie tak mi síce nájde výsledky ale len prvú stranu, pri prepnutí na druhú a ďalšiu stranu vyhodí oznam, že neboli nájdené žiadne príspevky vyhovujúce kritériám. Kedysi to fungovalo normálne, teraz to treba hľadať len podľa dátumového intervalu.
Reply on: Ike #246131:
Ale veď to bol iba popis, čo je potrebné urobiť a zadefinovať. Oni tam nikde nepísali, že to aj urobia 🙂
Keď som pred prvým volebným obdobím Najvyššieho architekta vravel, že jeho plán je ako stavaný pre pánov Samo a Sato, tak ma jeho fanúšikovia išli ukameňovať. Máme tu druhé volebné obdobie a... ani tie výťahy na Apollo nedokázal opraviť. Možno by to okrem nočného primátora chcelo prijať ešte primátora pre výťahy (alebo primátora pre most Apollo).
Reply on: Arrivaderci #246127:
Po dokončení trate na koniec Petržalky tam budú jazdiť aj jednosmerné električky. Takže prejazd (spojka) na Štúrovej (možno lepšie až za rohom na Jesenského, v opačnom smere nič nejazdí, dalo by sa tam aj odstaviť) je síce dobrý nápad, ale len pre plánovanú výluku, keď by sa obojsmerné vozy vypravili prednostne do Petržalky. V takomto prípade, ako je maratón, by to samozrejme pomohlo. Ale otočiť sa na triangli, najmä cez víkend, by za asistencie dispečera nemal byť vôbec žiadny problém. A maratónci by bežali len po jednej polovici ulice.
Reply on: Viko #246128:
Citácia z Plánu Bratislava:

"Ročne zažije MHD viac ako sto výluk, ktoré viac či menej komplikujú cestovanie. Každá takáto komplikácia môže cestujúceho odradiť od ďalšieho využitia MHD, najmä ak z dôvodu zmeny v MHD nestihne svoj plánovaný program či nadväzný spoj."

"Dlhodobo je príliš veľa výluk spôsobených bezbrehým povoľovaním akcií na električkových tratiach, hoci magistrát si musí byť vedomý, že električky sú nosným dopravným systémom a ich výluky možno prirovnať k (nepredstaviteľným) výlukám metra v iných metropolách. Bratislava má pritom dostatok priestorov, kde by bolo možné podujatia usporiadať aj bez obmedzenia MHD."

"Bratislava potrebuje zadefinovať lepšie pravidlá pri povoľovaní výluk, a to: (...) povoľovať podujatia výlučne mimo električkových tratí, resp. s umožnením obmedzeného prejazdu električiek a v prípade podujatí na trasách trolejbusov a autobusov minimalizovať dopad na linky MHD"
Reply on: Arrivaderci #246127:
Prepoj by mal ostať určite aj na Jungmannovej a jeden ešte vybudovať pri Kutlíkovej pre mimoriadnosti alebo údržbu trate.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.