Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #244734:
Už druhá fotka ukazuje ako to je v reáli.
Výstupište L7 zase asfalt a nástupište z obratiska asfalt , ale pôvodný 30 ročný. Koľajisko komplet asfalt.
Reply on: not.my.god #244711:
Aha, tak preto tak rád konšpiruješ 😁.
Reply on: david1 #244729:
Z toho dôvodu som navrhol 31ku potiahnúť na Trnavské mýto ako jazdila kedysi, alebo ju točiť na Jelačičovej aby mali vozidlá kde vyrovnávať meškanie a neprenášali si ho z jazdy CSU - TM na spiatočný spoj.
Reply on: birch #244726:
Ich zase vytiahli von? A prečo až dvanásť NSiek nebolo vypravených? 😬
Reply on: not.my.god #244727:
L67 ak potiahnuť tak otočka okolo Vivo ako L51. Aspoň po Vajnorskú radiálu. Seknúť ju na N. Meste nemá význam.
Reply on: Urbanway 2423 #244719:
L39 obsluhuje hornú časť centra a hlavné prestupné body Trnavské a Račko a celkom rýchlo. Dávno mala byť minimálne na int. 15min. a zachádzať na Blumentál.
L47 ide spodom ako električky alebo L50.
Reply on: samkoh #244722:
Na Kaplnskej to oranžové je pozostatok z nálepky SAD Trnava (viď šrafované T v pravej hornej časti). Na Štadiónovej nie je vylúčené, že bol nejaký čas označník Slovak Lines (aj ten SAD na fotke vyzerá ako SL, akurát bez prelepu), keďže počas výstavby podjazdu sa to tam mohlo výraznejšie pomeniť a keďže SAD TT tam nejazdila, tak už na správu mohli kašľať.
Reply on: Urbanway 2423 #244719:
Tak 75 ale nekysne dosť aj v kolónach? Neviem toto tvrdiť so 100% istotou, tak preto sa pýtam. S tým spojením Nobelova - Vivo máš pravdu ... prípadne keby 67 premávala od ŽST N. Mesto na Riazanskú a Tehelnú, tak by to bolo ešte zaujímavé riešenie ale vodiči by nemali kde prestávkovať a ísť na WC. Takže 67 ostáva iba po ŽST N. Mesto, hoci ju potiahnúť na Vinohrady a Voz. Krasňany je lákavé ale priama 51 k Vivo je potrebnejšia.
Dnes vodič s čelenkou a kapucou vo vymrznutej 2345 na L94 - takto budem spomínať na Citelisy v Bratislave 🙂
Reply on: si #244723:
Ja som počítal s tým, že v nočných hodinách (22-6) by tam sedel výpravca, ktorý by vozidlá nielen vypravoval, ale aj strážil.
Reply on: samkoh #244722:
No, teraz na Streetview vidím, že aj SAD TT mala oranžové logo, takže s Kaplnskou sa môžem mýliť. Štadiónovou som si na 90% istý a určite mala riadny označník smer Budmerice ešte v roku 2015.
Reply on: Urbanway 2423 #244720:
predpokladam ale ze by to tam pytalo aspon jedneho straznika, inac len ciste oplotenie by asi nejakym dobrakom s farbickami netvorilo ziadnu barieru (ale taktiez kamery, nahravanie a alarm pri akomkolvek pohybe aby to siel straznik skontrolovat, ak by bol celu noc len zalezeny kdesi v bude tak to nema ziaden zmysel)
Reply on: Valec #244699:
na samotnom prístrešku na kaplnskej smer SC je vidno oranžová farba : https://goo.gl/maps/d97mwcn6FuPLmSxdA a z osobného pravidelného chodenia po tej ceste si pamätám, že to bol nápis Slovak Lines.
Ad Štadiónová: fotodôkaz nemám, ale určitý čas tam smerom do Budmeríc bol naozaj riadny označník s logom SL tam, kde je na fotke z 2012 označník ČSAD. Teda nie, že by vyzeral nejako vábne, ale určite mal logo SL.
Reply on: Urbanway 2423 #244720:
Toto sa robí aj v Olomouci - odstavovanie v smyčke Nová ulice. Tiež je to oplotené.
Reply on: Erasmus #244718:
DPB by sa mohol inšpirovať DPMB, ktorý si vylepšil podzemnú zastávku Jírova na "vozovňu" (dokonca tam ani nemuseli vybudovať kanál). Ak by sa oplotila aspoň časť obratiska Pri kríži, tak by sa tam v mohlo zmestiť aj 6-7 električiek, čo by bolo viac než dosť. Autobusy by sa do prvého oblúka napravo zmestili asi 3 Capacity a naľavo cca 5 sólo vozov (ak by tam boli aj 10/10,5-metrové vozy, tak aj 6), čo by na nejakú základnú výpravu 20, 23/123, 36, 83 a 84 postačovalo.
Reply on: not.my.god #244717:
Ak by sa 67 predĺžila k Vozovni Krasňany, tak by sa najprv musel zabezpečiť pohodlný prestup medzi 4 a 67. Tiež by asi chýbalo priame spojenie Nobelovej s Vivom, ktoré nie sú od seba ďaleko, a preto by prestup zhoršil kvalitu tohto spojenia. Pre spojenie Ružinov - Vinohrady je lepšia 75 (s rozšírenou dobou prevádzky), ktorá má na trase viac zaujímavých cieľov, ako by mala 67 (spojenie DH - Hradská - Ivanská cesta - Klientske centrum by mohlo byť zaujímavé).

Tá 47 by bola podľa mňa celkom dobrá voľba, pretože ide z centra (rovnako ako 39) a v súčasnosti jazdí v úseku Kollárovo námestie - Zimný štadión poloprázdna. Jej predĺžením na Súhvezdnú by mohla byť rovnomernejšie vyťažená.
Reply on: Urbanway 2423 #244715:
Škoda, že už dávno nebola vybudovaná stála vozovňa Dúbravčice / Bory pre autobusy a električky. Pri každej zmene nejakej linky riešime neochotu mesta pridávať vozokilometre, a pritom ich vo veľkom zbytočne míňame na služobné jazdy medzi Jurajovým Dvorom / Trnávkou a DNV / Dúbravkou.

Viem, že stavba novej vozovne je veľká investícia, ale za tie roky, čo sa plánuje, by už Vozovňa Bory ušetrila toľko vzkm, že by sa z tých úspor aj zaplatila jej stavba. 🙃
Reply on: Urbanway 2423 #244713:
Tá 67ka by bola veľmi dobré riešenie. A dala by sa od ŽST Nové Mesto predĺžiť až na Odborársku a do Vozovne Krasňany tak by sa dalo na Vinohradoch presadať na linku do východnej časti Ružinova. 51ka by sa mohla zmeniť a premávať inam namiesto Odboráskej (Dimitrovky), napr. nahradiť 58ku a 151ku v trase Technická - Rádiová - Mierová kolónia - Riazanská - Tehelná - Trnavské mýto - Tehelná - Račianska - Briežky. Berte to len ako návrh na náhradu 51, 58 a 151, nič záväzné čo by som bral ako jediný správny návrh. Pokojne môžu byť aj lepšie. 👍

Ale tá 47ka ma zaskočila. Veď tá je od TIOP Ružinov riadne vzdialená, končí pri Zimnom Štadióne.
Reply on: Urbanway 2423 #244715:
Imho ak sa bavíme o predĺžení len po TIOP Bory tak prvé/posledné spoje stačia z/do Dúbravky, lebo žiadne vlaky aj tak v tom čase nebudú... a feeder autobusy z DNV/sídliska Bory vieš potiahnuť na Pri kríži.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.