Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: shaggy #242175:
Ja ti neviem, keby kraj nemal záujem na skvalitňovaní služieb tak tu nemáme nové vysoké štandardy IDS, nové CP, atď. Že to v praxi kvôli zlyhaniu Arrivy nevidno je druhý problém.

Je ale pravda že kraj nie je ochotný investovať do rozvoja VHD peniaze, čo vidno na tom že stále si neobjednáva dostatočný rozsah výkonov aspoň na zabezpečenie aspoň základnej obsluhy a v podstate vozí len to kde je veľký dopyt (v rozpore s konceptom dopravy vo verejnom záujme). Uvidíme čo bude teraz keď na Arrive masívne ušetril, či tu úsporu premietne do navyšovania výkonov.
Reply on: frenky #242170:
Ako ti bolo povedané, toto nie je starosť Arrivy, ale kraja. Lenže ani ten kraj nemá záujem na skvalitňovaní služieb. Možno tak pár mesiacov pred voľbami, ale určite nie dlhodobo a systematicky. Z toho politické body nevytrieskaš.
Reply on: SGP135 #242167:
Poslať ako podnet na info@idsbk.sk, ideálne aj s číslom vozidla alebo kópiou lístka. Ja som včera takto cestoval bez problémov (asi som mal šťastie na tých lepších 50%).
Reply on: Minko #242172:
Výpoveď k 14. novembru ≠ výpoveď 14. novembra 😉

Výpoveď k 14. novembru znamená, že 14. november bol posledný deň kedy mali platnú pracovnú zmluvu.
Reply on: Ike #242168:
"Vodiči Slovak Lines dostali výpovede k 14. novembru" čiže SL do poslednej chvíle skúšal či zo situácie niečo nevykope? takže Sl reálne vodičov stále má, nakoľko výpovedné doby budú isto 2+ mesiace. A keďže zamestnávateľ môže od zamestnanca vo výpovednej dobe požadovať dochádzanie do práce..... domyslite si zvyšok 😁
Reply on: frenky #242170:
Požiadavky na úpravy spojov treba adresovať objednávateľovi, nie dopravcovi. 😉
Reply on: Ike #242168:
A potom budeme počúvať krásne slová o tom, ako máme presadnúť do VHD. Arriva nemá vôbec žiadny záujem o skvalitňovanie svojich služieb. Tak ako v BSK, tak aj v TTSK. Nie sú schopní reflektovať ani na minimálne požiadavky cestujúcich o drobné úpravy spojov, nič. Úplne ticho. Ani len odpovedať v štýle "nikdysatotaknerobilo" nevedia.
Reply on: Ike #242168:
Mne nie je nikoho iného ľúto, len ľudí čo čakajú na zastávkach, ktorí ešte stále verili vo verejnú dopravu.
https://www.cas.sk/clanok/2620403/ma-toho-plne-zuby-zupan-juraj-droba-otvorene-dokedy-dam-arrive-este-sancu//

Neuvažujete o vyhlásení havarijného stavu? Dokedy ešte budete čakať na to, že to Arriva vyrieši?

-Nie je tu nikto, kto by vedel dopravu v takomto objeme zabezpečiť. Bavíme sa o bezmála dvoch tisíckach spojoch denne. Vodiči Slovak Lines dostali výpovede k 14. novembru, takže ani tento dopravca by to už nezvládol. Problém s vodičmi má veľké množstvo dopravných spoločností. Takáto situácia je aj v iných krajoch aj štátoch. Výpoveď zmluvy s Arrivou je úplne krajné riešenie, pretože prímestská doprava by bola ochromená na niekoľko mesiacov. Museli by sme obstarať nového dopravcu a žiadny pripravený na trhu neexistuje. Verím však, že *v januári alebo vo februári* bude tento problém vyriešený.
------
V januári alebo vo februári. V januári alebo vo februári. V januári alebo vo februári. V januári alebo vo februári. 🥶🥶🥶🥶
Ahojte, ja by som sa rád spýtal, ak je tu niekto, kto chodí Arrivou v rámci mesta, aké máte skúsenosti?

Totiž, IDS na stránke písal, že v smere na AS sa dá nastupovať všetkými dverami, čo asi žiaľ zabudli povedať vodičom. Približne 1/2 to nerieši a 1/2 huláka cez autobus, že nie je MHD a treba si zakúpiť lístok.

Dnes to jeden zaklincoval, keď som mu ukázal stránku IDS s infom + informáciu, že ja mám električenku, tak sa mi dostala odpoveď: "Je jedno čo máte, nemáte to na karte. Kým Vám to tam nedám. Príde revízor a budem mať problém ja aj vy."...
Reply on: Jak44 #242160:
Zaplatil som za celú tabuľu s riadkami, tak ich využijem všetky! 🙂
Reply on: Andy #242161:
Nasleduje zastávka... (dramatická pauza)... na znamenie (prízvuk na "na")... (ďalšia krátka pauza)... Kútiky s charakterom. 🙂
Reply on: Jak44 #242160:
Nad tým som rozmýšľal posledne tiež, keď na Zochovej rolovala info o tom, že 79 chodí len po Lieskovec, že či sa to naozaj nedá adresnejšie, alebo sa len niekomu nechce vyklikávať...
Reply on: richardhudec #242148:
cyklotrasa bude samostatna stavba, nedalo sa az tak upravovat uz rozpracovany projekt
Reply on: FFF13 #242146:
este nie je uplne rozhodnute ci sa vyznaci - stavebne to je ale jedno (ale boli zrusene zastavkove zalivy)
Reply on: color #242158:
Kútiky. Zastávka, ktorá má charakter. 😂
Reply on: color #242158:
Ja trošku nechápem opodstatnenosti tejto info. Keď sa mení MHD v celom meste fajn, ale naozaj je toto taká dôležitá správa aby uberala riadok na tabulách v celom meste? 😃
Reply on: si #242156:
O druhostupňových deťoch vôbec nehovorím, moje deti už cestujú VHD a to nielen MHD ale aj vlakom.
Ale do prvej a druhej triedy som ich vozil do školy, ktorú sme im vybrali na základe referencií a nebola to tá spádová.
Ach. Sto chutí im to opraviť do ľudštiny…
Reply on: Ike #242110:
87+90 je naozaj až o toľko pomalšia?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.