Myslím, že každý dopravca má takéto ničnehovoriace frázy. Napríklad u SL to boli nezmysly v duchu "vodiča preškolíme z tarify", ktoré tiež nikdy nič nevyriešili
"vodič bol upozornený a bude pod kontrolou" je tá najväčšia blbosť akú kedy tresli. Viackrát som sa sťažoval na 5-6 minútové predstihy, arogantnosť a presne tí istí vodiči robia presne to isté deň čo deň. Za mňa je celkovo Arriva "sedliacka" firma, ktorá má úplne háku cestujúcich, napíšu takúto správu aby sa nepovedalo a tam to hasne.
To je zaujímavé, ako sa okolité obce v závislosti od vonkajšej teploty od Bratislavy približujú alebo vzďaľujú. Ak je problém čakať na Zlatých Prieskoch, prečo nevyrovná náskok vozidlo o zastávku skôr?
Myslím, že vodič by mal dostať nejakú tabuľku s časovými odhadmi závislými od teploty vzduchu, aby vedel, koľko počkať, aby sa na Zlatých Pieskoch nerobili zápchy.
Je to oficiálna odpoveď na podanú sťažnosť .
Subject: AMS006050
Saturday, February 11, 2023 8:16:27 AM
J. R
Referent reklamácií
ARRIVA Mobility Solutions, s.r.o.
Predchádzajúcich 10 + podnetov za posledný rok
bolo riešených nasledovne:
Vašu sťažnosť hodnotíme ako opodstatnenú.
S vodičom bol vykonaný pracovný pohovor, kde bol upozornený na dodržiavanie odchodov zo zastávok podľa cestovného poriadku a profesionálny prístup k Prepravnému poriadku a k cestujúcim.
Vodič bude v najbližšom období podliehať zvýšenej kontrole.
Ubezpečujeme Vás, že sme v danej veci prijali opatrenia, aby sa situácia viac neopakovala
Už to rieši aj IDSBK
Ale budú oficiálna odpoveď na sťažnosť na nezastavenie na zastávke kde bolo 5 čakajúcich a to ešte v predstihu 3 minúty na zastávke Zlaté Piesky Nakoľko sa jedná o PAD (prímestská autobusová doprava), môže sa stať, že autobus príde do BA skôr ako určuje CP. V takom prípade autobus má postáť na zastávke na výstup a nástup na znamenie. Nemôže blokovať zastávku státím, aby počkal na presný odchod podľa CP.
V tejto veci Vám doporučujeme, byť na zastávke o 2 minúty skôr a vodičovi dať znamenie, že chcete nastápiť, alebo použiť MHD autobusy.
Nie, nie je to politika dopravcu, ale individuálnych vodičov. Dopravca to len má na háku. Lebo prečo by nemal keď objednávateľovi je všetko jedno a ignoruje aj oveľa vážnejšie porušovania štandardov, pričom za ne za vyše rok trvania kontraktu neudelil jedinú sankciu.
Dobry den, rad by som sa opytal, ci tu nie je nejaky hartzovnik z dob davnych. Pred mozno 10-15 rokmi bol na imhd super clanok, ktory na velmi dobrej urovni porovnaval potencialnu prepravnu kapacitu rozneho druhu kolajovej prepravy. Dlhsie hladam nieco dobre rozpisane, kde to je velmi prehladne zpracovane. Dakujem
Geravy