Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #244271:
Má, ale sú situácie, keď potrebuješ vidieť dobre do voza aj na cestu.
Reply on: irizar #244270:
Predpokladám, že tie svetlá spĺňajú nejaké normy a tiež predpokladám, že tie sa písali tak, aby bola jazda bezpečná
Reply on: irizar #244270:
To Sorka nemá prepínač na tlmené osvetlenie?
Reply on: Minko #244269:
Vsak si sadni niekedy po zotmeni na prednu dvojsedacku a kukaj, kolko toho uvidis, akonahle sa dostanes mimo poulicne osvetlenie. Zvlast na SORkach, libchavaci sa v preziarivkovani interieru vyzivaju. Ci si vazne myslis, ze sa vodici vo volnom case prplu zo svetlami, pretoze ich to bavi?
Reply on: irizar #244268:
Katastrofickejsi scenar nemas?
Reply on: All1111 #244265:
Ked sa s tebou autobus zdrbe do garadu, pretoze skrz odrazy nevidel, kam ide, budes stastnejsi?
Reply on: All1111 #244265:
aspon je vidno von 🙂
Reply on: All1111 #244265:
To vieš, pokial to nieje prekrytý displej sú zjavne všetky tie úpravy vozidiel pánom z BIDky ukradnuté...
Super osvetlenie v v SOR 8582 určite v súlade so štandardom IDS
Reply on: TomJ #244263:
Teraz s ním ide plno ľudí až do Petržalky. Odpadá tlačenica na hlavnej..
Reply on: Joyki #244256:
No s tým 7:11 sú včas v BA, len ak majú školu priamo v Novom Meste. Ak ešte majú cestovať 4-kou do centra, tak nestíhajú.
Bratislavská sedačková lanovka Železná Studnička - Kamzík (Koliba) z dôvodu pokračovania rekonštrukcie hornej stanice premáva len do nedele 11. septembra 2022. Lanovka preto od 12.9.2022 nebude do odvolania premávať. Ukončenie rekonštrukcie ešte nebolo stanovené, hneď ako to bude možné termín uverejníme. https://www.lanovky.sk/?page=rep&idb=2496&str=bratislava
Reply on: Kubo03 #244260:
To je bežný modus operandi ŽSR, keďže obiehanie vlakov v nejakej stanici je ich najväčšia mora. Stačí si pozrieť CP z BA hlavnej na akýkoľvek smer.
Zaujímavé to bude na 110, kde majú ísť v špičke dva vlaky hneď po sebe do Bratislavy a potom tam je 45min diera
Reply on: Joyki #244256:
Po novom budú prichádzať do SC omnoho prázdnejšie vlaky , ktoré štartujú v GA po polhodine smer hl.st. .
Zo samotnej GA pôjde drvivá väčšina Rexom alebo R. Jedine , kde to poberie prvých ľudí je Sládkovičovo.
Čiže to bude určite lepšie ako teraz , keď do SC príde už plný vlak od NZ.
Reply on: Erasmus #244254:
Potvrdzujem. Minulý týždeň som trávil v Jizerských horách. A jeden deň som šiel z jizerskej koncovej dedinky Josefuv Dúl do Jablonca N.N. s prestupom v Smržovke. Celkovo to bolo tak 12 km a 30 min. jazdy bez času na prestup. No ten pendler na úseku J.Dúl-Smržovka mal hodinový takt (ráno a poobede dokonca 30 min.) k hlavnej trati Harachov-Liberec a na prípoj sa nečakalo dlhšie ako v rozpätí 3-30 min. A to ten courák vymietol 3 jizerské dedinky po Smržovku, vyložil ľudí na prestup a počkal na tie prípoje a šupajdil späť do Josefova Dúlu. Príroda z okna bol už len bonus. A všetko pekne klapalo a šlo na čas.
Reply on: Erasmus #244254:
Sviatočné obmedzenie sa týka všetkých trati, takže na celom Slovensku dorazia vlaky do cieľových staníc okolo 9, nielen na 130. Jedine medzinárodné zostali (napr. NZ - SA - GA - BA (6:03) - Pha hln.).
Reply on: TomJ #244249:
Len 6:24, čim už dnes jazdia školáci, potom R 6:47, Os 6:54 a stále sú včas v BA s tým o 7:11 (7:33 na Predmestí, 7:37 na Novom Meste). Dnes to jazdí v čase 7:13.
Pritom ani nemuseli pridať tieto zatiaľ negarantovane vlaky v jedenástej minúte, len zastaviť REXy v ôsmej minúte, ale ľudia v petícií žiadali zahustenie aj S65.
Reply on: Arrivaderci #244252:
Blbé je, že to je klasická príprava na minulú vojnu, pretože než to prebehne všetkými procesmi ,tak bude treba do DNV štvorkoľajku a trojkoľajku aspoň do Zohora.
Reply on: 810zssk #244248:
Na obmedzeniach prímestských vlakov na jednej z najvyťaženejších tratí na Slovensku v okolí hlavného mesta krásne vidieť, prečo je lepší model objednávania regionálnej železničnej dopravy krajmi (ako v ČR) oproti centrálnej objednávke Min. dopravy v SR.

Netvrdím, že český model nemá nedostatky, ale regionálna železničná doprava tam všeobecne funguje omnoho lepšie ako na Slovensku. V prípade trate 130 by obce a obyvatelia boli asi úspešnejší v tlaku na viac osobných vlakov, ak by ich objednávanie záviselo od kraja, ktorý by na to dostával príslušné daňové výnosy, než keď sa musia obracať na MinDop, ktoré má iné priority.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.