Majkl:
3, Ten system funguje aj v Mnichove a je to parada, avsak to by sofer musel otvarat tie dvere, na ktorych sa zazvoni (smola, Karosy)
Transparent č.6, napadlo ma to, len vždy to zabudnem spomenut vo fore. Podla mna by vsak stacilo aj "z" za alebo pred nazvom zastavky
Cestovny poriadok sa stale meni, takze neviem...
Soferi by mali tiez spojazdnit informacny system, pretoze casto sa mi stava, ze na hornom riadku mu svieti "cekani na odjezd" a zastavky prehadzuje manualne pri kazdej piatej ... tympadom na vnutornom transparente skoro nic doleziteho nesvieti
3, Ten system funguje aj v Mnichove a je to parada, avsak to by sofer musel otvarat tie dvere, na ktorych sa zazvoni (smola, Karosy)
Transparent č.6, napadlo ma to, len vždy to zabudnem spomenut vo fore. Podla mna by vsak stacilo aj "z" za alebo pred nazvom zastavky
Cestovny poriadok sa stale meni, takze neviem...
Soferi by mali tiez spojazdnit informacny system, pretoze casto sa mi stava, ze na hornom riadku mu svieti "cekani na odjezd" a zastavky prehadzuje manualne pri kazdej piatej ... tympadom na vnutornom transparente skoro nic doleziteho nesvieti
si
add chronmetraze -> meskajuci voz urcite nie je prijemny, ale urcite je neprijemnejsie ked ti voz ide skor. A co sa chronometrazi tyka, ja skor mam dojem ze odkedy bola zavedena prestupna casova tarifa, tak je snaha natiahnut dobu cestovania na co najdlhsie, potom to vyzera tak, ze voz sa an linke cely cas vlecie a este pripadne musi aj na predposlednej zastavke zostat par minut stat aby nahodou neprisiel na obratisko moc skoro. Radsej nech to vodici nestihaju a nech su nuteny na to viacej slapat...
add displaye -> nieco z toho pokial viem funguje aj teraz a nieco nie.. hlavne mi chyba vyhodenie cielu mestskej casti a ponechanie iba konecnej zastavky na transparente, nie kazdy musi vediet ze tamta konecna je tam a tam..
....