Nevie tu náhodou niekto, či sa na tbus linkách robí nejaké pravidelnejšie počítanie cestujúcich alebo teda či sa náhodou niekedy nerobilo v blízkej minulosti? Ď.
Bol to samozrejme sarkazmus Chápem že to tam bude stáť, ale bez prípojov to nebude využívané, takže sa nebude mať kto sťažovať. Inak absolútne súhlasím že je škoda že to končí, sám som to práve včera využil a je to super na cestu do BA (ak všetko ide na čas, keďže na prípoje sa inak nedá spoľahnúť).
ad nočáky na Vianoce: možno ich zaviedli na zvážanie na/z polnočných omší, ale to by ich asi bolo treba trochu posunúť a napr. u nás na dedine síce ešte je polnočná omša slávnostná, ale naplnenosť kostola zodpovedá asi tak prázdninovej nedeli...
Tie sťažnosti som písal ja. Zastávka PK, žst. Grinava zostáva, ale mimo špičiek, v ktorých tam budú nadväzovať zahusťujúce vlaky a prvého ranného spoja l527, ktorý nadväzuje po starom aj po novom na 3000, im tam asi takmer nikto na/vystupovať nebude.
Keď už spomínaš Vianoce, vyzerá to na premávku do cca 20:00, čo je povedzme že veľmi zvláštny model. V tom okne okolo 17tej kedy sa vozí vzduch sa jazdiť bude, večer potom nie, ľudia čo robia v nonstop prevádzke budú mať úplnú smolu.
Mne by dávalo logiku jazdiť do cca 15-16 normálne, potom nechať len nejakú "skeleton network" kde by sa jazdilo v slabom intervale len v rámci aglomerácie (trebárs aj na nočných linkách) a potom to po 22 ešte raz roztočiť, spraviť rozjazd z okresných miest, fabrík a z BA + súvisiace prípoje. Prevádzkovo by vodič mal pauzu tých 18-21, takže môže s rodinou stráviť večeru (parkujú aj tak poväčšine doma) a potom ešte odjazdí jedno, dve kolá. Výkony podobné, alebo menšie ako v tom čo je v CP, ale jazdilo by sa vtedy keď ľudia cestujú, nie vtedy keď sú zašití doma. Aj v MHD BA si z pár rokov dozadu pamätám že medzi piatou a ôsmou to bolo totálne zdochnuté, ale potom keď skončila oslava sa to celkom naplnilo (ešte si pamätám časy keď sa na Vianoce jazdilo v intervale 60 minút a po 21 to bol naozaj masaker, keďže ľudia sa vracali domov a ponuka bola obmedzená - na niektorých linkách doslova narvané vozy, preto sa to neskôr posilnilo na 30 minút).
A ako bonus sú v CP na Vianoce nočáky, ale to predpokladám že je omyl
Samozrejme že to myslia vážne. Nečítal si tie sťažnosti čo tu niekto písal o tom ako vodiči Arrivy vynechávajú zastávku v Grinave na stanici? Po novom tam nič nadväzovať nebude a problém je vyriešený. Neviem čo sa ti nepáči, ideme vpred!
Ja len vravím, že sa senecké a báhonské vlaky dajú previazať aj jedným spojom - zo Senca x:12 (prichod vlaku z BA o x:05), príchod do Báhoňa x:43 (odchod vlaku do BA o x:50), a do toho grobské spoje s odchodom zo Senca x:42 od vlaku x:35 = polhod. takt. Ok, cez víkend nech to je rozdelené, lebo netreba tak husto, ale cez týždeň sa to priam ponúka takto, a zachovať tým aktuálny interval linky, a nie oslabiť takt a tým ešte aj uškodiť pokračujúcim cez Grob ďalej.
V opačnom smere takisto: z Báhoňa od vlaku ak odíde spojod vlaku z BA, tak príde do Senca práve k ďalšiemu vlaku do BA, a do toho grobské spiatočné spoje opäť k vlaku do BA. V oboch smeroch sa ponúka teda polhod. interval s podobným vzkm objemom ako dnes, ale vidím len drastické oslabenie, a ešte k tomu znemožnenie previazania.
Mimochodom ideme mať hodinový takt vlakov aj vo voľných dňoch, ale autobusy zostavajú podľa všetkého v celom kraji dvojhodinovo. Dezintergrovaný systém sa ďalej rozpadáva do chaosu. Takt už ako noty na bubon, prípoje (negarantované) len k vybraným vlakom.
ad zhoršenie intervalu: ok, beriem, aj keď pokiaľ to bude kompenzované na seneckej časti posilnením linky SADDS a na báhonskej časti aspoň zachovaním intervalu na l645, tak dajme tomu...
ad prerušenie vo V. Grobe: koľko ľudí a koľko % z terajších cestujúcich danej linky potrebuje ísť z Báhoňa/Kaplnej/Igramu/Čataja do Rece alebo Boldogu, resp. opačne?
