ďakujem za ľudský prístup vodičovi bus 80, ktorý na mňa počkal hoci som dobiehala zboku a nemusel má vidieť. Nestihla by som stretnutie na úrade, kde som presne objednaná. Veľká vďaka. Dana
Mňa v tej Trnave fascinuje, že dopravca na vnútornom infopaneli normálne sproste informuje cestujúcich o nezmyselnom čísle linky a vôbec mu to nevadí. Objednávateľ detto.
Nie je to chýba trnavskej Arrivy, lebo to tak má aj bratislavská Arriva a každý ďalší dopravca čo používa tento vizuál. Je to proste lenivosť Transdaty.
Na druhej strane, maslo na hlave má aj koordinátor systému ktorý nemá svoj vlastný systém pre tieto exporty ktorý by následne dopravcovia mohli používať, s istotou že tam nateká to čo tam má byť.
"Oddelenie komunálneho podniku malo k 1. aprílu 105 zamestnancov. Budúci rok plánuje ich počet zvýšiť na 130 a v roku 2026 na 237 zamestnancov."
(DrevníkN)
Toto bude chyba trnavskej Arrivy. Navrhoval som im používať trojciferne čísla, lebo je to lepšie ako nič a logistikou, že tretie a posledne dve l číslice z licenčného čísla budú číslo linky. Taky quick win, kým sa v Ttsk neurobí nejaká väčšia optimalizácia.
Logiku to ma v tom, že prvá číslica v licenčnom čísle je označenie kraja a to je pre všetky linky v Ttsk 2. Druhá a tretia číslica je poradové číslo okresu podľa ŠÚ SR a keďže v Ttsk je okresov 7, druhá bude vždy nula. Tretia bude podľa okresu. Stvrta číslica podľa metodického pokynu je typ linky, to je v celom Ttsk 4. Piata a siesta sú poradové číslo linky.
Navrhoval som ze linka 207415 bude podľa tohto 715 co bude v kraji unikátne označenie, lebo linka 206415 by bola 615.
Transdata sa na to vykaslala a pracuje s posledným trojcislim, teda 207415 bude 415 a 206415 bude.... 415. Je to tak aj v busoch arrrivy TT.
Podľa mňa to neukazuje online odchody, ale podľa CP.
Celkovo to odchody z nasledujúcej zastávky ukazuje nejako divne. Ked som šiel opačným smerom (do Bratislavy) tiež L269, vždy sa v zozname zobrazovali najviac tri nasledujúce spoje (bez ohľadu na to, či idú po tej istej trase, ale nebol tam ďalší spoj tej istej linky tým istým smerom), a zobrazovali sa medzi nimi aj mestské linky 030, 063, 037. Ale na Patrónke a na Račianskom mýte sa nezobrazili prestupy žiadne (bola tam len nejaká reklama na BID) a pod stanicou sa zobrazili len dva spoje PAD idúce tiež na Nivy.
Smerom von z Bratislavy displej určite odchodov ukazoval viac alo tri, ale nesledoval som to, až kým ma nezaujala linka 422 a začal som hľadať, čo je to zač...
"Našou primárnou úlohou je každodenná údržba ciest, chodníkov a tiež zelene a mestkého mobiliáru v rámci letného a zimného operačného plánu. Skrátka staráme sa o čistejšie, bezpečnejšie a zelenšie mesto!
Nie všetko v meste sa ale dá naplánovať, vždy sú tu nejaké prekvapenia. No a na to tu máme naše Rýchle roty a Zelené rýchle roty, ktoré riešia urgentné problémy po celom meste. Je to akčné."
Lenivý dodávateľ. Nevyzerá to tak ako podľa štandardov má, nezobrazuje to veci ktoré podľa štandardov má, zobrazuje to veci ktoré podľa štandardov nemá a koordinátor sa tvári že je to ok, lebo snáď nechceme od dodávateľa aby SW v 12. mesiaci prevádzky fungoval.
Dvory sú aktuálne zbrúsené do roviny a diery čerstvo zacapkané asfaltom... Celkom som zvedavý, koľkokrát ešte treba tento postup opakovať, kým konečne pochopia, že jediné riešenie je betón ako v protismere.
Zaujímavosť: Odchod linky 205422 spoločnosti Arriva Trnava, ktorá nie je integrovaná do BID, sa zobrazuje na vnútorných paneloch prímeských autobusov ako linka 422.
Ak by bol prvý obrázok matematicky správny, tak by to už nevyzeralo tak bombasticky. A text by mal byť "toto všetko iba vďaka vám a vašim daniam, ktoré mali vzrásť o 50%, ale narástli o 100 a viac %".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
shaggy