Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mao #24336:
Ked uz zdravis, tak napis daco z dopravy, aby bola dodrzana tema fora.
Zdravim vas...
Reply on: d3k0 #24333:

Viaceré zdroje uvádzajú, že reálna situácia po revolúcii (reálny kapitalizmus) nastal až niekedy po roku 1993, keď sa rozdelilo ČSFR. Tak ako vraví Si, laicky by sa to dalo nazvať nejakou zotrvačnosťou pôvodného režimu.
Reply on: d3k0 #24333:
ja si realne pamatam socik az pri konci (druha polovica 80tych rokov) a to co si z neho pamatam tak bolo co sa tyka MHD v pohode, stavali sa nove trate (elektrickove, trolejbusove), zriadovali sa nove linky, predlzovali sa a ani tie vozy neboli v tak zalostnom stave (sak ked ich po 5tich rokoch vyradili a nahradili novymi 🙂 ). Co sa tyka situacie v rokoch 1990 - 1991 - to bola este zotrvacnost zo sociku...
Reply on: si #24330:
Ale no... Mam k dispozicii kopec materialov zo SOCIALIZMU, kde sa cestujuci stazuju, ako nie su vozy, ake je to preplnene, aky je zly interval, aki su vodici arogantni a podobne... A aj odpovede, ze sa nic neda, lebo nie su peniaze... Ale na to vsetci milovnici socializmu uz asi zabudli... Skor si myslim, ze jedina dobra situacia bola okolo roku 1991, ked doslo 34 novych elektriciek, okolo 100 trolejbusov a 100 autobusov... A to uz za socializmu nebolo. A ze sa vtedy uplne zbytocne vyradili kacice, t3ky, Ikarusy a Karosy, tak to nie je chyba kapitalizmu, ale vtedajsieho vedenia. Chapem, nemohli vediet, co bude v buducnosti, ale dnes uz vidime, ze to vtedy bola chyba... Ale ono sa vtedy inak nakupovalo a vyradovalo, ked T6ka stala tusim len milion 😉
Reply on: si #24330:
No socik si nepamatam, ale doba po revolucii je vo mne zapisana ako doba uplne ponicenych vozidiel a sice v grafikonoch bolo, ze to chodi kazde 4 minuty, ale viem, ze vzdy sa cakalo tak isto dlho ako teraz. A najlepsie linky chodili iba cez spicku.
Veru tak, zlatý socík
Reply on: Andy #24329:
hehe, za socializmu to premavalo dlhsie (do noci) a castejsie (a aj liniek bolo viacej, aj peniaze na nove vozy boli...) co by som dal za to aby to premavalo ako za sociku...
Reply on: Akiwasha #24325:
Ano, vzhladom na to, ze MHD v Bratislave premava iba v case ako za socializmu, tak je taxik asi jediny sposob.
Vladimír: No veď práve L1 z cekového počtu ľudí odchádzajúcich zo Šafka idúcich na Hl. stanicu je veľmi nízky a preto ja namieste správna otázka či nenaplniť L1, skrátením jej jazdenj doby cez tunel, ľuďmi z Dúbravky a Karlovky, ktorí nechcú výhliadkovú jazdu po nábreží a idú na L5 a L9, ktoré bývajú preplnené a tých zopár zo Šafka na Hl. stanicu prepravovať s prestupom na Obchodnej.
Reply on: Vladimír #24326:
Vsak prave 100% NP Citybus som myslel. Ten je uplne debilny.. 🙂
Reply on: Spectre #24313:
Kapacitnosť CityBusu utrpela po rozhodnutí upraviť ho na 100%-ne NP bus. Kým bola vzadu plošina pre kočíky, nebol problém.

Re #21318 J: Ja by som veľmi spojenie Šafka s Hlavnou stanicou radšej nerušil.

Čo sa týka toho môjho výplodu 21+34+83+84, začínam prichádzať na viaceré negatíva - asi to bude fakt blbosť 🙂
Kamoska z RS pride rano na Nivy a o piatej ma byt na letisku. Ako som tak pozeral na grafikony, tak to vidim na taxik. Aj tak dik.
Andy: dik
Reply on: Akiwasha #24321:
Napriklad takto:
- 210 na Racianske myto, obist dom, odtial 61 na Letisko

- 50 na Trnavsku, prejst priecne cez krizovatku, odtial 61 na Letisko
21/210 na Racko, 61 na letisko.
Ako sa dostanem z Niv na letisko?
Reply on: J #24317:
No... ver tomu, ze aj pri tej rychlosti 30kmh je rano ta tramvaj v meste ovela skorej ako smradobus. Akurat ta odvezie bezprostredne do centra a prestupit mozes tak akurat na dalsiu tramvaj. Jednoducho ti to celkovo vyde casovo horsie, ako ked si v smradobuse, ktory tam stoji v zapche.

Inak s preferenciou suhlasim. Treba vsak podotknut, ze by bolo nutne domysliet chronometraze. Potom by sa vodici uz nemohli bezdovodne suchtat.
Reply on: J #24318:
110tis. km ročne samozrejme.
Alebo tak, že L7 by chodila naopak a L11 by sa presmerovala na Poštvovú a L13 by nemusela byť. Za hodinu by sa obojmesrne ušetrilo na L1 asi 35 Km, keď zobereme predĺženie L11 tak by to mohlo byť min. 25km za hodinu od 5 do 20 čo je 110tis. km ak by som rátal iba pracovné dni a čas od 5 do 20.
Zlahšili by sa tiež dojazdy, keďže L1 by mohla všetky večerné odchody končiť na stanici.
No skritizujte ma.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.