Relácia Báhoň-SC je poriešená prestupom v Kaplnej na l-666.
Relácia Kaplna až Čataj-SC je poriešená l 645, prípadne z Kaplnej l666
Relácia Boldog-žel.trať 120 je zmysluplnejšia cez SC a potom l-666 do TT alebo l-529 do PK, prípadne ešte l-539 do Šenkvíc.
Relácia Reca-trať 120 sa dá poriešiť buď vlakom(áno, viem, kde je v Reci žz) alebo cez SC a ako z Boldogu.
Relácia Kaplnské súdedinie-trať 130 je poriešená linkami 645 a 666, akurát ten Báhoň musí prestúpiť.
Vo Veľkom Grobe, ako aj teraz:
V ubiane zatiaľ vidím cez voľné dni od seba úplne odseparované úseky Senec - V. Grob a V. Grob - Báhoň, s 30 min. čakaním v Grobe, čiže prichádza rozbitie linky.
Namiesto toho, aby linka premávala tak ako doteraz cez týždeň s polhod. intervalom so striedavými konečnými Grob/Báhoň, a to v presne tých istých časoch, čo tam vidím od Grobu ďalej na Báhoň, ale logicky už zo Senca od vlakov /odvoz od Os aj ZrOs/, tak cez týždeň oslabenie na hodinu, a cez víkend oslabenie + ešte aj seknutie v polovici. Čiže linka oslabená o 35 % a ešte aj rozdelená. Zas vyženú ľudí do áut.
k tomu novému arriváckemu CP: to snáď v BID-ke nemyslia vážne rozviazanie prípojov na grinavskej stanici smer Groby. Po starom vlak do BA išiel :22, do TT :37, 52x-ka smer PK :15, smer Groby :41. Po novom 52x-ky tak ako boli, ale vlaky mimo špičky :54 a :05! Tam by sa priam pýtalo posunúť 52x-ky smer Groby na :11 a smer PK na :48, však na Zlatých Pieskoch a v PK na námestí by určite na niečo nadväzovali aj o pol hodinu posunuté, 525 sa môže presunúť na opačnú polhodinu a iné nadväznosti tie linky nemajú.
v CP 2014/2015 chodili na báhonskej časti 640 cez víkend len 2 spoje+1 iba v sobotu a pre dokonalosť na štedrý deň išiel smerom do Báhoňa 1 spoj s príchodom o 12-tej a smerom z Báhoňa 0 spojov, tak netuším, kam sa ten spoj v Báhoni podel, keďže 559 vtedy ešte nebola a tie 2 páry spojov do Vištuka chodili len v X.
Neboj sa, ešte sa dá Panónska, sever/Einsteinova, stred, s trocha viac popustenou uzdou fantázie aj (Petržalský) Štvorlístok(jeden z dvoch úplných v BA, druhý máme Ružinovská x Bajkalská, kde sa zjavne zatiaľ so zriadením prestupného uzla e9+a50 vs. a74+a98 nepočíta)
V Rakúsku sa ide štrajkovať na železnici
"Die Gewerkschaft vida hat für Montag, 28. November 2022 von 00:00 bis 24:00 Uhr österreichweite Streiks angekündigt. Aus diesem Grund wird voraussichtlich am 28.11.2022 kein Zugverkehr möglich sein. Sollte der Streik nicht mehr abgewendet werden, werden österreichweit und im grenzüberschreitenden Verkehr ganztägig keine Züge fahren. Wir informieren Sie umgehend, sobald uns weitere Informationen zur Verfügung stehen. Wir bitten um Entschuldigung. oebb.at/streik "
Celkom by ma zaujimal argument tych co mi tam dali minus. Nie je to zhorsenie? Myslim tym zvacsena diera v rannej spicke (ked tam vacsina administrativnych ludi chodi na 8 ) a zaroven je nemoznost dostat sa rozumne od vlakov do arealu?
Najblizsie zastavky su odtial 2.7km (35-40 minut peso), 2.8km (rovnako) a vlak 3.6km (50-60 minut peso), pricom teraz z BA idu rano iba 4 spoje (65 min, 60 min a 100 min od seba), a to tam pracuje urcite zopar tisic ludi (len do firmy kam obcas chodim sa pri zmene zmeny pristavuje 6 autobusov pre robotnikov a kvantum aut ide z parkoviska) a to je len 1 z asi 10-12tich firiem + rozsiruje sa to tam (sikovnejsi ludia budu vediet o ktorej oblasti hovorim).
Dunaj (a prípadne jeho ramená) by mohol mať zmysel, ale už vidím, ako nejaký snaživec v rámci tejto úlohy vyznačí aj do CP L3 všetky jarky stekajúce z vinohradov aj s autentickými názvami pre ich znovudostanie do povedomia
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko