Zákonom stanovených max. 14 dní pred zmenou dodržuje hádam len ZSSK.
Tipujem o týždeň už budú. Mali by tie zmeny byť rozsiahle, vzhľadom na totálnu zmenu GVD.
Keď som si pozeral dnešný foto-update, uvedomil som si, že farby liniek 94, 95, 88, 99 sú si podobné. Aj v realite mi z diaľky na displejoch nových autobusov trochu splývajú. V Petržalke nie je vôbec použitá zelená farba. Nemohla by byť jedna z liniek, napr. 99, označená zelenou?
Je už niekde návrh CP regiobusov od polovice decembra?
Hlavne by ma zaujímali linky 525, 527, 528, 565, 628, 666.
A či ich radšej zverejňujú až v týždni pred zmenou CP, aby náhodou neboli protesty a petície?
Analýza využívania TIOP Lamačská brána blúdi po kanceláriách ministra dopravy Doležala a zrejme tam nie je nik kto by tomu vôbec rozumel, vyštudovanú bábkoherečku na MIRRI tiež nezaujíma financovanie z Eurofondov no a Vallov válov sa stará o iné kšefty, takže "HODNOTA ZA PENIAZE" je len krycie heslo pre válovy.
Ako tak na to pozerám, tak v podstate tarifa IDS BK bude platiť na tých vlakoch, ktoré budú stáť v Pezinku, preto asi v prievidzských nie a v žilinských áno. A smerom na Galantu práve ten ranný, kde má platiť tarifa, bude stáť v Senci (iné rýchliky tam nebudú stáť).
Ale zmysluplnejšia by bola tarifa platná pre všetky rýchliky, keďže aj GA a TT sú už dávno integrované v IDS BK.
To je inak tiež veľký meisterstuck tie prievidzské rýchliky z Nového Mesta. A to ani nehovorím o tom náhodnom takte kedy to chodí raz za 4 hodiny, občas zahustené do 2 hodín, ale pri každom "vložáku" podľa iného pravidla
Kde vidíš grafikon s tými poznámkami? Lebo na webe ZSSK je verzia bez nich.
Edit: Aha, už vidím. Mno, dobre že to aspoň nejak poriešili, ale je to teda za cenu toho že z tarify robia totálny bordel. Pritom by stačilo konečne zjednotiť tarifu pre všetky nekomerčné vlaky a prestať s rýchlikovými príplatkami like it's 1972.
Len medzi 8 až 18h. Toto bolo o 21:42. A dispečeri začali robiť aj v noci, sú tam H24. Okrem toho ja som videl na mape svoj autobus ďaleko za stanicou, čiže videl aj on na tej istej mape - ak sa tam vôbec pozrel.
Myslel som si, že aj od toho je dispečing, ale minimálne v Turancare ma z tejto ilúzie vyliečili
(Koho by zaujímalo - išiel som na ranný spoj BA-BB s lístkom kúpeným cez Flixbus, vodič ma pri nástupe arogantným tónom odbil, že s ním určite nejdem, lebo ich Flixbus príde o chvíľu z Mníchova. Vôbec sa nechcel pozrieť, že mám lístok na jeho linku, že cieľová zastávka je Hliník n/Hr - kde asi nebude stáť medzinárodná linka. Dokonca na moju námietku, že žiaden Mníchov nie je na displeji príchodov zadrel, že oni nemusia svietiť na tabuli, dovidenia... Tak volám na ich dispečing, že autobus práve odišiel, či to vedia vyriešiť. A pani dispečerka že určite nie, v ten deň žiaden Mníchov nešiel, ale že môžem ísť ďalším spojom o niekoľko hodín, lebo vodiča by musela zastihnúť v zastávke, aby jej reagoval.)
TLDR: Ak vodiči nemajú vysielačky, môžu sa vyhovoriť, že nechceli telefonovať za jazdy, takže dispečer je radšej za bezmocného.
810zssk